Стаття 55-6. Розташування транспортних зас...
Жигуліст 06 ноя 2016
Цитата
На дорогах, які мають три і більше смуги для руху в одному напрямку, транспортні засоби,
- конструктивно не обладнані ременями безпеки для водія і всіх пасажирів,
- вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою понад 3,5 т,
- состави транспортних засобів довжиною понад 7 м,
- автобуси,
- мотоцикли, трицикли, квадроцикли,
- трактори, самохідні машини і механізми,
- а також транспортні засоби, на яких здійснюється навчання керуванню,
рухатися прямо повинні не далі другої смуги руху (якщо крайня права смуга на проїзній частині є смугою гальмування чи призначена для руху лише маршрутних транспортних засобів або лише велосипедистів, – не далі третьої смуги), крім випадків, коли дорожніми знаками та/або дорожньою розміткою рух з обох крайніх правих смуг дозволено тільки праворуч.
Поворот ліворуч (розворот), зупинка (стоянка) на лівій стороні дороги повинні здійснюватися у відповідності до цього Закону.
- конструктивно не обладнані ременями безпеки для водія і всіх пасажирів,
- вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою понад 3,5 т,
- состави транспортних засобів довжиною понад 7 м,
- автобуси,
- мотоцикли, трицикли, квадроцикли,
- трактори, самохідні машини і механізми,
- а також транспортні засоби, на яких здійснюється навчання керуванню,
рухатися прямо повинні не далі другої смуги руху (якщо крайня права смуга на проїзній частині є смугою гальмування чи призначена для руху лише маршрутних транспортних засобів або лише велосипедистів, – не далі третьої смуги), крім випадків, коли дорожніми знаками та/або дорожньою розміткою рух з обох крайніх правих смуг дозволено тільки праворуч.
Поворот ліворуч (розворот), зупинка (стоянка) на лівій стороні дороги повинні здійснюватися у відповідності до цього Закону.
Жигуліст 06 ноя 2016
Цитата
На дорогах, які мають три і більше смуги для руху в одному напрямку, транспортні засоби,
- конструктивно не обладнані ременями безпеки для водія і всіх пасажирів,
- конструктивно не обладнані ременями безпеки для водія і всіх пасажирів,
От мені цікаво, виходячи із змісту виділеного, як правильно відповісти на наступні тези-запитання.
1. Чи може в третій смузі їхати автомобіль без пасажирів за відсутності задніх ременів безпеки?
2. ВАЗ 2107 2003 року випуску комплектації "Лада" (обладнаний задніми ременями) може їхати у лівій смузі.
3. ВАЗ 2107 2003 року випуску комплектації "Жигулі" (не обладнаний задніми ременями) може їхати у лівій смузі.
PAN 06 ноя 2016
Я навіть не знаю, що і відповісти...
- конструктивно не обладнані ременями безпеки [для водія і всіх пасажирів]
Якщо раніше в НПА обговорювали конструкції засновані на і/або, то в даному випадку з "і" все зрозуміло. Не зрозуміло інше: "всіх пасажирів". Наявних у салоні, чи задекларованих у технічних характеристиках авто.
- конструктивно не обладнані ременями безпеки [для водія і всіх пасажирів]
Якщо раніше в НПА обговорювали конструкції засновані на і/або, то в даному випадку з "і" все зрозуміло. Не зрозуміло інше: "всіх пасажирів". Наявних у салоні, чи задекларованих у технічних характеристиках авто.
Чапай 06 ноя 2016
Жигуліст 06 ноя 2016
Просто я не розумію, для чого те написано в проекті ПДР. Запитав у спільноти. А вона мовчить. Тобто відповідь або очевидна, а я тут клею дурня, або настільки важка, що потребує певного часу на підготовку.
Щиро перепрошую, якщо когось образив.
Щиро перепрошую, якщо когось образив.
Гость_vad160568_*
06 ноя 2016
Жигуліст (06 ноября 2016 - 22:26) писал:
Просто я не розумію, для чого те написано в проекті ПДР. Запитав у спільноти. А вона мовчить. Тобто відповідь або очевидна, а я тут клею дурня, або настільки важка, що потребує певного часу на підготовку.
Щиро перепрошую, якщо когось образив.
Щиро перепрошую, якщо когось образив.
Для того, щоб прибрати з доріг, чи хоча б з лівих смуг транспортні засоби, що не відповідають сучасним вимогам безпеки, чи в більшій мірі можуть її створювати іншим ТЗ. В проекті ще було про додаткові обмеження швидкості для таких ТЗ.
Сообщение отредактировал vad160568: 06 ноября 2016 - 23:10
Жигуліст 06 ноя 2016
Гость_vad160568_*
06 ноя 2016
Жигуліст 06 ноя 2016
vad160568 (06 ноября 2016 - 23:51) писал:
Там у статті є повний перелік.
Цитата
2. ВАЗ 2107 2003 року випуску комплектації "Лада" (обладнаний задніми ременями) може їхати у лівій смузі.
3. ВАЗ 2107 2003 року випуску комплектації "Жигулі" (не обладнаний задніми ременями) може їхати у лівій смузі.
3. ВАЗ 2107 2003 року випуску комплектації "Жигулі" (не обладнаний задніми ременями) може їхати у лівій смузі.
