Протокол за "технич неисправность"
#1
Отправлено 08 июня 2012 - 15:02
Причина остановки: "проверка тех.состояния".
Работник Гаи осмотрел всю машину и увидел на переднем колесном диске трещину (ок. 7 мм),
затем пошел за отверткой, поковырял ей, и сфотографировал на свой мобильный телефон, далее составил протокол на 340 грн.:
"... встановлено: технічно не справний на передній осі встановлено диск колеса який має тріщину.
ст. 314,частина 5(е),правил дорожнього руху за ще відповідальність передбачено част.1 ст.121 КУпАП."
ИМХО, что-то тут не законно, причем почти всё...
Помогите, плз, СЕГОДНЯ с аргументацией для суда и жалобы. Или ткните в готовую "рыбу".
А вообще по словам водителя, это не трещина, а след от болгарки - как-то срезали болт.
#2
Отправлено 08 июня 2012 - 15:20
gtc (08 июня 2012 - 15:02) писал:
... это не трещина, а след от болгарки - как-то срезали болт. ...
http://www.ostanovka...tyle_emoticons/default/smile.png
Назовите фамилию гаишника. Чтобы я знал, кто, не взирая на инструкции, заботится о моей безопасности. Может, если не здравый смысл, то хоть заплаченный или оспоренный штраф заставит водителя по другому взглянуть на безопасность движения...
#3
Отправлено 08 июня 2012 - 15:34
А второе - как говорил Ол, я не против, чтобы меня привлекали за нарушение, но пусть процедура будет законной! А то остановил просто так, отверткой пошкрябал там что-то и если уж на то пошло, то РУХ к месту стоянки или ремонта никто не запрещал, если уж там действительно образовалась трещина...
#5
Отправлено 08 июня 2012 - 16:43
YaAA (08 июня 2012 - 16:35) писал:
Можно первоисточник?
Цитата
Нет. Только протокол и постанова.
Точнее - при водителе не составлялся. Могут позже или обязаны ознакомить?
#7
Отправлено 08 июня 2012 - 18:08
gtc (08 июня 2012 - 16:43) писал:
небезпека для руху - зміна дорожньої обстановки (у тому числі поява рухомого об'єкта, який наближається до смуги руху транспортного засобу чи перетинає її) або технічного стану транспортного засобу, яка загрожує безпеці дорожнього руху і змушує водія негайно зменшити швидкість або зупинитися. Окремим випадком небезпеки для руху є рух у межах смуги транспортного засобу іншого транспортного засобу назустріч загальному потоку;
2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу;
31. ТЕХНІЧНИЙ СТАН ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТА ЇХ ОБЛАДНАННЯ
21-1) зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення
правил дорожнього руху водіями; відсутності номерного знака на
транспортному засобі або наявності номерного знака, який не
відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому
для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не
дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані
двадцяти метрів; наявності ознак, що свідчать про технічну
несправність транспортного засобу; наявності даних, що свідчать
про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або
вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи
адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу
в розшуку; наявності даних про використання транспортного засобу з
протиправною метою; необхідності опитування водія чи пасажирів про
обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи
адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли
бути; необхідності залучення водія транспортного засобу для
надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам
міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні
правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;
проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні
плани) для перевірки документів на право користування і керування
транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання
рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на
це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на
транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників
дорожнього руху; порушення визначеного порядку встановлення і
використання на транспортному засобі спеціальних світлових або
звукових сигнальних пристроїв. Працівник підрозділу міліції
повинен повідомити водія про причину зупинення транспортного
засобу, суть вчиненого правопорушення; { Частину першу статті 11
доповнено пунктом 21-1 згідно із Законом N 3565-VI ( 3565-17 ) від
05.07.2011 }
#8
Отправлено 08 июня 2012 - 18:41
Жигулист (08 июня 2012 - 18:08) писал:
Буковка "и", перед которой Вы почему-то прервали подчеркивание, означает, что то, что после нее - это часть обязательного условия.
