←  Захист прав споживачів

Форум "За порядок на дорогах!"

»

Ощадбанк - отношение к клиенту.

Shumaher фотография Shumaher 14 дек 2015

Просмотр сообщенияЖигулист (14 декабря 2015 - 21:59) писал:

Просмотр сообщенияShumaher (14 декабря 2015 - 21:25) писал:

Меня больше напрягает не платный смс-банкинг, а то что я не могу удаленно его подключить без посещения конкретного отделения, в котором открыт счет. Дикость какая-то. :facepalm:/>/>
На телефон підтримки дзвонили? Здається, там в автоменю можна підключити.0800210800

Звонил. Послали... в отделение... :unsure:
Ответить

svk фотография svk 24 апр 2017

Платил в ощадбанке довольно большую сумму в нацполицию украины.
Девочка решила помочь, предложила через терминал, да и комиссия меньше
Согласился.
Взяла у меня квитанцию, ввела счет. Все вроде бы верно ввела.
Затолкала деньги, на экране все было правильно.
Нажали "оплатить".
Напечатлся чек. Проверил - а там другой счет, на который проведен платеж. Не мой счет, которий нужно.
В банке говрят - "Підтягнувся іншій рахунок".
Позвонил в полицию, может это у них счет поменялся.
Нет, говорят, не наш это счет
Написал заявление. Через 15 минут после платежа. Дело быо в пятницу.
Утром в понедельник (то есть сегодня) - пошел в банк узнавать судьбу.
Заявление никто в работу еще не взял, девочка позвонила, узнала, что тот сотрудник, которому рапределилось "электронное заявление", в отпуске. Распределили другому, уже при мне
Вот сейчас позвонила та же девочка, сказала, что деньги нашли, что почему-то подставилась полиция какой-то области.
Но уже не позже чем через 2 недели деньги вернуться и мне их отдадут. И мне конечно же позвонят.
Вообщем, девочки стараются, как могут. К девочкам никаких претензий нет
Но почему мне надо ждать 2 недели, что бы из-за ошибки банка мне вернули мои деньги, для меня закадка полная.
Сообщение отредактировал svk: 24 апреля 2017 - 16:41
Ответить

PAN фотография PAN 30 ноя 2018

В мене сьогодні радісний день- забрав у відділенні Ощадбанку свою картку. А все було як- у вівторок у відділенні банку за допомогою терміналу поповнював свій картковий рахунок (після того, як два місяці тому такий термінал, що стояв в ТРЦ, засмоктав 100-гривневу банкноту й не зарахував її на рахунок, вирішив користуватися такими терміналами лише у відділеннях банку, так би мовити, ближче до живих банківських співробітників). Спочатку нічого не віщувало неприємностей- термінал блимнув зеленим світлодіодом, проковтнув картку, прийняв гроші, зарахував їх на рахунок. А після цього написав на дисплеї "Будь-ласка, зачекайте" й почав на екрані крутити якусь сіру палку. А картка, то десь в його череві. Зачекав хвилину, другу, третю... Постукав у віконце дівчині-касиру, запитав, як мені забрати картку. Дівчина заспокоїла: "нічого страшного, зараз подзвоню куди потрібно й заберете свою картку". Дійсно- зателефонувала, за мить напис пропав, але з'явився інший, з вибаченням, що термінал не працює. Дівчина знову зателефонувала й говорить, що кіпішувати не допоможе, а в п'ятницю буде інкасація, картку виймуть й я зможу її забрати.

Оце забрав. Радію, що це було в кількастах метрах від домівки, а не десь проїздом через Крижопіль, бо три доби міг би за такої морозної погоди й не дочекатися п'ятниці. Хоча банк і такий випадок передбачив- приїхав би додому і Ощадбанк всього за 120 грн картку б перевипустив.

П.С. А 100 гривень я чекаю вже два місяці.
Сообщение отредактировал PAN: 30 ноября 2018 - 21:23
Ответить

Гость_Gesha_* 06 дек 2018

Насчет сотки не факт, я недавно приватовскому скармливал, так тоже подвисло, и не зачислило. Но пока я пересчитал деньги и выяснил это, потом пока позвонил, пока прошел через цифры к оператору, послушал музыку.
И когда девочка взяла трубку, это падло выплунуло двухсотку. Ну я сказал, что всё в порядке уже и пошел остальную часть суммы скармливать в другой, хорошо недалеко.
Ответить

PAN фотография PAN 06 дек 2018

Просмотр сообщенияGesha (06 декабря 2018 - 21:02) писал:

И когда девочка взяла трубку, это падло выплунуло двухсотку.

В моєму випадку, я біля терміналу залишався до моменту (і навіть трохи довше), коли він перезавнтажився і заглох навіки видав на екран напис, що він зламався і не працює.
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 18 дек 2018

Не знаю, позитив це, чи негатив.
Потрібно було оплатити хостинг. Зайшов в кабінет на сайті, вибрав оплату за допомогу мастер-кард. Ввів свою ощадівську. Відправляю на оплату, отримую код підтвердження, ввожу - відмова. І приходить повідомлення - "ви не можете оплатити". Дивно. Знаю, що ліміт на проведення операцій в інтернеті по картці дозволяє це зробити. Сумма достатня. Нова спроба - нова невдача.
Телефоную в Ощад, потрапляю, звісно, на автовідповідач. Обираю необхідний пункт меню, щоб зв'язатися з оператором.
"Вкажіть останні чотири цифри картки" - вказав.
І далі щось на кшалт такого: "18.12.2018 року з вашою картки була спроба оплатити послуги в інтернеті. Якщо це були ви - натисніть 1. Якщо це не... " - натиснув 1. Авжеж це був я.
"Дякуємо за співпрацю, можете платити на здоров'я". "Якщо питання вирішене - натисніть 1 для завершення". Натиснув 1.
Повторно заповнив форму оплати на сайті, код, і все оплатилось.

Вийшло незручно і очково, але ніби-то безпечно. От і думаю, добре це, чи погано?..
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 18 дек 2018

Просмотр сообщенияPAN (30 ноября 2018 - 21:17) писал:

П.С. А 100 гривень я чекаю вже два місяці.
Скоро три?
Ответить

Гость_Gesha_* 18 дек 2018

Погано, якщо вони не вірять своєму коду підтвердження.
Ответить

Hamstell фотография Hamstell 18 дек 2018

Просмотр сообщенияЖигуліст (18 декабря 2018 - 14:24) писал:

Вийшло незручно і очково, але ніби-то безпечно. От і думаю, добре це, чи погано?..

Зручно, коли клієнт сам має право налаштувати рівні доступу і перевірки
Ответить

PAN фотография PAN 29 дек 2018

Просмотр сообщенияЖигуліст (18 декабря 2018 - 14:25) писал:

Скоро три?

Изображение
Ответить

PAN фотография PAN 29 дек 2018

Нагадаю, що почалося все так:

Просмотр сообщенияPAN (31 октября 2018 - 17:24) писал:

У мене у вересні була схожа проблема з терміналом Ощадбанку. Поповнював рахунок СВОЄЇ картки- спочатку термінал приймав купюри як добросовісний робот: приймав й на екрані звітував про прийняті суми, а потім сказився- банкноту прийняв, проскрипів й перезавантажився. Після перезавантаження почалися явні ознаки часткової амнезії- все пам'ятав, окрім прийняття останньої банкоти.

Хто стикався з роботою Ощадбанку, той в курсі відмінностей від Привату. Через 10 хвилин знайшов найближче відділення. Дочекався закінчення обідньої перерви, мене відразу відшили, коли дізналися у якому терміналі робив зарахування- виявляється, той термінал закріплений за зовсім іншим відділенням банку, а кожне відділення обслуговує лише ті, термінали, які за ним закріплені. Як варіант запропонували звернутися до відділення, яке видало картку. Відділення, що видало картку, знаходилося не так далеко, в ньому вдалося з'ясувати, що дійсно, у той час, який я вказав, на моїй картці було заблоковано 100 гривень і, можливо, вони до кінця банківського дня будуть розблоковані. Якщо ж ні, то наступного дня я при наявності квитанції, виданої терміналом, зможу подати заяву. На зауваження, що їх термінал збожеволів і ничого не видає, лише забирає, відповіли, що це дуже погано.

Ні до кінця, ні через місяць гроші на рахунку не з'явилися. Наступного дня пішов до відділення, яке видавало картку- написа таки заяву, оце вже другий місяць чекаю.

Через місяць, аби не йти до відділення банку, вирішив зателефонувати за номером гарячої лінії Ощадбанку. Оператор повідомила, що дійсно, вона бачить, що на рахунку заблоковано сто гривень. Але більш ніякої інформації вона надати не може, про результати розгляду заяви теж їй нічого не відомо і мені, якщо бажаю дізнатися більше, все-таки прийдеться чвалати до відділення, у якому я подавав заяву. Того ж дня зайшов до банку й при мені його співробітниця (оскільки жодної інформації у відділення не було передано) зателефонувала "нагору"- воно й добре, що при мені, оскільки чув усю розмову. Виявилося, що банкнота застрягла у тракті терміналу, а куди вона поділася після інкасації з ІПТ, потрібно питати у інкасаторів.
Того ж дня написав повторну заяву (забігаючи наперед ,скажу, що через тиждень після подачі повторної заяви таки призначили службове розслідування) і рівно через місяць зайшов до відділення- якраз того ж дня до відділення надійшов Наказ "Щодо висновку службового розлідування". З самим висновком розслідування ознайомитися не зміг, на те воно й службове, більш того у відділенні його тексту й не було.
Тезисно процитую Наказ:

Цитата

Керуючись Наказом голови правління АТ "Ощадбанк" №100 від 13.04.2008 р. на підставі Наказу по Філії №такий-то "Про призначення службового розслідування щодо спірної транзакції при здійсненні поповнення карткового рахунку готівковими коштами в ІПТ №сімцифр" та у відповідності з висновком комісії з проведення службового розслідування
НАКАЗУЮ:
1. Відмовити ім'ярек у відшкодуванні коштів

У разі незгоди було запропоновано оскаржити даний наказ у судовому порядку. Враховуючи суму прийняв рішення плюнути на це.
Ответить

PAN фотография PAN 29 дек 2018

А вчора чекала ще одна неприємність. У ті часи, коли Микола Янович замість відшкодування ПДВ живими грошима вирішив замість грошей роздати папірці векселі з доволі значним строком погашення (отримання живих грошей, в принципі, вирішувалося наближеними до [censored] конторами, які наступного дня після отримання підприємством векселів телефонували й пропонували з дисконтом їх викупити- розмір дисконту інколи сягав й 50 відсотків). Для отримання векселів була одна умова- відкритий лише у "Ощадбанку" рахунок. Так з тих часів й існують у підприємства рахунки у цьому банку.

Вчора вранці були відправлені платежі. О четвертій вечора телефонує менеджер банку й говорить, що платежі не проведені й будуть відправлені наступного року. "Давайте вже після свят (с)".
От і маємо те, що залишилися невиконаними договірні зобов'язання з контрагентами. З більшістю з них проблем не буде, але, наприклад, був платіж з передоплатою за електроенергію, а її постачальник підприємство принципове й запросто вже 1 січня може відключити від енергопостачання. І знову ж таки ПДВ- кінець звітного періоду, доведеться збільшувати базу оподаткування на суму непроведених платежів.
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 29 дек 2018

Думаю - в любому державному, в т.ч. в Приваті
Ответить

Гость_skos_* 29 дек 2018

Просмотр сообщенияЖигуліст (29 декабря 2018 - 20:06) писал:

Думаю - в любому державному, в т.ч. в Приваті

Монетизация субсидий и льгот: что нужно знать украинцам

Скрытый текст
А очень хотелось бы в Привате. А в идеале в Монобанке...
Сообщение отредактировал Жигуліст: 30 декабря 2018 - 14:29
Ответить

PAN фотография PAN 29 дек 2018

Просмотр сообщенияЖигуліст (29 декабря 2018 - 20:06) писал:

Думаю - в любому державному, в т.ч. в Приваті

Навряд. Це як виплата пенсій окремим категоріям громадян- Ощадбанк. В наших палестинах навіть картку містянина планують видавати лише у "Ощадбанку".
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 08 апр 2020

