Дорожня реформа: Нові категорії транспортних засобів для прав
#1
Отправлено 22 октября 2016 - 22:10
Цього разу ми розглянемо не лише проект закону «Про дорожній рух і його безпеку», але й одну з Директив ЄС (2006/126/ЄС), виконання якої є обов'язковою для України. У не надто далеких планах - запровадження нових, більш уточнених категорій транспортних засобів, які будуть вказуватися у водійському посвідченні.
Категорій стане більше, але ми спробуємо все описати простою і доступною мовою.
Як розібратися з категоріями ТЗ? Літерний код «глобальної» категорії залишається звичним, розширення кількості категорій відбудеться допомогою добавки букви або цифри до «базової» категорії.
Отже, згадуємо, як було в старі добрі часи:
А – мотоцикли;
В – легкові і вантажні автомобілі з повною масою до 3,5 тонн і кількістю місць до 8+1;
С – вантажівки, важче 3,5 тонн;
D – автобуси (все, що має більше 8 пасажирських місць);
Е – дає право «тягати» причіп.
Далі, у 2008 році відбулись деякі зміни законодавства і кількість категорій ТЗ збільшилася. Таким принципом категоризації ми користуємось і в даний час:
А1 - мопеди, моторолери та інші двох - або триколісні ТЗ, з ДВЗ об'ємом до 50 куб. см, або електродвигуном потужністю до 4 кВт;
А – мотоцикли та інші двоколісні транспортні засоби (включно з коляскою), з ДВЗ об'ємом від 50 куб. см і більше або електродвигуном потужністю 4 кВт і більше;
В1 - квадро - і трицикли, та інші триколісні (чотириколісні) ТЗ, з максимальною масою до 400 кг;
В - автомобілі, з максимальною масою до 3500 кг, к-сть місць – до 8+1;
С1 – вантажівки з максимальною масою від 3500 до 7500 кг;
С - вантажівки з максимальною масою від 7500 кг і більше;
D1 - автобуси з к-стю місць для сидіння до 16+1;
D - автобуси з к-стю місць для сидіння, крім сидіння водія, більше 16; ВЕ, С1Е, СЕ, D1E,
DE - состави транспортних засобів з тягачем категорії В, С1, С, D1 або D, якими водій має право керувати, але які не належить до зазначених категорій составів транспортних засобів;
Т - трамваї та тролейбуси.
А як буде по-новому?
AM – мопеди, мотоцикли, надлегкі автомобілі з максимальною швидкістю від 26 до 45 км/год.
Мінімальної вік для категорії AM - 16 років.
А1 – мотоцикли і триколісні автомобілі з ДВЗ до 125 куб. см і потужністю до 11 кВт і співвідношенням потужність/вага 0,1 кВт/кг. Трицикли, потужність яких не перевищує 15 кВт.
Мінімальний вік для категорії A1 - 16 років.
A2 - мотоцикли, потужність яких не перевищує 35 кВт, а співвідношення потужність/вага не більше 0,2 кВт/кг.
Мінімальний вік для категорії A2 - 18 років.
A - мотоцикли, трицикли з потужністю, що перевищує 15 кВт.
Мінімальний вік для категорії A - 20 років плюс стаж 2 роки в категорії А2, або - 24 роки без урахування стажу. Мінімальний вік для трициклів, потужність яких перевищує 15 кВт - 21 рік.
B1 - чотириколісні мікролітражні автомобілі.
Мінімальний вік для категорії B1 -16 років.
Примітка: категорія B1 є довільною; в державах-членах ЄС, в яких ця категорія не введена, для керування такими транспортними засобами потрібно водійське посвідчення категорії В.
B - автомобілі з дозволеною максимальною масою до 3500 кг з кількістю місць не більше восьми, крім місця водія; автомобілі цієї категорії можуть бути об'єднані з причепом з дозволеною максимальною масою до 750 кг загальна маса поєднання не повинна перевищувати 3500 кг).
