Стаття 58. Обгін, випередження та об’їзд
Жигуліст 07 мая 2016
Над розділом про обгін добре попрацювали. Як намій погляд, доцільно додати тільки пункт про черговість обгону. І пункт про обов'язок прийняти вправо, якщо тебе обганяють.
Скрытый текст
Жигуліст 07 мая 2016
ПоложенняПропоную викласти в такій редакції
ОБГРУНТУВАННЯ.
Зміщення транспортного засобу, якого обганяють, вправо на проїзній частині, сприятиме збільшенню збільшенню бокового інтервалу, а також видимості у напрямку руху для водія транспортного засобу, що здійснює обгін, що в свою чергу, дасть йому можливість більш достовірно визначити дистанцію до зустрічного ТЗ (виявити його), і здійснити найбільш безпечний маневр
Цитата
4. Водієві транспортного засобу, якого обганяють(випереджають), забороняється перешкоджати обгону (випередженню) шляхом підвищення швидкості руху або іншими діями
Цитата
4. Водієві транспортного засобу, якого обганяють(випереджають), забороняється перешкоджати обгону (випередженню) шляхом підвищення швидкості руху або іншими діями. При цьому, за можливості, потрібно зміститися ближче до правого краю проїзної частини.
ОБГРУНТУВАННЯ.
Зміщення транспортного засобу, якого обганяють, вправо на проїзній частині, сприятиме збільшенню збільшенню бокового інтервалу, а також видимості у напрямку руху для водія транспортного засобу, що здійснює обгін, що в свою чергу, дасть йому можливість більш достовірно визначити дистанцію до зустрічного ТЗ (виявити його), і здійснити найбільш безпечний маневр
Жигуліст 26 мая 2016
Навстречу шли авто. Я сместился, чтобы и ему было лучше видно, и чтобы, если кто-то из встречников собирался бы обгонять, то силуэт мотоцикла будет видно раньше и лучше.
Гость_skos_*
26 мая 2016
Нормальный водитель и так даст больше места для обгона, а прописывать это в ПДД нет смысла. Дятел никогда не подаст вправо и ему ничего за это ничего не предъявишь. Воно скаже, що не було "можливостi".
Сообщение отредактировал skos: 26 мая 2016 - 19:57
Сообщение отредактировал skos: 26 мая 2016 - 19:57
Гость_vad160568_*
26 мая 2016
Кто будет нести ответственность за ДТП при боковом контакте если обгон затянется, а на обочине окажется припаркованное ТС, пешеходы или иное препятствие, вынуждающее обгоняемого вернуться в первоначальное положение относительно оси проезжей части? Почему водитель обгоняемого ТС должен разделять ответственность с водителем совершающим маневр, требования по безопасности которого четко описаны? Правила должны содержать четкие предписания для водителей и никакие "по возможности" в них быть не должны. Все реверансы и жесты вежливости осуществляются исключительно на свой страх и риск и не могут предписываться правилами.
Жигуліст 26 мая 2016
vad160568 (26 мая 2016 - 21:06) писал:
Кто будет нести ответственность за ДТП при боковом контакте если обгон затянется, а на обочине окажется припаркованное ТС, пешеходы или иное препятствие, вынуждающее обгоняемого вернуться в первоначальное положение относительно оси проезжей части? Почему водитель обгоняемого ТС должен разделять ответственность с водителем совершающим маневр, требования по безопасности которого четко описаны? Правила должны содержать четкие предписания для водителей и никакие "по возможности" в них быть не должны. Все реверансы и жесты вежливости осуществляются исключительно на свой страх и риск и не могут предписываться правилами.
Сер, я глибоко здивований. Ви читали проект в частині про попереджувальні сигнали?
Гость_vad160568_*
26 мая 2016
Жигуліст (26 мая 2016 - 21:18) писал:
vad160568 (26 мая 2016 - 21:06) писал:
Кто будет нести ответственность за ДТП при боковом контакте если обгон затянется, а на обочине окажется припаркованное ТС, пешеходы или иное препятствие, вынуждающее обгоняемого вернуться в первоначальное положение относительно оси проезжей части? Почему водитель обгоняемого ТС должен разделять ответственность с водителем совершающим маневр, требования по безопасности которого четко описаны? Правила должны содержать четкие предписания для водителей и никакие "по возможности" в них быть не должны. Все реверансы и жесты вежливости осуществляются исключительно на свой страх и риск и не могут предписываться правилами.
Сер, я глибоко здивований. Ви читали проект в частині про попереджувальні сигнали?
Угадайте с одного раза.
Жигуліст 26 мая 2016
Не знаю. Бо там в першу чергу незрозуміло, у кого із морзянтів буде жах, а в кого ризик.
Гость_vad160568_*
26 мая 2016
Жигуліст 26 мая 2016
Ви на Михайлича не з'їзджайте. Оций Ваш гнівний пост в повній мірі відноситься до моргунчиків. Є Правила, і нема чого на дорозі морзянки блимати.
