0
Ощадбанк - отношение к клиенту.
Автор Жигуліст, 04 окт 2014 23:50
Сообщений в теме: 59
#25
Отправлено 20 ноября 2014 - 10:01
У меня такая же ситуация с кредиткой "Аваля".
Пин был записан на телефон, который утонул />
Вчера звонил в службу поддержки, сказали только перевыпуск - бесплатно, в течении 10 дней
Пин был записан на телефон, который утонул />
Вчера звонил в службу поддержки, сказали только перевыпуск - бесплатно, в течении 10 дней
Борітеся — поборете, Вам Бог помагає!
За вас правда, за вас слава і воля святая!
За вас правда, за вас слава і воля святая!
#29
Отправлено 20 ноября 2014 - 23:14
Жигулист (20 ноября 2014 - 23:08) писал:
В ощаде тоже такого есть. Но нужно знать старый пин-код.
Цитата
Если вы забыли пин-код карты ПриватБанка, восстановите его, отправив с мобильного телефона, закрепленного за картой, SMS-команду:
PIN+XXXX (где XXXX - это последних 4 цифры вашей кредитной карточки) на номер 10060.
(Знак "+" нужно набирать).
Через короткий промежуток времени на ваш мобильный телефон придет SMS от ПриватБанка, в котором вам сообщат новый пин-код для вашей кредитки.
PIN+XXXX (где XXXX - это последних 4 цифры вашей кредитной карточки) на номер 10060.
(Знак "+" нужно набирать).
Через короткий промежуток времени на ваш мобильный телефон придет SMS от ПриватБанка, в котором вам сообщат новый пин-код для вашей кредитки.
#30
Отправлено 20 ноября 2014 - 23:20
Жигулист (20 ноября 2014 - 23:08) писал:
В ощаде тоже такого есть. Но нужно знать старый пин-код.
Кстати, я а так понял, что Вы его не меняли? Т.е. оставили "предустановленный"?
Мне еще когда выдавали первую в жизни карту, то сразу посоветовали - сменить пин-код, что я потом и сделал. Именно потому, что новый ПИН я хоть как-то смогу вспомнить. Да, и записал я его сразу себе же, после того как таки ЗАБЫЛ и мучительно вспоминал!
И вообще, регулярная смена паролей и пин-кодов - это как бы правила хорошего тона.
#32
Отправлено 13 ноября 2015 - 18:20
Шоумастговон.
Пам'ятаєте, що я жидобандерівець?
Заказав додаткову картку, отримав на неї пін-код. До кінця терміну дії основної картки (пін-код якої загинув в пральній машині), жив як король. Тобто через додаткову картку проводив всі операції зі зняття готівки. Але додаткова картка діє разом із основною. Термін дії мається на увазі.
Отримав нову картку. БЕЗ КОНВЕРТА З ПІН-КОДОМ!
Чому? Тому що на нову картку діє пін-код від старої. Який випрано у пральній машині Вєко чи Бєко.
Додаткова картка прислала смс-ку, що "Ваше врємя і стєкло".
Отже знову є потреба відвідати відділення Ощадбанку...
Пам'ятаєте, що я жидобандерівець?
Заказав додаткову картку, отримав на неї пін-код. До кінця терміну дії основної картки (пін-код якої загинув в пральній машині), жив як король. Тобто через додаткову картку проводив всі операції зі зняття готівки. Але додаткова картка діє разом із основною. Термін дії мається на увазі.
Отримав нову картку. БЕЗ КОНВЕРТА З ПІН-КОДОМ!
Чому? Тому що на нову картку діє пін-код від старої. Який випрано у пральній машині Вєко чи Бєко.
Додаткова картка прислала смс-ку, що "Ваше врємя і стєкло".
Отже знову є потреба відвідати відділення Ощадбанку...
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.
#33 Гость_Gesha_*
Отправлено 13 ноября 2015 - 21:40
Блин, третье сообщение набираю.
Пинкод кажись не светится операторам, знач не скажут.
Онлайн подключение, без старого, на новый не поменяешь.
Наверное придется идти в отделение (причем в то где получали карту ).
И есть подозрение, что таки придется выпускать новую карту с новым пином.
Хотя, всё может быть, но все равно таки идти...
Наверное придется идти в отделение (причем в то где получали карту ).
И есть подозрение, что таки придется выпускать новую карту с новым пином.
Хотя, всё может быть, но все равно таки идти...
#34
Отправлено 14 ноября 2015 - 02:35
Як я замовляв додаткову картку.
Прийшов такий весь у плямочку - хачю! Менагеріня вже мене пам'ятає, набирає мене у компьютері..., перестає посміхатися, і каже, що мене немає. Тобто я є, але із моїм замовленням впоратись не може. Викликає ще одну менагеріню, і передоручає мене їй. Переходжу за інший стіл. Дівчинка нервується.
- У вас картка заблокована з листопада.
- А як же я нею користувався? Щомісяця і неодноразово.
- Я бачу. Розрахунки за паливо, в магазині, оплата через інтернет, поповнення рахунку мобільних.
Виявилось, що я картку тоді розблокував через телефон, а в інтерфейсі представника ОБ кнопки для проведення операцій із рахунком неактивні, ніби картка заблокована. Телефонували в обласний офіс, не допомогло. Телефонували в головний офіс в Київ - аналогічно. Поросили зайти через пару днів. Зателефонували самі, я прийшов і отримав додаткову карту.
Прийшов такий весь у плямочку - хачю! Менагеріня вже мене пам'ятає, набирає мене у компьютері..., перестає посміхатися, і каже, що мене немає. Тобто я є, але із моїм замовленням впоратись не може. Викликає ще одну менагеріню, і передоручає мене їй. Переходжу за інший стіл. Дівчинка нервується.
- У вас картка заблокована з листопада.
- А як же я нею користувався? Щомісяця і неодноразово.
- Я бачу. Розрахунки за паливо, в магазині, оплата через інтернет, поповнення рахунку мобільних.
Виявилось, що я картку тоді розблокував через телефон, а в інтерфейсі представника ОБ кнопки для проведення операцій із рахунком неактивні, ніби картка заблокована. Телефонували в обласний офіс, не допомогло. Телефонували в головний офіс в Київ - аналогічно. Поросили зайти через пару днів. Зателефонували самі, я прийшов і отримав додаткову карту.
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.
#35
Отправлено 14 ноября 2015 - 02:39
Жигулист (14 ноября 2015 - 02:35) писал:
- У вас картка заблокована з листопада.
- А як же я нею користувався? Щомісяця і неодноразово.
- Я бачу. Розрахунки за паливо, в магазині, оплата через інтернет, поповнення рахунку мобільних.
- А як же я нею користувався? Щомісяця і неодноразово.
- Я бачу. Розрахунки за паливо, в магазині, оплата через інтернет, поповнення рахунку мобільних.
Вот Вы точно не Путин. И даже не Песков. Те бы точно сказали "Это не я!" (И далее^"Верните деньги!") :)
#39
Отправлено 14 декабря 2015 - 21:59
Shumaher (14 декабря 2015 - 21:25) писал:
Меня больше напрягает не платный смс-банкинг, а то что я не могу удаленно его подключить без посещения конкретного отделения, в котором открыт счет. Дикость какая-то. />/>
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных