Михайлыч (03 мая 2012 - 20:06) писал:
Ось тут кардинально не згодний.
Уявимо ситуацію, з напрямку 1 виїжджає синій, за ним може легко починати рух синій з напрямку 5. Обидва вони приїждають до місця по середені, там де цифри 1 | 2 | 3 | 4. Один з них заїхав з головної, другий - з другорядної. Перший може легко продовжити рух, а от другий мусить пропускати тих, хто їде з 4-го напрямку. Це безглуздя. Ті, хто стоять на четвертій гадки не мають, звідкіля взялися машини ліворуч та не можуть вгадати наміри їх руху та пріоритети.
Якщо прийняти за дефініцію, що машина, яка знаходиться паралельно полосі головної дороги має відповідний пріоритет, все стає на свої місця. На звичайних перехрестях машина з другорядної опиняється на головній коли в'їжджає в полосу головної майже на виїзді з перехрестя. Тому в додатковому трактуванні немає необхідності. Також ця дифініція не спростовує всіх інших тверджень про приоритети при зміні напрямків руху та спрощує розуміння правил дорожнього руху в цілому.
Таким чином стає важливим на якій саме полосі розташована машина, або рухається під кутом до неї (перебудова та повороти).