Ну и напомню - говорим о царапине длиной 7 мм (семь миллиметров), которая, ессно, угрожает безпеке и заставляет немедленно остановиться?
Цитата
а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу;
А перед выездом ТРЕЩИНЫ не было! Где-то есть другие данные?
Цитата
Не, про ИДПСов со встроенным в глаз радаром я уже слышал, но чтобы увидеть на колесном диске семимиллиметровую царапину или даже трещину... Да, колесо не запасное - оно вращалось, когда машина ехала...
#10
Отправлено 08 июня 2012 - 18:51
Жигулист (08 июня 2012 - 18:44) писал:
А Вы сделали далеко идущие выводы...
Хм, да... Прошу прощения...
Сбил, панимаиш, с толку, как-то не в тему приведенный 2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
И под первоисточником я имел в виду порядок проведения этого самого осмотра, т.к. ПДД я немного знаю... />
Вот YaAA меня понял...
#12
Отправлено 09 июня 2012 - 14:43
gtc (08 июня 2012 - 18:41) писал:
Жигулист (08 июня 2012 - 18:08) писал:
Буковка "и", перед которой Вы почему-то прервали подчеркивание, означает, что то, что после нее - это часть обязательного условия.
Ну и напомню - говорим о царапине длиной 7 мм (семь миллиметров), которая, ессно, угрожает безпеке и заставляет немедленно остановиться?
Цитата
а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу;
А перед выездом ТРЕЩИНЫ не было! Где-то есть другие данные?
Нету никаких данных. Вообще.
#13
Отправлено 09 июня 2012 - 14:46
gtc (08 июня 2012 - 18:51) писал:
Жигулист (08 июня 2012 - 18:44) писал:
А Вы сделали далеко идущие выводы...
Хм, да... Прошу прощения...
Сбил, панимаиш, с толку, как-то не в тему приведенный 2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
И под первоисточником я имел в виду порядок проведения этого самого осмотра, т.к. ПДД я немного знаю... />
Вот YaAA меня понял...
Ещё один первоисточник четвёртым пунктом.
#14
Отправлено 09 июня 2012 - 14:50
Цитата
31.4.5. Колеса і шини:
а) шини легкових автомобілів та вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою до 3,5 т мають залишкову висоту малюнка протектора менше 1,6 мм, вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою понад 3,5 т - 1,0 мм, автобусів - 2,0 мм, мотоциклів і мопедів - 0,8 мм.
Для причепів установлюються норми залишкової висоти малюнка протектора шин, аналогічні нормам для шин автомобілів-тягачів;
б) шини мають місцеві пошкодження (порізи, розриви тощо), що оголюють корд, а також розшарування каркаса, відшарування протектора і боковини;
в) шини за розміром або допустимим навантаженням не відповідають моделі транспортного засобу;
г) на одну вісь транспортного засобу встановлено діагональні шини разом з радіальними, ошиповані і неошиповані, морозостійкі і неморозостійкі, шини різних розмірів чи конструкцій, а також шини різних моделей з різними малюнками протектора для легкових автомобілів, різними типами малюнків протектора - для вантажних автомобілів;
ґ) на передню вісь транспортного засобу встановлено радіальні шини, а на іншу (інші) - діагональні;
д) на передній осі автобуса, який виконує міжміські перевезення, встановлено шини з відновленим протектором, а на інших осях - шини, відновлені за другим класом ремонту;
е) на передній осі легкових автомобілів і автобусів (крім автобусів, які виконують міжміські перевезення) встановлено шини, відновлені за другим класом ремонту;
є) відсутній болт (гайка) кріплення або є тріщини диска і ободів коліс;
#17
Отправлено 09 июня 2012 - 22:15
Hamstell (09 июня 2012 - 22:04) писал:
Да разве это оппоненты?.. Соратники-помощники! Правда, на фига накидали фоток того, что случается с Газелями при перегрузе - не пойму... Ну то таке...
#18
Отправлено 09 июня 2012 - 22:21
gtc (09 июня 2012 - 22:15) писал:
А они пока стояли целыми, угрозы не представляли. А как поехали... ну то такэ...
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных