Через сколько км пробега, менять масло
КПД 22 мар 2016
Автобус фиат дукато дизель 1999 года, через сколько менять масло.
Один умный говорит через 10000, другой через 20000
Кто прав.
Один умный говорит через 10000, другой через 20000
Кто прав.
Жигуліст 22 мар 2016
Це дуже залежить від умов експлуатації і якості використовуваних мастил. Можливо, обидва респонденти мають рацію.
VVS 22 мар 2016
КПД (22 марта 2016 - 16:36) писал:
Автобус фиат дукато дизель 1999 года, через сколько менять масло.
Один умный говорит через 10000, другой через 20000
Кто прав.
Один умный говорит через 10000, другой через 20000
Кто прав.
http://www.autolub.i...uski/fiat.shtml
Гость_Тымнеро_*
22 мар 2016
Гость_skos_*
22 мар 2016
fed 22 мар 2016
Теперь понятно, почему на Вашем автомобиле не ощущается потеря динамики на 2-м поколении ГБО.
Гость_skos_*
22 мар 2016
Маслоотражатели полетели тыщ 15 назад. До этого все было нормально. И с динамикой тоже))) Просто тяну с заменой, буду делать уже вместе с подрезанием головки на 1,5мм.
Юрыч 24 мар 2016
Гость_skos_*
24 мар 2016
dimonstr32 24 мар 2016
На современных дизелях в Европе пробеги между ТО 15-20 тыс по мануалу. Но с учетом качества нашего ДТ(серность и зольность при сгорании) для себя выбрал интервал 10 тыс. И для бусиков которые у меня были и для Ситроен Берлинго который щаз юзаю.
Юрыч 24 мар 2016
dimonstr32 (24 марта 2016 - 21:38) писал:
На современных дизелях в Европе пробеги между ТО 15-20 тыс по мануалу. Но с учетом качества нашего ДТ(серность и зольность при сгорании) для себя выбрал интервал 10 тыс. И для бусиков которые у меня были и для Ситроен Берлинго который щаз юзаю.
Прошу пардону, але на перше місце я поставив би МАСЛО, яке користувати на двигуні.
Тоді й продовжував би щодо пробігу.
Так саме і я мав великий досвід експлуатації (м`яко кажучі близько 13 років на підприємстві-перевізнику, сотня машин із щоденним пробігом кожної автівки близько 400км - близько 25-28 робочих днів на місяць кожна машина) з суттєвими перегрузами понад паспортну норму у міському трафіку Києва.
Дорогі брендові мастила не користували, але з усіх знаходили най оптимальніші за якістю і ціною.
Останнє було Lotos 10w40 і Лотос 10W40 Турбо Дізель (скоріше всього воно з Польщі), кремезно витримує від заміни до заміни 15-17 тис.км без суттєвої втрати робочих властивостей як на бензинових (та газових ГБО), так і на дізелях.
Бочкові мастила НЕ рекомендую - це моє власне переконання. Хіба що Вам бочки потрібні на хазяйстві.
Найкраще вітчизняне було Лебединського заводу - Леол-Лідер, у таких параметрах, що Mobil-1 дещо відпочиває. А ціна дуже приємна.
Але той завод януковичи забикували і масло нажаль зникло.
Юрыч 24 мар 2016
skos (24 марта 2016 - 20:10) писал:
Это исключительно для машин на газу. Значительно повышается эффективность. Машина становится приемистей, расход падает на 1л. Проверено на таком же Ланосе, как у меня.
За всієї поваги, я вперше про таке чую, щоби добровільно знімати стільки робочої товщини ГБЦ лише за якісь химерні вигоди.
У мене вже понад 6 років стоїть дві прокладки під ГБЦ (тобто навпаки збільшена камера горіння), але зменшення прийомистості я і колеги відчували лише коли перейшли на високу резину: з розміру 175/R16 на 195/R16.
Ривок став повільнішим, проте накат довшим. На трасі це добре, але в міському трафіку не дуже звично.
Також з повагою.
gtc 25 мар 2016
Гость_skos_*
25 мар 2016
Юрыч (24 марта 2016 - 23:51) писал:
skos (24 марта 2016 - 20:10) писал:
Это исключительно для машин на газу. Значительно повышается эффективность. Машина становится приемистей, расход падает на 1л. Проверено на таком же Ланосе, как у меня.
