Лід у лобове скло
Жигуліст 06 янв 2016
Зараз в тирнетах поширюється відео, в якому з попереду їдучого автомобіля (десь у 50-ти метрах попереду) відривається снігова шапка, попадає спілбергу у лобове скло і трощить його.
Чи є в заподіянні шкоди авто спілберга вина водія попереднього авто?
Чи є в заподіянні шкоди авто спілберга вина водія попереднього авто?
maxard 06 янв 2016
2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
д) не створювати своїми діями загрози безпеці дорожнього руху;
є) не вчиняти дій, внаслідок яких може бути пошкоджено автомобільні дороги та їх складові, а також завдано шкоди користувачам.
Не подійде?
Хоча тут скоріше бездіяльність чим дія.
д) не створювати своїми діями загрози безпеці дорожнього руху;
є) не вчиняти дій, внаслідок яких може бути пошкоджено автомобільні дороги та їх складові, а також завдано шкоди користувачам.
Не подійде?
Хоча тут скоріше бездіяльність чим дія.
Kara 06 янв 2016
Був у мене такий випадок два роки тому. Льодяна брила зірвалась з даху маршрутки і розбила лобове скло зі сторони пассажира. Я одразу спробувала наздогнати автобус але зрозуміла, що доказової бази у мене нема. Реєстратор я купила разом з новим склом. Визвала ДАЇ, ті приїхали, трохи познущались, питали нащо їх викликала, шукали на узбіччі цю брилку, потім відправили мене на медичну експертизу і тільки після всього дали справку в страхову. Їхати до кінцевої зупинки 37 маршруту навідріз відмовились, хоча у мене був номер автобусу та свідок з пассажирського сидіння.
Доречі ця справка стала у нагоді вже ввечері, коли мене зупинили даїшники у місті за дуже характерне пошкодження лобового. Поки її достала, пред"являли наїзд на пішохіда та втечу з місця пригоди
Доречі ця справка стала у нагоді вже ввечері, коли мене зупинили даїшники у місті за дуже характерне пошкодження лобового. Поки її достала, пред"являли наїзд на пішохіда та втечу з місця пригоди
gtc 08 янв 2016
Жигулист (06 января 2016 - 12:18) писал:
Чи є в заподіянні шкоди авто спілберга вина водія попереднього авто?
Тут как бы сомнений нет, но вот доказать...
Как бы вот:
2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу;
Не закрепленный груз на крыше как бы...
ПС
Ну и "общего плана":
1.5. Дії або бездіяльність учасників дорожнього руху та інших осіб не повинні створювати небезпеку чи перешкоду для руху, загрожувати життю або здоров'ю громадян, завдавати матеріальних збитків.
Особа, яка створила такі умови, зобов'язана негайно вжити заходів до забезпечення безпеки дорожнього руху на цій ділянці дороги та вжити всіх можливих заходів до усунення перешкод, а якщо це неможливо, попередити про них інших учасників дорожнього руху, повідомити підрозділ міліції, власника дороги або уповноважений ним орган.
А также:
2.10. У разі причетності до дорожньо-транспортної пригоди водій зобов'язаний:
а) негайно зупинити транспортний засіб і залишатися на місці пригоди;
Сообщение отредактировал gtc: 08 января 2016 - 15:02
gtc 08 янв 2016
Жигулист (06 января 2016 - 12:18) писал:
Чи є в заподіянні шкоди авто спілберга вина водія попереднього авто?
Тут всего 3 варианта: виноват водитель впереди идущего, виноват водитель пострадавшего или обстоятельства непреодолимой силы.
Простым перебором-подстановкой, а также ответом на вопрос - мог ли предотвратить, я прихожу к выводу о виноватости впереди идущего.
dimonstr32 08 янв 2016
gtc (08 января 2016 - 15:07) писал:
Жигулист (06 января 2016 - 12:18) писал:
Чи є в заподіянні шкоди авто спілберга вина водія попереднього авто?