Мінімальний вік для категорії В - 18 років.
BE – ТЗ категорії «В» з причепом, коли загальна маса поєднання перевищує 3500 кг.
Мінімальний вік для категорії BE - 18 років.
C1 - автомобілі, крім категорії D1 або D, дозволена маса яких перевищує 3500 кг, але не перевищує 7500кг, і які спроектовані та сконструйовані для перевезення не більше восьми пасажирів, крім водія; автомобілі цієї категорії можуть бути об'єднані з причепом з дозволеною максимальною масою не більше 750 кг.
C1E: - Поєднання ТЗ, що складається з тягача категорії C1 та причепа або напівпричепа з дозволеною масою більше 750 кг, за умови, що дозволена маса поєднання не перевищує 12000 кг; - Поєднання ТЗ, що складається з тягача категорії B і причепа або напівпричепа з дозволеною масою понад 3500 кг, за умови, що дозволена маса поєднання не перевищує 12000кг.
Мінімальний вік для категорій C1 і C1E становить 18 років.
C - автомобілі, крім категорії D1 або D, дозволена маса яких понад 3500 кг, спроектовані та сконструйовані для перевезення не більше восьми пасажирів, крім водія; автомобілі цієї категорії можуть бути об'єднані з причепом, який має максимальну дозволену масу до 750кг.
CE - поєднання транспортних засобів, що складаються з тягача категорії С та причепа або напівпричепа з дозволеною максимальною масою більше 750 кг.
Мінімальний вік для категорій C, CE становить 21 рік.
D1 - автомобілі, спроектовані та сконструйовані для перевезення не більше 16 пасажирів, крім водія, з максимальною довжиною не більше 8 м; автомобілі цієї категорії можуть бути об'єднані з причепом, з максимальною дозволеною масою не більше 750 кг. D1E - поєднання транспортних засобів, що складається з тягача категорії D1 та причепа з дозволеною масою більше 750 кг.
Мінімальний вік для категорій D1, D1E і становить 21 рік.
D - автомобілі, спроектовані та сконструйовані для перевезення більше восьми пасажирів, крім водія; автомобілі, які можуть бути керовані по посвідченню категорії D можуть бути об'єднані з причепом з дозволеною максимальною масою, що не перевищує 750 кг.
DE - Состав транспортних засобів, що складається з тягача категорії D та причепа з дозволеною максимальною масою більше 750 кг.
Мінімальний вік для категорій D і DE становить 24 роки.
Примітка: Термін «авто» означає будь-який транспортний засіб з механічним приводом (за винятком мотоциклів), яке зазвичай використовується для перевезення людей або товарів по дорозі, або для транспортування по дорозі транспортних засобів, використовуються для перевезення людей або товарів. Це поняття включає тролейбуси, тобто транспортні засоби, з'єднані з електричним дротом і не є рейковими. Поняття не включає сільськогосподарські або лісогосподарські трактори;
#2
Отправлено 22 октября 2016 - 23:00
Цитата
Категорій стане більше, але ми спробуємо все описати простою і доступною мовою.
В якому році міняли посвідчення останній раз? А Директива вже була чинною. Хто тоді займався актуалізацію ПДР? Кабмін з ЦБДРом? А що, вони не знали зміст Директиви? Мабуть таки не знали. Чи не хотіли знати. Зате зараз - це громадські діячі! Які знову створюють ПДР.
#4
Отправлено 23 октября 2016 - 00:07
Gesha (23 октября 2016 - 00:01) писал:
http://www.ostanovka...um/forum87.html
Точніше тут:
http://www.ostanovka...post__p__154852
Цитата
#5
Отправлено 23 октября 2016 - 00:13
Цитата
- для категорій AM, A1, A2, A, B, B1 і BE – 10 років;
- для категорій C, CE, C1, C1E, D, DE, D1, D1E, Т– 5 років.
