Пріоритет перед пріоритетом.
b.i.s. 12 мая 2017
Михайлыч (03 мая 2012 - 20:06) писал:
Перекресток - это место, которое принадлежит всем дорогам, которые там пересекаются. Причем водитель, въезжающий на перекресток по главной дороге - проезжает весь перекресток по главной дороге, а для водителя, въехавшего на перекресток по второстепенной дороге, - вся территория перекрестка - это второстепенная дорога.
Ось тут кардинально не згодний.
Уявимо ситуацію, з напрямку 1 виїжджає синій, за ним може легко починати рух синій з напрямку 5. Обидва вони приїждають до місця по середені, там де цифри 1 | 2 | 3 | 4. Один з них заїхав з головної, другий - з другорядної. Перший може легко продовжити рух, а от другий мусить пропускати тих, хто їде з 4-го напрямку. Це безглуздя. Ті, хто стоять на четвертій гадки не мають, звідкіля взялися машини ліворуч та не можуть вгадати наміри їх руху та пріоритети.
Якщо прийняти за дефініцію, що машина, яка знаходиться паралельно полосі головної дороги має відповідний пріоритет, все стає на свої місця. На звичайних перехрестях машина з другорядної опиняється на головній коли в'їжджає в полосу головної майже на виїзді з перехрестя. Тому в додатковому трактуванні немає необхідності. Також ця дифініція не спростовує всіх інших тверджень про приоритети при зміні напрямків руху та спрощує розуміння правил дорожнього руху в цілому.
Таким чином стає важливим на якій саме полосі розташована машина, або рухається під кутом до неї (перебудова та повороти).
Жигуліст 12 мая 2017
b.i.s. 12 мая 2017
Машина їде прямо по своїй смузі. Якщо вона хоче перебудуватися, то змінює вектор руху та починає рухатися під кутом до іншої смуги. Таким чином втрачається приорітет і треба пропускати машини, які рухаються в тому ж самому напрямку по сусідніх смугах.
Коли машина з другорядної дороги в'їжджає на головну, то вона робить маневр повороту рівно до того моменту, коли не стане паралельно смузі головної дороги. Зазвичай, на класичних хрестових перехрестях, це відбувається майже на виїзді з ньго. Рух по колу підпорядковується такому саме правилу: поки ти заїжджаєш в коло, в тебе низький пріоритет, ти мусиш пропускати тих, хто рухається в межах своєї смуги. Але, як тільки ти заїхав в смугу, ти отримуєш головний пріоритет. Але головний ти допоки не залишаєш власну смугу та не заїжджаєш в сусідню. Тобто, майже всі маневри по зміні смуг означають втрату пріоритета. Як тільки машина стала паралельно будь якій смузі - отримуєш приорітет дороги, на якій іде ця смуга.
Сподіваюся так стало зрозуміліше.
Коли машина з другорядної дороги в'їжджає на головну, то вона робить маневр повороту рівно до того моменту, коли не стане паралельно смузі головної дороги. Зазвичай, на класичних хрестових перехрестях, це відбувається майже на виїзді з ньго. Рух по колу підпорядковується такому саме правилу: поки ти заїжджаєш в коло, в тебе низький пріоритет, ти мусиш пропускати тих, хто рухається в межах своєї смуги. Але, як тільки ти заїхав в смугу, ти отримуєш головний пріоритет. Але головний ти допоки не залишаєш власну смугу та не заїжджаєш в сусідню. Тобто, майже всі маневри по зміні смуг означають втрату пріоритета. Як тільки машина стала паралельно будь якій смузі - отримуєш приорітет дороги, на якій іде ця смуга.
Сподіваюся так стало зрозуміліше.
Гость_zam75_*
12 мая 2017
b.i.s. (12 мая 2017 - 13:21) писал:
Машина їде прямо по своїй смузі. Якщо вона хоче перебудуватися, то змінює вектор руху та починає рухатися під кутом до іншої смуги. Таким чином втрачається приорітет і треба пропускати машини, які рухаються в тому ж самому напрямку по сусідніх смугах.
Коли машина з другорядної дороги в'їжджає на головну, то вона робить маневр повороту рівно до того моменту, коли не стане паралельно смузі головної дороги. Зазвичай, на класичних хрестових перехрестях, це відбувається майже на виїзді з ньго. Рух по колу підпорядковується такому саме правилу: поки ти заїжджаєш в коло, в тебе низький пріоритет, ти мусиш пропускати тих, хто рухається в межах своєї смуги. Але, як тільки ти заїхав в смугу, ти отримуєш головний пріоритет. Але головний ти допоки не залишаєш власну смугу та не заїжджаєш в сусідню. Тобто, майже всі маневри по зміні смуг означають втрату пріоритета. Як тільки машина стала паралельно будь якій смузі - отримуєш приорітет дороги, на якій іде ця смуга.
