А судьи кто?
Жигуліст 03 янв 2017
vad160568 (03 января 2017 - 15:12) писал:
Та шо ж вам так неймется то, вот Вам список, можете предъявить претензии.
Хто головний?
Хто видаляв мої пости з фейсбучної групи?
Хто дам право цим діячам і письменникам називатися ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНИМ ФОРУМОМ?
Як називається цей орган?
В кого печатка?
Хто несе відповідальність за якість підготовки законопроекту?
Oleg150965 03 янв 2017
vad160568 (03 января 2017 - 15:12) писал:
Жигуліст (02 января 2017 - 15:56) писал:
Та шо ж вам так неймется то, вот Вам список, можете предъявить претензии.
Авторський колектив
проекту Закону України «Про дорожній рух та його безпеку»
Шверк Григорій Аронович – народний депутат України.
Андрієць Андрій Миколайович - під час напрацювання законопроекту, начальник відділу організації підготовки учасників дорожнього руху Центру безпеки дорожнього руху при МВС України, підполковник міліції.
Балдін Олексій Юрійович – під час напрацювання законопроекту - заступник начальника Центру безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС України, полковник поліції.
Будник Сергій Іванович – під час напрацювання законопроекту - перший заступник начальника Департаменту ДАІ МВС України, Заслужений юрист України, голова Координаційної ради Загальнонаціонального форуму з питань безпеки дорожнього руху, генерал поліції третього рангу.
Брянцев Василь Володимирович – заступник начальника Управління безпеки дорожнього руху Національної поліції України, полковник поліції.
Вієвський Анатолій Миколайович – Всеукраїнська наркологічна асоціація.
Володарський Вадим Леонідович – адвокат, громадський діяч, письменник.
Голоцван Олександр Васильович - Управління експлуатаційного утримання доріг та безпеки руху Укравтодору, начальник відділу безпеки руху.
Гусар Віктор Євстахієвич – юрист.
Дерех Зіновій Дмитрович – к.т.н.
Дубовий Олександр Павлович – Науково-дослідне бюро судових експертиз "САНТОДОР", керівник.
Єна Анатолій Іванович – Українська військово-медична академія, начальник кафедри авіаційної, морської медицини та психофізіології, головний позаштатний спеціаліст МОЗ України з психофізіології, д.м.н., професор.
Жук Василь Олександрович - Всеукраїнська спілка автомобілістів, голова.
Заворицький Юрій Євгенович - Всеукраїнська спілка автомобілістів, начальник відділу по роботі з автошколами.
Зерщиков Олександр Володимирович – Громадська спілка “Асоціація навчальних закладів з підготовки водіїв транспортних засобів Вінниччини”.
Караваєв Володимир Олександрович – правозахисник, громадський діяч, заступник голови Координаційної ради Загальнонаціонального форуму з питань безпеки дорожнього руху.
Карапетян Олександр Олександрович - помічник-консультант народного депутата України.
Квітка Микола Іванович – Міністерство охорони здоров’я, ДП "Український медичний центр Безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій", начальник медично-методичного відділу.
Козоріз Віктор Петрович – Громадська спілка захисту пішоходів "За безпеку пішоходів", голова спілки.
Коськовецький Володимир Миколайович - Міністерство інфраструктури, Департамент безпеки на транспорті.
Кривенко Володимир Олександрович – Українська асоціація систем безпеки дорожнього руху, голова, к.т.н.
Лимаренко Андрій Вікторович - засновник мережі автошкіл європейського зразку та школи вищої водійської майстерності "Талісман".
Марінін Андрій Анатолійович – Всеукраїнська громадська організація “Громадянський рух за права водіїв “Дорога в майбутнє”, викладач.
Маївка Ігор Васильович – громадський діяч.
Оліфіренко Інна Володимирівна - Всеукраїнська громадська асоціація "Український медичний центр безпеки дорожнього руху", голова правління.
Редзюк Анатолій Михайлович - ДП “ДержавтотрансНДІпроект” Міністерства інфраструктури України.
Сулима Віталій Васильович - Всеукраїнська організація сприяння навчанню водіїв і безпеці дорожнього руху, голова президії.
Супрун Віталій Васильович – Міністерство освіти і науки, молоді та спорту, Департамент професійно-технічної освіти, директор.
Тарнавський Сергій Вікторович – помічник-консультант народного депутата України, Клуб автомобільних журналістів.
Тімошенко Тетяна Василівна - Міністерство охорони здоров’я, Медичний департамент, Управління надзвичайної медицини, заступник директора департаменту, начальник управління.
Толстих Дмитро Ігорович – ТСОУ України, радник голови з питань розвитку.
А на букву "Ю" там что автора не отметили?
Oleg150965 03 янв 2017
Жигуліст (03 января 2017 - 16:10) писал:
vad160568 (03 января 2017 - 15:12) писал:
Та шо ж вам так неймется то, вот Вам список, можете предъявить претензии.