Гость_vad160568_*
27 мая 2016
Жигуліст (26 мая 2016 - 23:06) писал:
Ви на Михайлича не з'їзджайте. Оций Ваш гнівний пост в повній мірі відноситься до моргунчиків. Є Правила, і нема чого на дорозі морзянки блимати.
Ось і дійсно є Правила, будемо виконувати, чого даремно час втрачати та теревені розводити, а що до "моргунчиків" то спитайте в тих хто за кермом проводить половину життя чи допомогає їм така світлова сигналізація на дорозі?
Жигуліст 27 мая 2016
vad160568 (27 мая 2016 - 05:47) писал:
Жигуліст (26 мая 2016 - 23:06) писал:
Ви на Михайлича не з'їзджайте. Оций Ваш гнівний пост в повній мірі відноситься до моргунчиків. Є Правила, і нема чого на дорозі морзянки блимати.
Ось і дійсно є Правила, будемо виконувати, чого даремно час втрачати та теревені розводити, а що до "моргунчиків" то спитайте в тих хто за кермом проводить половину життя чи допомогає їм така світлова сигналізація на дорозі?
Пам'ятатаєте у Ремарка було вбивство за допомогою хибного дозволу обганяти,?
Гость_vad160568_*
27 мая 2016
Жигуліст (27 мая 2016 - 06:36) писал:
vad160568 (27 мая 2016 - 05:47) писал:
Жигуліст (26 мая 2016 - 23:06) писал:
Ви на Михайлича не з'їзджайте. Оций Ваш гнівний пост в повній мірі відноситься до моргунчиків. Є Правила, і нема чого на дорозі морзянки блимати.
Ось і дійсно є Правила, будемо виконувати, чого даремно час втрачати та теревені розводити, а що до "моргунчиків" то спитайте в тих хто за кермом проводить половину життя чи допомогає їм така світлова сигналізація на дорозі?
Пам'ятатаєте у Ремарка було вбивство за допомогою хибного дозволу обганяти,?
Зараз естетів набагато менше, а гранату дістати значно простіше.
Жигуліст 15 апр 2017
vad160568 (26 мая 2016 - 21:06) писал:
Почему водитель обгоняемого ТС должен разделять ответственность с водителем совершающим маневр, требования по безопасности которого четко описаны?
Цитата
10. Водитель, который убедится, что следующий за ним водитель намерен совершить обгон, должен, за исключением случая, предусмотренного в подпункте b) и пункта 1 статьи 16 настоящей Конвенции, приблизиться к краю проезжей части дороги, соответствующему направлению движения, и не повышать скорость.
Жигуліст 28 ноя 2017
Жигуліст (07 мая 2016 - 00:06) писал:
Як намій погляд, доцільно додати тільки пункт про черговість обгону.
Цитата
Якщо водії транспортних засобів, що рухаються один за іншим в межах однієї смуги руху (ряду), одночасно мають намір виконати випередження або об’їзд, пов’язані з перестроюванням на суміжну смугу (ряд) ліворуч або праворуч, і подають про це відповідні попереджувальні сигнали, перевага в здійсненні такого маневру надається водієві транспортного засобу, що рухається попереду.
Гость_Михайлыч_*
29 ноя 2017
Жигуліст (28 ноября 2017 - 12:33) писал:
Жигуліст (07 мая 2016 - 00:06) писал:
Як намій погляд, доцільно додати тільки пункт про черговість обгону.
Цитата
Якщо водії транспортних засобів, що рухаються один за іншим в межах однієї смуги руху (ряду), одночасно мають намір виконати випередження або об’їзд, пов’язані з перестроюванням на суміжну смугу (ряд) ліворуч або праворуч, і подають про це відповідні попереджувальні сигнали, перевага в здійсненні такого маневру надається водієві транспортного засобу, що рухається попереду.
Цитата
1)Перед початком обгону водій повинен переконатися в тому, що:
жоден з водіїв транспортних засобів, які рухаються за ним і яким може бути створено перешкоду, не розпочав обгону;
жоден з водіїв транспортних засобів, які рухаються за ним і яким може бути створено перешкоду, не розпочав обгону;
А что будет дальше представить совсем не трудно: один будет говорить, что он уже начал обгон, а второй, что он имел законное право начать его раньше...
Сообщение отредактировал Михайлыч: 29 ноября 2017 - 00:07
Жигуліст 29 ноя 2017
Нє, Міхалич. Наприклад тут: Спілберг був першим, хто розпочав обгін.
І ті двоє, що попереду, не мали права починати обгін. Але якби у когось із них перед початком маневру спілберга був увімкненим лівий покажчик повороту, то тоді Спілберг не мав би права розпочинати обгін.
І ті двоє, що попереду, не мали права починати обгін. Але якби у когось із них перед початком маневру спілберга був увімкненим лівий покажчик повороту, то тоді Спілберг не мав би права розпочинати обгін.