Класичне ДТП ім. Тана.
Жигуліст 01 мар 2017
Гость_Тымнеро_*
01 мар 2017
Жигуліст 01 мар 2017
Гость_Тымнеро_*
01 мар 2017
Гость_Тымнеро_*
01 мар 2017
gtc 02 мар 2017
Тымнеро (01 марта 2017 - 20:35) писал:
Андре Тан - как бы дизайнер. Никогда не слышали о таком?
ДТП с его участием, за характерность и известность фамилии названное в автомобилистских кругах "ДТП им. Тана", бурно обсуждалось ЕМНИП чуть не несколько лет, странно, что Вы не в курсе.
Сообщение отредактировал gtc: 03 марта 2017 - 00:34
Shumaher 02 мар 2017
Жигуліст 02 мар 2017
12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним.
12.2. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості швидкість руху повинна бути такою, щоб водій мав змогу зупинити транспортний засіб у межах видимості дороги.
12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.
Shumaher 02 мар 2017
12.4. У населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 60 км/год.
gtc 03 мар 2017
Shumaher 03 мар 2017
Жигуліст 03 мар 2017
Shumaher (03 марта 2017 - 10:28) писал:
То юринда... А от заява про те, що світлофор міняє конфігурацію проїзної частини... - то БІМБА!
п.с. єслі шо, то конфігурацію проїзної частини міняє ТІЛЬКИ РЕВЕРСИВНИЙ СВІТЛОФОР.
gtc 03 мар 2017
Shumaher (03 марта 2017 - 10:28) писал:
Но порядок проезда отличается.
Отличается.
Цитата
И никого из ордена ПДД это не смущает, зато....
Я не знаю, кого Вы имеете в виду под "орденом ПДД" и с чего Вы взяли, что не смущает. Но раз в этом "зато" Вы упомянули ГД, то, значит, в ТГД есть решение этой проблемы?