Продовження терміну дії посвідчення водія з видачою нового бланка посвідчення водіяздійснюється автоматично на підставі результатів проведення періодичного медичного огляду з метою підтвердження фізичної і розумової придатності особи до керування транспортними засобами у відповідності до вимог статті 24 цього Закону, відображених у Державному реєстрі безпеки дорожнього руху, передбаченому статтею 82 цього Закону.
#6
Отправлено 23 октября 2016 - 09:54
Я конечно понимаю, что мы "идём (или едем) в Европу".
Но не уезжаем же туда отсюда насовсем?
Хотя за 25 лет, по результатам предыдущих "реформ", Украина смогла обеспечить благами
- "от пуза" только верховный уровень государственного сектора,
- "достойно" - опять же государственный сектор
и им же "отдала" весь успешный бизнес в Украине.
Вся остальная Украина пока гола-боса.
И в носках далеко не все.
Хотя - да! - такие хлопоты есть самые важные, если уезжаем в Европу отсюда насовсем:
уровень доходов украинского водителя (например) там 850-1200 евро и это очень мало,
если учесть, что еда там в 2 раза дешевле (иногда в три) и одежда дешевле.
= = =
Ты мог бы получать несравненно больше, если бы верхушка не выводила миллиарды на личные офшоры, а развивала страну и инвестировала в экономику, медицину, культуру и образование, как делает, например, правительство Эмиратов
#7 Гость_Gesha_*
Отправлено 23 октября 2016 - 14:38
Жигуліст (23 октября 2016 - 00:07) писал:
Gesha (23 октября 2016 - 00:01) писал:
http://www.ostanovka...um/forum87.html
Точніше тут:
http://www.ostanovka...post__p__154852
Цитата
С этим разобрались. Есть только вопрос про мопедик. Почему умеющий водить мотоциклы, не умеет водить мопедик?
И что случится с водителем который проездил 10 лет за рулем? Он резко разучится и ему надо пересдавать на права? Или деньги очень нужны?
Ладно с пятилетками для профи. Там можно наскрести логику, там иногда меняется часть по грузоперевозкам. Но и то зачем ПДД и вождение?
У них же есть курсы для разрешения на работы и т.п.? Снова деньги нужны?
#8
Отправлено 23 октября 2016 - 14:47
Gesha (23 октября 2016 - 14:38) писал:
Жигуліст (23 октября 2016 - 00:07) писал:
Gesha (23 октября 2016 - 00:01) писал:
http://www.ostanovka...um/forum87.html
Точніше тут:
http://www.ostanovka...post__p__154852
Цитата
С этим разобрались. Есть только вопрос про мопедик. Почему умеющий водить мотоциклы, не умеет водить мопедик?
И что случится с водителем который проездил 10 лет за рулем? Он резко разучится и ему надо пересдавать на права? Или деньги очень нужны?
Ладно с пятилетками для профи. Там можно наскрести логику, там иногда меняется часть по грузоперевозкам. Но и то зачем ПДД и вождение?
У них же есть курсы для разрешения на работы и т.п.? Снова деньги нужны?
Там написано - автоматично після медкоміссії.
Тобто головна мета заміни ВП - перевірка відсутності медичних протипоказань.
#10
Отправлено 23 октября 2016 - 17:36
= = =
Ты мог бы получать несравненно больше, если бы верхушка не выводила миллиарды на личные офшоры, а развивала страну и инвестировала в экономику, медицину, культуру и образование, как делает, например, правительство Эмиратов
#12
#13 Гость_Тымнеро_*
Отправлено 25 января 2017 - 20:12
Жигуліст (25 января 2017 - 19:53) писал:
Пан Жигулист ... Вы маненько выпили ? Аль взаправду верите в то шо написали?
#16 Гость_Тымнеро_*
Количество пользователей, читающих эту тему: 2
0 пользователей, 2 гостей, 0 анонимных