Хто головний?
Хто видаляв мої пости з фейсбучної групи?
Хто дам право цим діячам і письменникам називатися ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНИМ ФОРУМОМ?
Як називається цей орган?
В кого печатка?
Хто несе відповідальність за якість підготовки законопроекту?
Виктор Николаевич! При всем моем к Вам уважении только одно это - http://www.ostanovka...um/forum56.html - изначально исключает допуск Вашей персоны к этой самой группе товарищей и обсуждению законопроекта. Без обид. Лучше правды нет ничего.
Я не исключаю, что есть и противоположные или вообще иные мнения по этому вопросу.
Жигуліст 03 янв 2017
Жигуліст 03 янв 2017
Oleg150965 (03 января 2017 - 16:26) писал:
Лучше правды нет ничего.
Передумови і необхідність підготовки цього Закону викладені в Пояснювальній записці, тому повторюватись не буду. Лейтмотив нового Закону, чи як його називають в рекламних матеріалах з "передпродажної підготовки" - Дорожньої Конституції, можна охарактеризувати фразою - "Суворість закону компенсується необов'язковістю його виконання." Спробую пояснити цю думку.
Коли Україна оголосила намір іти європейським шляхом розвитку, Європа висунула чи то ряд умов, чи то побажань щодо порядку прийому у європейську сім'ю.. Серед цих умов було побажання провести "демілітаризацію" державного апарату. Тобто у нас дуже велика кількість державних посад передбачає наявність спеціальних звань і погонів. За європейськими розуміннями рятівник-пожежний не обов'язково може бути державним службовцем в чині, наприклад, старшого прапорщика. Або наглядач в в'язниці не обов'язково може особою середнього та старшого начальницького складу МВС. З огляду на "рекомендації" створювались-перестворювались Департаменти і Міністерства, виводились з підпорядкування МВС. Так, наприклад, Головне управління виконання покарань МВС перетворилось Державний департамент з питань виконання покарань, Потім у Державну пенітенціарну службу при МінЮсті, а зараз взагалі ліквідовується, що, можливо, дозволить виконати "рекомендацію" в частині зменшення погононосців.
Жигуліст 03 янв 2017
Також "розпогонення" стосується і тієї частини МВС, яка займається організацією дорожнього руху.
Всі пам'ятають полум'яний клич пана Караваєва, що треба об'єднатися. Тоді цей клич був озвучений у нас через "ДК Севастополь". Я не прихильник конспірологічних теорій, але сильно сумніваюсь, що пану Караваєву (В нього стартап з надання автоправової допомоги і так забезпечував і поїсти, і машину заправити.) був потрібен цей двіж - об'єднатися і жахнути кулаком. По чому? Для чого? А ні для чого. Просто треба було забезпечити якийсь одобрямс, щоб він був фоном певних подій і заходів.
Певні події і заходи - це подальше працевлаштування функціонерів від БДР в умовах "розпогонення". Працевлаштування на Європейському рівні. Тому без створення Національної агенції - справа не піде.
Нехай створили агенцію. Нехай працевлаштувались. А до чого тут водії, майбутні водії і право на життя? Навіщо було в одному Законі робити вінегрет? Так, в деяких країнах є монструозний Закон про дорожній рух. В Польщі наприклад. В от в Германії є і Закон, і ПДР. Мене, як водія народженого в СРСР, цілком влаштовує наявність окремих ПДР. Логічних і лаконічних. Скажу більше - в подальшому виникне потреба видання якихось витягів із Закону, що стосуються тільки водія. І це знов буде ПДР в тому вигляді, які є зараз. Але за право видавати "ПДР" треба буде сплачувату якусь ліцензію на їх видання, чи сплачувати експертизу того, що цей витяг (ПДР) відповідає Закону. Знову ж таки, для когось копійочка до копійочки....
Всі пам'ятають полум'яний клич пана Караваєва, що треба об'єднатися. Тоді цей клич був озвучений у нас через "ДК Севастополь". Я не прихильник конспірологічних теорій, але сильно сумніваюсь, що пану Караваєву (В нього стартап з надання автоправової допомоги і так забезпечував і поїсти, і машину заправити.) був потрібен цей двіж - об'єднатися і жахнути кулаком. По чому? Для чого? А ні для чого. Просто треба було забезпечити якийсь одобрямс, щоб він був фоном певних подій і заходів.
Певні події і заходи - це подальше працевлаштування функціонерів від БДР в умовах "розпогонення". Працевлаштування на Європейському рівні. Тому без створення Національної агенції - справа не піде.