Жигуліст 07 ноя 2016
Жигуліст 07 ноя 2016
Гость_vad160568_*
07 ноя 2016
Жигуліст (06 ноября 2016 - 23:56) писал:
vad160568 (06 ноября 2016 - 23:51) писал:
Там у статті є повний перелік.
Цитата
2. ВАЗ 2107 2003 року випуску комплектації "Лада" (обладнаний задніми ременями) може їхати у лівій смузі.
3. ВАЗ 2107 2003 року випуску комплектації "Жигулі" (не обладнаний задніми ременями) може їхати у лівій смузі.
3. ВАЗ 2107 2003 року випуску комплектації "Жигулі" (не обладнаний задніми ременями) може їхати у лівій смузі.
Там що незрозуміло написано?
2-Да.
3- Ні.
Гость_vad160568_*
07 ноя 2016
Юрыч 07 ноя 2016
Да потому что все положения ПДД можно свести к одному предложению,
например, как-то так
"действия водителя должны быть понятны, предсказуемы и безопасны другим участникам дорожного движения"
Но такая формулировка до или вместо изучения ПДД принесёт чаще вреда, чем пользы,
а после изучения нужна постольку-поскольку,
ну разве лишь чтобы понять, что ПДД - не закон, слава Богу,
а сборник очень важных и подробных методических указаний
для достижения максимально желаемого уровня безопасности автомобильного движения.
например, как-то так
"действия водителя должны быть понятны, предсказуемы и безопасны другим участникам дорожного движения"
Но такая формулировка до или вместо изучения ПДД принесёт чаще вреда, чем пользы,
а после изучения нужна постольку-поскольку,
ну разве лишь чтобы понять, что ПДД - не закон, слава Богу,
а сборник очень важных и подробных методических указаний
для достижения максимально желаемого уровня безопасности автомобильного движения.
Гость_vad160568_*
07 ноя 2016
Юрыч (07 ноября 2016 - 09:42) писал:
Да потому что все положения ПДД можно свести к одному предложению,
например, как-то так
"действия водителя должны быть понятны, предсказуемы и безопасны другим участникам дорожного движения"
Но такая формулировка до или вместо изучения ПДД принесёт чаще вреда, чем пользы,
а после изучения нужна постольку-поскольку,
ну разве лишь чтобы понять, что ПДД - не закон, слава Богу,
а сборник очень важных и подробных методических указаний
для достижения максимально желаемого уровня безопасности автомобильного движения.
например, как-то так
"действия водителя должны быть понятны, предсказуемы и безопасны другим участникам дорожного движения"
Но такая формулировка до или вместо изучения ПДД принесёт чаще вреда, чем пользы,
а после изучения нужна постольку-поскольку,
ну разве лишь чтобы понять, что ПДД - не закон, слава Богу,
а сборник очень важных и подробных методических указаний
для достижения максимально желаемого уровня безопасности автомобильного движения.
Давайте начнем с того что ПДД теперь будут Законом, поскольку они являются частью новой редакции Закона Про дорожное движение и его безопасность. А меня вообще устраивают Правила дорожного движения от Анны Иоанновны 1730 года: «Извозчикам и прочим всяких чинов людям ездить, имея лошадей в упряжи, со всяким опасением и осторожностью, смирно. А тех, кто не будет соблюдать сих правил, — бить кнутом и ссылать на каторгу».
Жигуліст 08 ноя 2016
vad160568 (06 ноября 2016 - 23:08) писал:
Жигуліст (06 ноября 2016 - 22:26) писал:
Просто я не розумію, для чого те написано в проекті ПДР. Запитав у спільноти. А вона мовчить. Тобто відповідь або очевидна, а я тут клею дурня, або настільки важка, що потребує певного часу на підготовку.
Щиро перепрошую, якщо когось образив.
Щиро перепрошую, якщо когось образив.
Для того, щоб прибрати з доріг, чи хоча б з лівих смуг транспортні засоби, що не відповідають сучасним вимогам безпеки, чи в більшій мірі можуть її створювати іншим ТЗ. В проекті ще було про додаткові обмеження швидкості для таких ТЗ.
Але я от дивлюся відео, і бачу, що переважна кількість "авторів ДТП" - сучасні швидкісні автомобілі.
Може доцільно заборонити ввезення і виробництво в Україні автомобілів, які розвивають швидкість понад 40 км/год?
На мій погляд, так буде безпечніше.
https://youtu.be/f872YtgVSEE
Гость_Михайлыч_*
08 ноя 2016
Жигуліст (06 ноября 2016 - 22:26) писал:
Просто я не розумію, для чого те написано в проекті ПДР. Запитав у спільноти. А вона мовчить. Тобто відповідь або очевидна, а я тут клею дурня, або настільки важка, що потребує певного часу на підготовку. Щиро перепрошую, якщо когось образив.
И я никак не могу понять, какая связь ремней безопасности и левой полосы??? Почему, например, не с пятнами на солнце или цветом машины? Потому, что так захотелось чьему-то левому яйцу? Для меня совсем не очевидно, что автомобиль без задних ремней безопасности представляет большую опасность для других участников, чем оборудованные этими ремнями... И тем более не очевидно, что левая полоса безопасней правой...