Знов зіткнувся з особливим ставленням Ощадбанку до свого бізнесу. Чи то своїх клієнтів.
Позавчора виникла необхідність здійснити оплату за інтернет-покупки із своєї картки через Ощад-24. Продавець дає мені номер картки, приватівської, зареєстрованої на ФОП. Через інтерфейс Ощад-24 роблю переказ "на картку іншого банку", підтверджую платіж, і отримую ЕГГОГ червоними літерами. Без пояснень.
Прикрепленное изображение
Перевірив наявні ліміти на проведення операцій - все нормально. Пробую ще - помилка. Турбую менеджера, він турбує свою бухгалтерію - інформація по картці отримувача та ж сама. Турбувати менеджера Гадюкінського відділеня Ощаду - не має сенсу (трішки раніше вона мені в питанні щодо Електронного кабінету водія порадила звертатися в чат Ощадбанку). Пробую звернутись в чат Ощадбанку - система висить. В мобільний додаток теж не увійти.
Прикрепленное изображение Прикрепленное изображение
Вчора виникла необхідність здійснити ще одну оплату - результат той самий. Тобто відсутній.
В зв'язку із цим приймаю рішення оплату при отриманні на Новій пошті по першій покупці. Друга покупка зависає. Третю покупку замовив також з оплатою при отриманні на Новій пошті. Першу і третю покупки без проблем оплачую через додаток Нова пошта - і вартість замовлення, і вартість доставки.
Але потрібно оплатити другу покупку, з тими ж вихідними даними, тобто на приватівську картку. Телефоную в підтримку Ощадбанку, там розбираються із ситуацією і виносять резюме - трабли на стороні банка-одержувача. Геніально!

Вирішуємо з дружиною платити через її Приват-24.
Під час оплати в інтерфейсі Привата теж вводили номер картки. Але після проведення всіх операцій (Система проаналізувала номер картки отримувача) відбулося автоматичне перенаправлення на іншу сторінку - оплата через IBAN.
Прикрепленное изображение
Я згадав, що через Ощад-24 можна сплачувати рахунки через IBAN. Записав ці реквізити, а потім використав їх під час сплати через мобільний додаток Ощад-24.
Без проблем.
Взагалі.
Прикрепленное изображение
Враження. Незважаючи на новомодні фічі 21-го століття, Ощадбанк залишається в минулому сторіччі.
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 30 дек 2020

Просмотр сообщенияЖигуліст (18 декабря 2018 - 14:24) писал:

Не знаю, позитив це, чи негатив.
Потрібно було оплатити хостинг. Зайшов в кабінет на сайті, вибрав оплату за допомогу мастер-кард. Ввів свою ощадівську. Відправляю на оплату, отримую код підтвердження, ввожу - відмова. І приходить повідомлення - "ви не можете оплатити". Дивно. Знаю, що ліміт на проведення операцій в інтернеті по картці дозволяє це зробити. Сумма достатня. Нова спроба - нова невдача.
Телефоную в Ощад, потрапляю, звісно, на автовідповідач. Обираю необхідний пункт меню, щоб зв'язатися з оператором.
"Вкажіть останні чотири цифри картки" - вказав.
І далі щось на кшалт такого: "18.12.2018 року з вашою картки була спроба оплатити послуги в інтернеті. Якщо це були ви - натисніть 1. Якщо це не... " - натиснув 1. Авжеж це був я.
"Дякуємо за співпрацю, можете платити на здоров'я". "Якщо питання вирішене - натисніть 1 для завершення". Натиснув 1.
Повторно заповнив форму оплати на сайті, код, і все оплатилось.

Вийшло незручно і очково, але ніби-то безпечно. От і думаю, добре це, чи погано?..

Пройшло 2 роки. Тепер я знаю, що це погано.
Знову мав намір оплатити послуги хостингу. Через Ощад24. Невдало.
Спочатку через меню сайту хостера вийшов на оплату через Лікпей. Ввів код підтвердження, який прийшов з Ощаду - невдача. Спробуйте ще. Вирішив перевірити ліміти по карті - при вході в мобільний додаток Ощад24/7 злетів код швидкого доступу. Спробував зайти через логін/пароль - "неправильний логін або пароль". Відклав цю справу на завтра. Завтра теж невдало. Зателефонував у Ощад. "Системі здалося, що платіж має ознаки шахрайства, акаунт заблоковано." Якщо це Ви проводили платіж на 1788 грн, для розблокування профілю натисніть 1.
Так, це я, підтверджую. І все. Пробую зайти - неправильний логін пароль.
Тричі спілкувався з Банком. Двічі повідомляли, що акаунт розблоковано. Результат той же, тобто відсутній.
Сьогодні сказали, що мій фахівець буде завтра після 8.00… звертайтеся.
Карти обидві працюють. А в Ощад24 зайти не можу. :(
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 31 дек 2020

Сьогодні натрапив на адекватного оператора гарячої лінії. Вже працює.
Ответить

fed фотография fed 01 янв 2021

Да, приложение, прямо скажем, не очень.
Ответить