За всієї поваги, я вперше про таке чую, щоби добровільно знімати стільки робочої товщини ГБЦ лише за якісь химерні вигоди.
У мене вже понад 6 років стоїть дві прокладки під ГБЦ (тобто навпаки збільшена камера горіння), але зменшення прийомистості я і колеги відчували лише коли перейшли на високу резину: з розміру 175/R16 на 195/R16.
Ривок став повільнішим, проте накат довшим. На трасі це добре, але в міському трафіку не дуже звично.
Також з повагою.
Юрыч 25 мар 2016
gtc (25 марта 2016 - 01:10) писал:
Все вірно, але.
1. По-перше, я припустився неточності, узагальнюючи (і нижче вже скажу точніше)
2. Стояла резина 175/75R16С і її замінили на резину 195/R16С
3. Якщо на резині після нахиленої риски немає цифри (а одразу йде буква R...) то це означає,
що резина висока. Найвища. Полнопрофильная. Її висота відносно ширини складає 85%.
4. Тобто,
висота резини 175/75R16С складає 131,25
а висота резини 195/R16С складає 165,75
Буква С в кінці означає її підвищену міцність - грузова резина, для потужних навантажень.
Але вся резина з буквою "С" буде набагато дорожчою, порівняно з такою самою без букви "С".
Не варто ставити грузову резину на легкові автівки, хоча я бачив, іноді ставлять за крайної потреби.
Не варто зовсім ставити м`яку спереду і одночасно жорстку позаду - найвищий ризик непередбаченої і неочікуваної поведінки авто на дорозі навіть на рівному асфальті - заноси, мимовільні розвороти, обертання, перевертання з викидом в кювет або на зустрічну - за найменшої непомітної причини.
Та повернусь стосовно ширини-вишини
Чим вище резина - тим більше плече, тим м`якше їде машина, звісно буде менша жвавість на розгоні, але менше вірогідність зриву "юзом" під час ожеледиці.
Чим нижче резина - тим коротше плече, машина йде жорсткіше по ямках і горбках, найжвавіша у розгон, підвищений ризик зриву коліс на ковзання.
(взагалі по резині десь у мене є збірка матеріалів,близько 10 сторінок, хоча й вона не остаточна у описах характеристик)
Юрыч 25 мар 2016
skos (25 марта 2016 - 06:30) писал:
Юрыч (24 марта 2016 - 23:51) писал:
skos (24 марта 2016 - 20:10) писал:
Это исключительно для машин на газу. Значительно повышается эффективность. Машина становится приемистей, расход падает на 1л. Проверено на таком же Ланосе, как у меня.
Упс. Не подумал об этом.
Однако такое применяли когда-то на советских машинах, только ЕСЛИ на ГБЦ стояла отметка о применении под "76" бензин - при эксплуатации на более высокооктановых топливах (93,95 и выше, например 115 - как под качественный газ).
На газе, в частности метан, двигатель работает "мягче", чем на бензине.
Я не знаю, насколько эффективно занижать высокооктановую ГБЦ специально для уменьшения расхода топлива - не пробовал - видимо из опасения потерять ремонтный ресурс головки блока цилиндров (ГБЦ).
Еще опасения:
- не погнуло бы клапана, если они в таком случае станут прикасаться к блоку на открывании...
- если клапана не прикасаются к блоку - как они поведут себя на прогорание по кромке, при увеличенной степени сжатия и повышенной температуре сгорания в камере?
- как поведут себя сёдла клапанов и направляющие клапанов - ведь при занижении ГБЦ увеличится степень сжатия в камере сгорания, например с 10 до 13-14, вполне возможно. Обязательно увеличится температура в камерах.
- как поведут себя цепи ГРМ, успокоители цепей и постели промежуточного вала ГРМ? Ведь занижение ГБЦ обязательно ослабит цепи и это даст их повышенную болтанку из-за прослабления по причине укорачивания расстояний между звёздами...
Наверное, в личном пользовании (а не промышленном при больших пробегах и нагрузках) такое можно и сделать...
Я не пробовал именно из таких соображений-опасений.
Ведь при пробегах по 100-120 тыс.км в год всё равно приходилось шлифовать головки по эксплуатационной необходимости.
В итоге движки прошли уже более 1млн км и коленвалы на половине из них (ну 40%) еще в заводском допуске и
ни одного лопнувшего КВ не было.