И снова пешеходный переход.
Hamstell 23 окт 2016
Різниця величезна. На ПП пішохід має перевагу - це приблизно, як їхати на зелене світло світлофору
Мені цікаво, якщо б за ненадання переваги пішоходу на переході запровадили позбавлення права керування на рік, скільки б водіїв змінили стиль водіння та почали виконувати ПДР?
Мені цікаво, якщо б за ненадання переваги пішоходу на переході запровадили позбавлення права керування на рік, скільки б водіїв змінили стиль водіння та почали виконувати ПДР?
Жигуліст 23 окт 2016
Hamstell (23 октября 2016 - 20:48) писал:
Різниця величезна. На ПП пішохід має перевагу - це приблизно, як їхати на зелене світло світлофору
Мені цікаво, якщо б за ненадання переваги пішоходу на переході запровадили позбавлення права керування на рік, скільки б водіїв змінили стиль водіння та почали виконувати ПДР?
Мені цікаво, якщо б за ненадання переваги пішоходу на переході запровадили позбавлення права керування на рік, скільки б водіїв змінили стиль водіння та почали виконувати ПДР?
Скільки було б забито насмерть пішоходів, які надають собі перевагу, не впевнившись у відсутності небезпеки?...
Oleg150965 23 окт 2016
Hamstell (23 октября 2016 - 20:48) писал:
Різниця величезна. На ПП пішохід має перевагу - це приблизно, як їхати на зелене світло світлофору
Мені цікаво, якщо б за ненадання переваги пішоходу на переході запровадили позбавлення права керування на рік, скільки б водіїв змінили стиль водіння та почали виконувати ПДР?
Мені цікаво, якщо б за ненадання переваги пішоходу на переході запровадили позбавлення права керування на рік, скільки б водіїв змінили стиль водіння та почали виконувати ПДР?
Пешеход вне зависимости от наличия ПП или его отсутствия обязан пользоваться головой. А правила придумали для того что бы их нарушать.
Жигуліст 23 окт 2016
Hamstell 24 окт 2016
Жигуліст (23 октября 2016 - 20:52) писал:
Hamstell (23 октября 2016 - 20:48) писал:
Різниця величезна. На ПП пішохід має перевагу - це приблизно, як їхати на зелене світло світлофору
Мені цікаво, якщо б за ненадання переваги пішоходу на переході запровадили позбавлення права керування на рік, скільки б водіїв змінили стиль водіння та почали виконувати ПДР?
Мені цікаво, якщо б за ненадання переваги пішоходу на переході запровадили позбавлення права керування на рік, скільки б водіїв змінили стиль водіння та почали виконувати ПДР?
Скільки було б забито насмерть пішоходів, які надають собі перевагу, не впевнившись у відсутності небезпеки?...
Ви особисто скількох би забили?
Hamstell 24 окт 2016
Oleg150965 (23 октября 2016 - 21:12) писал:
А правила придумали для того что бы их нарушать.
Дивно і сумно чути таке від учасників Форуму, девізом якого є "За порядок на дорогах!"
Що тоді очікувати від інших водіїв?
Мабуть, тому і "переводять стрілки" на пішоходів, замість безумовного виконання ПДР.
gtc 24 окт 2016
Гость_vad160568_*
24 окт 2016
Hamstell (24 октября 2016 - 05:26) писал:
Oleg150965 (23 октября 2016 - 21:12) писал:
А правила придумали для того что бы их нарушать.
Дивно і сумно чути таке від учасників Форуму, девізом якого є "За порядок на дорогах!"
Що тоді очікувати від інших водіїв?
Мабуть, тому і "переводять стрілки" на пішоходів, замість безумовного виконання ПДР. />
А мені дивно, що Ви й досі не бажаєте зрозуміти, що пішохід має не тільки права, але й обов'язки по забезпеченню ВЛАСНОЇ БЕЗПЕКИ і безперечно повинен виконувати вимоги п.4.14ПДР, що ж тоді дійсно можна очікувати від пересічних пішоходів?
gtc 24 окт 2016
Hamstell (23 октября 2016 - 20:48) писал:
Мені цікаво, якщо б за ненадання переваги пішоходу на переході запровадили позбавлення права керування на рік, скільки б водіїв змінили стиль водіння та почали виконувати ПДР?