Тут всего 3 варианта: виноват водитель впереди идущего, виноват водитель пострадавшего или обстоятельства непреодолимой силы.
Простым перебором-подстановкой, а также ответом на вопрос - мог ли предотвратить, я прихожу к выводу о виноватости впереди идущего.
А как насчет выбора безопасной дистанции?
gtc 08 янв 2016
dimonstr32 (08 января 2016 - 18:58) писал:
А как насчет выбора безопасной дистанции?
Вы видео смотрели?
Или надо было выбрать меньше - был бы перелет, да.
Аналогию с падающими на дорогу с лесовоза бревнами проводить можно? Т.е. там дистанция и скорость уже не важны, а возможности взлететь или резко сдать назад - нет... Вот обсуждается ИМХО именно такой случай.
Жигуліст 08 янв 2016
gtc (08 января 2016 - 20:17) писал:
dimonstr32 (08 января 2016 - 18:58) писал:
А как насчет выбора безопасной дистанции?
Вы видео смотрели?
Или надо было выбрать меньше - был бы перелет, да.
Аналогию с падающими на дорогу с лесовоза бревнами проводить можно? Т.е. там дистанция и скорость уже не важны, а возможности взлететь или резко сдать назад - нет... Вот обсуждается ИМХО именно такой случай.
В тім-то й справа, що ліс - це вантаж, за розміщення і кріплення якого відповідає водій.
А снігова брила на даху - це вантаж чи природне явище?
VVS 08 янв 2016
Жигулист (08 января 2016 - 21:11) писал:
gtc (08 января 2016 - 20:17) писал:
dimonstr32 (08 января 2016 - 18:58) писал:
А как насчет выбора безопасной дистанции?
Вы видео смотрели?
Или надо было выбрать меньше - был бы перелет, да.
Аналогию с падающими на дорогу с лесовоза бревнами проводить можно? Т.е. там дистанция и скорость уже не важны, а возможности взлететь или резко сдать назад - нет... Вот обсуждается ИМХО именно такой случай.
В тім-то й справа, що ліс - це вантаж, за розміщення і кріплення якого відповідає водій.
А снігова брила на даху - це вантаж чи природне явище?
Це расп....ство водія, таке ж саме, яке і незакріплений вантаж, але на відміну від вантажу - ніде не закріплене законодавчо...
Нвот7 08 янв 2016
Никогда не видел, чтобы сугроб образовывался на ходу.(ну по крайней мере у легкового авто).
Жигуліст 08 янв 2016
Тут я з Вами, шановний VVS, трішечки не згоден.
Був у мене випадок. Купив в Ізмаїлі в березні 95-го машинку. Фіатко. Їду додому в Аккєрман. Пассажиром і штурманом продавець, він же співслужбовець, він же друг.
В дорозі пішов сніг. Сильний снігопад. Дуже сильний. Включив ближнє світло, бо по-перше - умови поганої видимості, а по-друге - ще хочеться жити. Через деякий час ми помітили, що зустрічні авто ведуть себе якось неадекватно - бібікають, мОргають фарами. Через деякий час ми зупинилися, обійти авто, постукати по колесам та інше. Виявилось, що весь передок заліплений снігом. І фари ледь видно крізь сугроб на бампері. Тобто зустрічні авто нас зарання не бачили (ближній не виконував свою функцію), а бачили тільки тоді, коли із заметілі виринало чорна пляма на нашому лобовому, очищена двірниками. Тоді стали зрозумілими "неадекватні" дії зустрічних авто. Далі їхали, спиняючись кожні 20-30 хвилин для розчистки фар.
Так що, теоретично, водій може не знати, що в нього є на даху небезпека для інших водїв.
Був у мене випадок. Купив в Ізмаїлі в березні 95-го машинку. Фіатко. Їду додому в Аккєрман. Пассажиром і штурманом продавець, він же співслужбовець, він же друг.