Нехай створили агенцію. Нехай працевлаштувались. А до чого тут водії, майбутні водії і право на життя? Навіщо було в одному Законі робити вінегрет? Так, в деяких країнах є монструозний Закон про дорожній рух. В Польщі наприклад. В от в Германії є і Закон, і ПДР. Мене, як водія народженого в СРСР, цілком влаштовує наявність окремих ПДР. Логічних і лаконічних. Скажу більше - в подальшому виникне потреба видання якихось витягів із Закону, що стосуються тільки водія. І це знов буде ПДР в тому вигляді, які є зараз. Але за право видавати "ПДР" треба буде сплачувату якусь ліцензію на їх видання, чи сплачувати експертизу того, що цей витяг (ПДР) відповідає Закону. Знову ж таки, для когось копійочка до копійочки....
Жигуліст 03 янв 2017
Жигуліст 03 янв 2017
Цитата
Головною причиною незадовільного стану безпеки дорожнього руху у будь-якій країні є визначені Європейською конференцією міністрів транспорту 26 квітня 2002 р. проблеми трьох рівнів.
1. Проблеми першого рівня – це проблеми, очевидні при поверхневому аналізі дорожньо-транспортних пригод: порушення водіями або іншими учасниками правил дорожнього руху (швидкість руху, нетверезий стан, ігнорування вимог дорожніх знаків тощо); невідповідність доріг або технічних засобів регулювання дорожнього руху технічним нормам і правилам; недостатньо розвинені служби порятунку й медичної допомоги потерпілим при ДТП.
2. Проблеми другого рівня – виявляються при більш глибокому аналізі проблем першого рівня: Правила дорожнього руху (законодавство) неясні, нелогічні й суперечливі; слабкий контроль над станом доріг та транспортних засобів з погляду їх безпеки; незадовільний рівень навчання водіїв і проведення іспитів на одержання права керування транспортними засобами; відсутність контролю за фізичним та психологічним станом водіїв. Проблеми цього рівня зменшують ефективність контрзаходів, спрямованих на вирішення проблем першого рівня.
3. Проблеми третього рівня – майже повністю сховані: недостатнє розуміння проблем безпеки руху особами, що ухвалюють рішення; існуюча система заходів з підвищення безпеки дорожнього руху незадовільна, дуже примітивна й неточна; взаємовідносини між органами влади в сфері безпеки дорожнього руху далекі від ясних, координація між ними відсутня; відповідальність і ресурси розподілені неефективно.
В Україні історично існувала прихильність до роботи з проблемам першого рівня, і лише іноді – другого. До діючих на сьогодні Закону України "Про дорожній рух" та Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10 2001 р. №1306, зміни вносились десятки разів. Але й досі ці нормативні акти не відповідають вимогам часу, європейським нормам, Конституції України, мають протиріччя між собою, що безпосередньо впливає на безпеку дорожнього руху. У 2008 році суттєво були підвищені штрафи для водіїв-порушників, але очікуваного результату не сталося. Країна продовжує втрачати на дорогах чимало своїх громадян.
Висновок очевидний: підвищити безпеку дорожнього руху для наших громадян, зберегти життя та здоров'я багатьох з них можуть тільки комплексні законодавчі зміни, які забезпечать вирішення проблем безпеки руху на всіх трьох рівнях та зможуть вплинути на основні складові дорожнього руху – його учасників, транспортні засоби, дороги.
1. Проблеми першого рівня – це проблеми, очевидні при поверхневому аналізі дорожньо-транспортних пригод: порушення водіями або іншими учасниками правил дорожнього руху (швидкість руху, нетверезий стан, ігнорування вимог дорожніх знаків тощо); невідповідність доріг або технічних засобів регулювання дорожнього руху технічним нормам і правилам; недостатньо розвинені служби порятунку й медичної допомоги потерпілим при ДТП.
2. Проблеми другого рівня – виявляються при більш глибокому аналізі проблем першого рівня: Правила дорожнього руху (законодавство) неясні, нелогічні й суперечливі; слабкий контроль над станом доріг та транспортних засобів з погляду їх безпеки; незадовільний рівень навчання водіїв і проведення іспитів на одержання права керування транспортними засобами; відсутність контролю за фізичним та психологічним станом водіїв. Проблеми цього рівня зменшують ефективність контрзаходів, спрямованих на вирішення проблем першого рівня.
3. Проблеми третього рівня – майже повністю сховані: недостатнє розуміння проблем безпеки руху особами, що ухвалюють рішення; існуюча система заходів з підвищення безпеки дорожнього руху незадовільна, дуже примітивна й неточна; взаємовідносини між органами влади в сфері безпеки дорожнього руху далекі від ясних, координація між ними відсутня; відповідальність і ресурси розподілені неефективно.