А Вам не цікаво, якби за невиконання вимог п. 4.14 ПДР пішоходам запроваджували би позбавлення права виходити на вулицю на рік, наскільки б вільніше і спокійніше стало б на дорогах?
4.14. Пішоходам забороняється:
а) виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;
б) раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід;
г) переходити проїзну частину поза пішохідним переходом, якщо є розділювальна смуга або дорога має чотири і більше смуг для руху в обох напрямках, а також у місцях, де встановлено огородження;
ґ) затримуватися і зупинятися на проїзній частині, якщо це не пов'язано із забезпеченням безпеки дорожнього руху;
А ще можна згадати інші пункти ПДР:
4.4. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям, повинні виділити себе, а за можливості мати на зовнішньому одязі світлоповертальні елементи, для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху.
4.7. Пішоходи повинні переходити проїзну частину по пішохідних переходах, у тому числі підземних і надземних, а у разі їх відсутності - на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч.
4.8. Якщо в зоні видимості немає переходу або перехрестя, а дорога має не більше трьох смуг руху для обох його напрямків, дозволяється переходити її під прямим кутом до краю проїзної частини в місцях, де дорогу добре видно в обидва боки, і лише після того, як пішохід упевниться у відсутності небезпеки.
4.9. У місцях, де рух регулюється, пішоходи повинні керуватися сигналами регулювальника або світлофора.
У таких місцях пішоходи, які не встигли закінчити перехід проїзної частини дороги одного напрямку, повинні перебувати на острівці безпеки або лінії, що розділяє транспортні потоки протилежних напрямків, а у разі їх відсутності - на середині проїзної частини і можуть продовжити перехід лише тоді, коли це буде дозволено відповідним сигналом світлофора чи регулювальника та переконаються в безпеці подальшого руху.
4.10. Перед виходом на проїзну частину з-за транспортних засобів, що стоять, та будь-яких об'єктів, що обмежують оглядовість, пішоходи повинні впевнитись у відсутності транспортних засобів, що наближаються.
4.11. Чекати транспортний засіб пішоходи повинні на тротуарах, посадкових майданчиках, а якщо вони відсутні, - на узбіччі, не створюючи перешкод для дорожнього руху.
4.12. На трамвайних зупинках, не обладнаних посадковими майданчиками, пішоходам дозволяється виходити на проїзну частину лише з боку дверей і тільки після зупинки трамвая.
Після висадки з трамвая необхідно залишити проїзну частину не затримуючись.
gtc 24 окт 2016
gtc 24 окт 2016
Для повноти картини треба згадати і обов'язки водія щодо проїзду пішоходних переходів.
18.1. Водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішоходи, повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
Тобто зменшити швидкість не завжди, а якщо на ПП є пішоходи.
18.2. На регульованих пішохідних переходах і перехрестях при сигналі світлофора чи регулювальника, що дозволяє рух транспортним засобам, водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини відповідного напрямку руху і для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
Дати дорогу повинен лише тим, що закінчують перехід, а не починають бігти на жовтий.
18.4. Якщо перед нерегульованим пішохідним переходом зменшує швидкість чи зупинився транспортний засіб, водії інших транспортних засобів, що рухаються по сусідніх смугах, повинні зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися і можуть продовжити (відновити) рух лише переконавшись, що на пішохідному переході немає пішоходів, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
І ВСЕ.
18.1. Водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішоходи, повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
Тобто зменшити швидкість не завжди, а якщо на ПП є пішоходи.
18.2. На регульованих пішохідних переходах і перехрестях при сигналі світлофора чи регулювальника, що дозволяє рух транспортним засобам, водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини відповідного напрямку руху і для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
Дати дорогу повинен лише тим, що закінчують перехід, а не починають бігти на жовтий.
18.4. Якщо перед нерегульованим пішохідним переходом зменшує швидкість чи зупинився транспортний засіб, водії інших транспортних засобів, що рухаються по сусідніх смугах, повинні зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися і можуть продовжити (відновити) рух лише переконавшись, що на пішохідному переході немає пішоходів, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
І ВСЕ.
Гость_vad160568_*
24 окт 2016
Hamstell 24 окт 2016
gtc (24 октября 2016 - 07:49) писал:
18.1. Водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішоходи, повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
Тобто зменшити швидкість не завжди, а якщо на ПП є пішоходи.
Тобто зменшити швидкість не завжди, а якщо на ПП є пішоходи.