Сподіваюся так стало зрозуміліше.
Коли машина з другорядної дороги в'їжджає на головну, то вона робить маневр повороту рівно до того моменту, коли не стане паралельно смузі головної дороги. Зазвичай, на класичних хрестових перехрестях, це відбувається майже на виїзді з ньго. Рух по колу підпорядковується такому саме правилу: поки ти заїжджаєш в коло, в тебе низький пріоритет, ти мусиш пропускати тих, хто рухається в межах своєї смуги. Але, як тільки ти заїхав в смугу, ти отримуєш головний пріоритет. Але головний ти допоки не залишаєш власну смугу та не заїжджаєш в сусідню. Тобто, майже всі маневри по зміні смуг означають втрату пріоритета. Як тільки машина стала паралельно будь якій смузі - отримуєш приорітет дороги, на якій іде ця смуга.
Сподіваюся так стало зрозуміліше.
Это не так. Приоритет идет на всем перекрестке.
16.11.
На перекрестке неравнозначных дорог водитель транспортного средства, движущегося по второстепенной дороге, должен уступить дорогу транспортным средствам, приближающимся к данному пересечению проезжих частей по главной дороге, независимо от направления их дальнейшего движения.
Круг это вообще вещь в себе. В практике это по сути четыре перекрестка.
Сообщение отредактировал zam75: 12 мая 2017 - 14:10
b.i.s. 12 мая 2017
zam75 (12 мая 2017 - 14:04) писал:
Это не так. Приоритет идет на всем перекрестке.
16.11.
На перекрестке неравнозначных дорог водитель транспортного средства, движущегося по второстепенной дороге, должен уступить дорогу транспортным средствам, приближающимся к данному пересечению проезжих частей по главной дороге, независимо от направления их дальнейшего движения.
16.11.
На перекрестке неравнозначных дорог водитель транспортного средства, движущегося по второстепенной дороге, должен уступить дорогу транспортным средствам, приближающимся к данному пересечению проезжих частей по главной дороге, независимо от направления их дальнейшего движения.
Перехрестя доріг може йти декілька разів підряд. Фактично мова йде про перехрестя смуг доріг. Так ось, на картинці вище існує три перехрестя доріг/смуг (трамвай теж враховується).
Інакше, якщо буквально розуміти написане, може трапитися ситуація коли водій другорядної може не мати можливості повністю оцінити "наближення" інших автівок по головній дорозі та простояти вічність на тому перехресті.
b.i.s. 12 мая 2017
На картинці вище не може бути одне перехрестя доріг, тому що дороги 1 та 2 ніколи не перетинаються.
Гость_zam75_*
12 мая 2017
b.i.s. 12 мая 2017
zam75 (12 мая 2017 - 16:03) писал:
ПЧ 1 и 2 это одна дорога с разделительной. Перекресток один, о чем говорит табличка направления гд.
Ок, згоден. Але тут виникає наступний казус
Цитата
дати дорогу — вимога до учасника дорожнього руху не продовжувати або не відновлювати рух, не здійснювати будь-яких маневрів (за винятком вимоги звільнити займану смугу руху), якщо це може примусити інших учасників дорожнього руху, які мають перевагу, змінити напрямок руху або швидкість;
Отже, якщо синій з дороги 5 виїде на перехрестя, а за ним з'явиться синій з дороги 1, та 5-й буде гальмувати щоб дати дорогу тим, хто стоїть на 4, то він автоматично буде створювати перешкоду для 1-го. Таким чином, 4 та 5 можуть ніколи не проїхати це перехрестя.
Жигуліст 12 мая 2017
gtc 12 мая 2017
b.i.s. (12 мая 2017 - 12:13) писал:
Це безглуздя.
Як на мене, то безглуздя (зокрема) - це вважати всіх водіїв сліпими й тупими:
Цитата
Ті, хто стоять на четвертій гадки не мають, звідкіля взялися машини ліворуч та не можуть вгадати наміри їх руху та пріоритети.
Решту тИорій, чи, як Ви вважаєте, дефІніцій про розташування паралельно смузі головної дороги чи потрапляння на смугу ГД майже при виїзді з перехрестя, коментувати не буду.
Ласкаво просимо у клЮб любителів альтернативних ПДР!
Тема для цього вибрана дуже вдало.