В Україні історично існувала прихильність до роботи з проблемам першого рівня, і лише іноді – другого. До діючих на сьогодні Закону України "Про дорожній рух" та Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10 2001 р. №1306, зміни вносились десятки разів. Але й досі ці нормативні акти не відповідають вимогам часу, європейським нормам, Конституції України, мають протиріччя між собою, що безпосередньо впливає на безпеку дорожнього руху. У 2008 році суттєво були підвищені штрафи для водіїв-порушників, але очікуваного результату не сталося. Країна продовжує втрачати на дорогах чимало своїх громадян.
Висновок очевидний: підвищити безпеку дорожнього руху для наших громадян, зберегти життя та здоров'я багатьох з них можуть тільки комплексні законодавчі зміни, які забезпечать вирішення проблем безпеки руху на всіх трьох рівнях та зможуть вплинути на основні складові дорожнього руху – його учасників, транспортні засоби, дороги.
Oleg150965 03 янв 2017
Жигуліст (03 января 2017 - 19:12) писал:
Oleg150965 (03 января 2017 - 16:26) писал:
Лучше правды нет ничего.
Передумови і необхідність підготовки цього Закону викладені в Пояснювальній записці, тому повторюватись не буду. Лейтмотив нового Закону, чи як його називають в рекламних матеріалах з "передпродажної підготовки" - Дорожньої Конституції, можна охарактеризувати фразою - "Суворість закону компенсується необов'язковістю його виконання." Спробую пояснити цю думку.
Коли Україна оголосила намір іти європейським шляхом розвитку, Європа висунула чи то ряд умов, чи то побажань щодо порядку прийому у європейську сім'ю.. Серед цих умов було побажання провести "демілітаризацію" державного апарату. Тобто у нас дуже велика кількість державних посад передбачає наявність спеціальних звань і погонів. За європейськими розуміннями рятівник-пожежний не обов'язково може бути державним службовцем в чині, наприклад, старшого прапорщика. Або наглядач в в'язниці не обов'язково може особою середнього та старшого начальницького складу МВС. З огляду на "рекомендації" створювались-перестворювались Департаменти і Міністерства, виводились з підпорядкування МВС. Так, наприклад, Головне управління виконання покарань МВС перетворилось Державний департамент з питань виконання покарань, Потім у Державну пенітенціарну службу при МінЮсті, а зараз взагалі ліквідовується, що, можливо, дозволить виконати "рекомендацію" в частині зменшення погононосців.
Сударь! Вы вообще о чем и с кем?
Oleg150965 03 янв 2017
Жигуліст (03 января 2017 - 19:33) писал:
Перекреститесь - Вам так только лишь кажется....
Все там есть. Лишним там будет формат ТГД. Такие случаи на других форумах обсуждаются, как действительно проблема (как вариант - https://neuroleptic....тношение-к-пси/).
Жигуліст 03 янв 2017
Oleg150965 (03 января 2017 - 20:09) писал:
Перекреститесь - Вам так только лишь кажется....
Щоб недалеко ходити - "Дорожня конституція". В пошуках здорового глузду: его-центризм, або крайнє праве положення можна не займати.
Oleg150965 03 янв 2017
Я эту тему не открывал и тем более не буду участвовать в размазывании по блюду этой дури под названием ТГД...
На сим
На сим
Жигуліст 03 янв 2017
Oleg150965 03 янв 2017
finita ia commedia
и прошу тему(открытую под меня но не согласовавши со мною) без меня не открывать.
и прошу тему(открытую под меня но не согласовавши со мною) без меня не открывать.
Гость_vad160568_*
04 янв 2017
Жигуліст (03 января 2017 - 16:10) писал:
vad160568 (03 января 2017 - 15:12) писал:
Та шо ж вам так неймется то, вот Вам список, можете предъявить претензии.
Хто головний?
Хто видаляв мої пости з фейсбучної групи?
Хто дам право цим діячам і письменникам називатися ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНИМ ФОРУМОМ?
Як називається цей орган?
В кого печатка?
Хто несе відповідальність за якість підготовки законопроекту?
Что ж Вы меня об этом спрашиваете? Вы ж там в группе были, меня там не было. Подавал законопроект народный депутат Шверк Григорій Аронович.
Я чето не пойму, Вы сначала спрашиваете кто им дал право так называться, а потом опять спрашиваете как они называются. Я от думаю, может в Спортлото написать?
Сообщение отредактировал vad160568: 04 января 2017 - 17:28
Жигуліст 04 янв 2017
Жигуліст 04 янв 2017
Гость_vad160568_*
04 янв 2017
Жигуліст (04 января 2017 - 21:34) писал:
Хорошая попытка, Вы можете пояснить, зачем Вам надо, чтобы это подтвердил именно я? Чтобы тыкать мне в нос, то что я писал, что одной из задач создания новых правил являлось приведение их в соответствие с международным законодательством, а они не соответствуют? Так я это и без Вас знаю и шо? А знаете сколько там еще откровенных косяков? Так я Вам и за них не скажу.