Якщо пішохід ступив на перехід - він на ПП?
gtc (24 октября 2016 - 07:49) писал:
18.2. На регульованих пішохідних переходах і перехрестях при сигналі світлофора чи регулювальника, що дозволяє рух транспортним засобам, водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини відповідного напрямку руху і для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
Дати дорогу повинен лише тим, що закінчують перехід, а не починають бігти на жовтий.
Дати дорогу повинен лише тим, що закінчують перехід, а не починають бігти на жовтий.
Регульовані ПП я до уваги не беру, там все зрозуміло.
gtc (24 октября 2016 - 07:49) писал:
18.4. Якщо перед нерегульованим пішохідним переходом зменшує швидкість чи зупинився транспортний засіб, водії інших транспортних засобів, що рухаються по сусідніх смугах, повинні зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися і можуть продовжити (відновити) рух лише переконавшись, що на пішохідному переході немає пішоходів, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
А тут які питання?
gtc 24 окт 2016
Hamstell (24 октября 2016 - 08:11) писал:
Якщо пішохід ступив на перехід - він на ПП?
Звичайно, але він ДО ТОГО виконав п.4.14?
4.14. Пішоходам забороняється:
а) виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;
б) раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід;
Цитата
Регульовані ПП я до уваги не беру, там все зрозуміло.
А даремно не берете і це Вам зрозуміло, а більшості пішоходів - зовсім не очевидно, що вимоги, наприклад, того ж п.4.14 розповсюджуються і на регульований ПП.
Цитата
А тут які питання?
Просто це був перелік всіх вимог.
Гость_vad160568_*
24 окт 2016
Hamstell (24 октября 2016 - 08:11) писал:
gtc (24 октября 2016 - 07:49) писал:
18.4. Якщо перед нерегульованим пішохідним переходом зменшує швидкість чи зупинився транспортний засіб, водії інших транспортних засобів, що рухаються по сусідніх смугах, повинні зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися і можуть продовжити (відновити) рух лише переконавшись, що на пішохідному переході немає пішоходів, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
А тут які питання?
У Вас сторінка з 4 розділом в ПДР вирвана?
Hamstell 24 окт 2016
gtc (24 октября 2016 - 08:19) писал:
4.14. Пішоходам забороняється:
а) виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;
б) раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід;
А "раптово" - це як? Якщо я зробив крок на перехід, то, припустимо, до першого проїжджаючого автомобіля, який не надав мені перевагу, у мене зауважень немає, але для другого, третього, п'ятого-десятого - я раптово вийшов на ПП?
Що мається на увазі під "відсутністю небезпеки" - це відсутність автомобілей взагалі в полі зору? Чи на якій відстані? А з якою швидкістю вони повинні рухатися? А як мені визначити їх швидкість?
Прошу конкретних відповідей по кожному питанню
gtc 24 окт 2016
Hamstell (24 октября 2016 - 08:54) писал:
Прошу конкретних відповідей по кожному питанню
Конкретних відповідей я Вам не дам - по-перше, я не уповноважений давати офіційні коментарі до ПДР, а, по-друге, у кожному конкретному випадку треба буде враховувати конкретну дорожню обстановку.
Але думаю, що буде десь так - кожен з УДР трактує ПДР на власний розсуд, а вже після ДТП будуть розборки - вірно чи ні кожен з УДР їх зрозумів і чи кожен виконав свою частину ПДР. Різниця тут буде лише в тому, що водій буде це робити з лави підсудних, а пішохід - з лікарняного ліжка (в кращому випадку) або ж з цвинтаря, літаючи над своєю могилою...
І що вкрай неприємно, так це те, що за існуючої практики лава підсудних для водія практично гарантована, незалежно від виконання ним ПДР та ступеня винуватості пішохода у ДТП.
gtc 24 окт 2016
Hamstell (24 октября 2016 - 08:54) писал:
Що мається на увазі під "відсутністю небезпеки" - це відсутність автомобілей взагалі в полі зору? Чи на якій відстані? А з якою швидкістю вони повинні рухатися? А як мені визначити їх швидкість?
Може щось таке?
небезпека для руху - зміна дорожньої обстановки (у тому числі поява рухомого об'єкта, який наближається до смуги руху
ПС
А взагалі дивно - як же Ви досі виконували ПДР??? :)
І це відбувається на форумі, гаслом якого є "За порядок на дорогах"!.. :))))