Сообщение отредактировал gtc: 12 мая 2017 - 16:47
Жигуліст 12 мая 2017
b.i.s. (12 мая 2017 - 13:21) писал:
Машина їде прямо по своїй смузі. Якщо вона хоче перебудуватися, то змінює вектор руху та починає рухатися під кутом до іншої смуги. Таким чином втрачається приорітет і треба пропускати машини, які рухаються в тому ж самому напрямку по сусідніх смугах.
Транспортні засоби, які рухаються по головній дорозі, дають дорогу тим, на чию смугу перестроюються. Або перешкоді з правого боку. Але це не міняє значення пріоритету для другорядних.
b.i.s. 12 мая 2017
Жигуліст (12 мая 2017 - 16:46) писал:
Машина, яка змінює смуги руху НА ГОЛОВНІЙ ДОРОЗІ залишається транспортним засобом, якому повинні надавати дорогу транспортні засоби з ДРУГОРЯДНОЇ(-ИХ) ДОРІГ.
Транспортні засоби, які рухаються по головній дорозі, дають дорогу тим, на чию смугу перестроюються. Або перешкоді з правого боку. Але це не міняє значення пріоритету для другорядних.
Транспортні засоби, які рухаються по головній дорозі, дають дорогу тим, на чию смугу перестроюються. Або перешкоді з правого боку. Але це не міняє значення пріоритету для другорядних.
Мова йшла виключно про рух по прямій, без перехресть. З вашим уточненням не сперечаюся.
Жигуліст 12 мая 2017
b.i.s. (12 мая 2017 - 14:55) писал:
Інакше, якщо буквально розуміти написане, може трапитися ситуація коли водій другорядної може не мати можливості повністю оцінити "наближення" інших автівок по головній дорозі та простояти вічність на тому перехресті.
Черговість проїзду.
Жигуліст 12 мая 2017
Жигуліст 12 мая 2017
b.i.s. (12 мая 2017 - 14:55) писал:
Інакше, якщо буквально розуміти написане, може трапитися ситуація коли водій другорядної може не мати можливості повністю оцінити "наближення" інших автівок по головній дорозі та простояти вічність на тому перехресті.
b.i.s. 12 мая 2017
gtc (12 мая 2017 - 16:45) писал:
Як на мене, то безглуздя (зокрема) - це вважати всіх водіїв сліпими й тупими:
Ситуації бувають різні.
gtc (12 мая 2017 - 16:45) писал:
Ласкаво просимо у клЮб любителів альтернативних ПДР!
Тема для цього вибрана дуже вдало.
Тема для цього вибрана дуже вдало.
Прикол в тому, що знання ПДР не дає 100% впевненості, що інші так само їх знають та будуть виконувати. Головна задача мого обговорення складається в тому, щоб знайти рішення колізій при проїзді складних перехресть. Я не згоден із висловом, що для другорядного все перехрестя є другорядною дорогою. Ніде в правилах я не побачив цього. Особливо немає жодних пояснень, що трапляється з автомобілем другорядної дороги, якщо він повертає в головну. Якщо у вас є конкретний пункт правил, поділіться.
Жигуліст 12 мая 2017
b.i.s. (12 мая 2017 - 17:11) писал:
Особливо немає жодних пояснень, що трапляється з автомобілем другорядної дороги, якщо він повертає в головну.
Якщо ТЗ перетинає ГД, тобто напрямок його руху НЕ співпадає з напрямком ГД, то незважаючи на те, що його габарит знаходиться в межах ГД, він не отримує права першочергового проїзду.
b.i.s. 12 мая 2017
b.i.s. 12 мая 2017
Жигуліст (12 мая 2017 - 17:27) писал:
А з моменту, коли напрямок його руху співпадає з напрямком головної дороги, він стає "транспортним засобом на головній дорозі". Незалежно від смуги (головної дороги), на якій він знаходиться.
На малюнку вище вектор напрямку головної співпадає із тим, що є в другорядної 5ї. Але головною вона не стала. Хоча ваше формулювання абсолютно тотожнє моєму, тільки ви взяли дорогу в цілому, а я ще й розділив її на смуги, бо на одній тій самій дорозі в різних напрямках можуть бути смуги головної та другорядної дороги.
Цитата
Якщо ТЗ перетинає ГД, тобто напрямок його руху НЕ співпадає з напрямком ГД, то незважаючи на те, що його габарит знаходиться в межах ГД, він не отримує права першочергового проїзду.
Про це я писав вище. Треба рухатися вздовж смуги головної дороги, тоді ти на головній.