В дорозі пішов сніг. Сильний снігопад. Дуже сильний. Включив ближнє світло, бо по-перше - умови поганої видимості, а по-друге - ще хочеться жити. Через деякий час ми помітили, що зустрічні авто ведуть себе якось неадекватно - бібікають, мОргають фарами. Через деякий час ми зупинилися, обійти авто, постукати по колесам та інше. Виявилось, що весь передок заліплений снігом. І фари ледь видно крізь сугроб на бампері. Тобто зустрічні авто нас зарання не бачили (ближній не виконував свою функцію), а бачили тільки тоді, коли із заметілі виринало чорна пляма на нашому лобовому, очищена двірниками. Тоді стали зрозумілими "неадекватні" дії зустрічних авто. Далі їхали, спиняючись кожні 20-30 хвилин для розчистки фар.
Так що, теоретично, водій може не знати, що в нього є на даху небезпека для інших водїв.
VVS 08 янв 2016
Жигулист (08 января 2016 - 21:38) писал:
Тут я з Вами, шановний VVS, трішечки не згоден.
Був у мене випадок. Купив в Ізмаїлі в березні 95-го машинку. Фіатко. Їду додому в Аккєрман. Пассажиром і штурманом продавець, він же співслужбовець, він же друг.
В дорозі пішов сніг. Сильний снігопад. Дуже сильний. Включив ближнє світло, бо по-перше - умови поганої видимості, а по-друге - ще хочеться жити. Через деякий час ми помітили, що зустрічні авто ведуть себе якось неадекватно - бібікають, мОргають фарами. Через деякий час ми зупинилися, обійти авто, постукати по колесам та інше. Виявилось, що весь передок заліплений снігом. І фари ледь видно крізь сугроб на бампері. Тобто зустрічні авто нас зарання не бачили (ближній не виконував свою функцію), а бачили тільки тоді, коли із заметілі виринало чорна пляма на нашому лобовому, очищена двірниками. Тоді стали зрозумілими "неадекватні" дії зустрічних авто. Далі їхали, спиняючись кожні 20-30 хвилин для розчистки фар.
Так що, теоретично, водій може не знати, що в нього є на даху небезпека для інших водїв.
Був у мене випадок. Купив в Ізмаїлі в березні 95-го машинку. Фіатко. Їду додому в Аккєрман. Пассажиром і штурманом продавець, він же співслужбовець, він же друг.
В дорозі пішов сніг. Сильний снігопад. Дуже сильний. Включив ближнє світло, бо по-перше - умови поганої видимості, а по-друге - ще хочеться жити. Через деякий час ми помітили, що зустрічні авто ведуть себе якось неадекватно - бібікають, мОргають фарами. Через деякий час ми зупинилися, обійти авто, постукати по колесам та інше. Виявилось, що весь передок заліплений снігом. І фари ледь видно крізь сугроб на бампері. Тобто зустрічні авто нас зарання не бачили (ближній не виконував свою функцію), а бачили тільки тоді, коли із заметілі виринало чорна пляма на нашому лобовому, очищена двірниками. Тоді стали зрозумілими "неадекватні" дії зустрічних авто. Далі їхали, спиняючись кожні 20-30 хвилин для розчистки фар.
Так що, теоретично, водій може не знати, що в нього є на даху небезпека для інших водїв.
Тут я з Вами, шановний Жигулист, трішечки не згоден.
Скло розбив не сніг, а брила льоду. Причин її появи досить багато, не беручи до уваги умови обледеніння під час руху, можна зазначити, що брила з`явилася на даху під час стоянки.
Водій, її не прибравши, виїхав у поїздку, під час якої, завдяки прогріву салону авто, брила відтаяла від поверхні і відправилась у власну подорож. КМК...
tie 09 янв 2016
Гость_Тымнеро_*
09 янв 2016
Ну тут как бэ.... Пришел на стоянку - на крыше ледяная корка .Как ее отодрать - не повредив лкп ?