Пропозиції по скасуванню податків на імпор...
Жигуліст 29 мая 2017
Oleg Nazarenko
Вчора о 13:14 ·
Мені пишуть , що моі пропозиції по скасуванню податків на імпорт авто поставлять хрест на українському автопромІ..
А я так не вважаю і поясню чому ..
Продажі нових авто в Украіні за минулий рік лише 65,6 Тисяч, тобто ринок збуту авто в Украіні досить малий.. Для достатнього рівня рентабельності і досить дешевої продукції автозавод повинен виробляти не менше 170 тисяч авто на рік..
Де знайти ринок збуту для цих авто( тим більше одного бренду) ?
Правильно! Потрібно виходити на зовнішні ринки збуту! Ринок Росії і СНД для нас закритий зі зрозумілих причин. Але проблема в тому, що після Угоди з ЄС ринки РФ для нас закрили , але і європейці нас на свій ринок не пускають, бо існує заборонне мито . Тобто, якби в Україну прийшов інвестор І побудував тут автозавод , то він би не мав ринку збуту( ринок РФ закритий і ринок ЄС також). Але це заборонне мито згідно Угоді з ЄС ДВОСТОРОННЄ, тобто якщо за нашою з Вами пропозицією ВР скасує мито на імпорт авто з ЄС, то автоматично і ЄС має скасувати заборонне мито на українські авто, які в перспективі можуть вироблятись в нас. А ми пропонуємо скасувати також і акциз. Чому я впевнений , що після скасування податків на імпорт авто( і автоматично на експорт) до нас прийде інвестор? Тому що капіталісти не дурні.. Навіщо їм наймати на роботу капризних німців і платити їм 2-3 тис євро щомісячно, якщо можна взяти українця на 10 тис грн? Електроенергія у нас дешевше, логістика також.. Багато автозапчастин вже виробляють на Західній Украіні.. Почнуть ще.. Тобто виробництво у нас буде дешевше.. Головне, ринок збуту! Але скасуємо ми податки на авто з ЄС , то і авто з України будуть експортували до ЄС без податків.. Тобто, ми отримаємо на вибір і дешеві авто з ЄС і дешеві українські авто ( при рентабельності заводу з виробництвом не менше 170 тис , бо наразі автозаводи в Украіні нерентабельні, тому і ціни високі) і нові робочі місця для українців! Чим погано?
І не потрібно мені говорити , що я подібно Остапу Берта Марії розповідаю про Нью- Васюки:-)) Бо я можу привести приклади.. Чому Словаччина займає перше місце в світі по виробництву авто на душу населення? Тому що зарплати в Словаччині набагато менші ніж в Німеччині, а капіталісти не люблять платити більше, тому і заводи побудували в Словаччині.. Чому Грейт Вол будує завод в Болгарії, а не в Украіні? Тому що продукцію хоче продавати в ЄС, а в Болгарії нульове мито на експорт до ЄС на відміну від України.. А китайці хочуть отримати ринок збуту в ЄС, прогресують і з задоволення побудують у нас завод, якщо знімуть заборонне мито на експорт .
Висновок( якщо просто) : необхідно скасувати податки на авто з ЄС , скасують і заборонне мито на експорт до ЄС українських авто і тоді в Украіни з'явиться шанс знову стати авто виробником ( отримати дешеві українські авто та нові робочі місця)..
Хтось скаже: це нереально!! Я відповім: а давайте спробуємо і скасуємо податки на імпорт і експорт авто.. Чим ризикуємо?
Вчора о 13:14 ·
Мені пишуть , що моі пропозиції по скасуванню податків на імпорт авто поставлять хрест на українському автопромІ..
А я так не вважаю і поясню чому ..
Продажі нових авто в Украіні за минулий рік лише 65,6 Тисяч, тобто ринок збуту авто в Украіні досить малий.. Для достатнього рівня рентабельності і досить дешевої продукції автозавод повинен виробляти не менше 170 тисяч авто на рік..
Де знайти ринок збуту для цих авто( тим більше одного бренду) ?
Правильно! Потрібно виходити на зовнішні ринки збуту! Ринок Росії і СНД для нас закритий зі зрозумілих причин. Але проблема в тому, що після Угоди з ЄС ринки РФ для нас закрили , але і європейці нас на свій ринок не пускають, бо існує заборонне мито . Тобто, якби в Україну прийшов інвестор І побудував тут автозавод , то він би не мав ринку збуту( ринок РФ закритий і ринок ЄС також). Але це заборонне мито згідно Угоді з ЄС ДВОСТОРОННЄ, тобто якщо за нашою з Вами пропозицією ВР скасує мито на імпорт авто з ЄС, то автоматично і ЄС має скасувати заборонне мито на українські авто, які в перспективі можуть вироблятись в нас. А ми пропонуємо скасувати також і акциз. Чому я впевнений , що після скасування податків на імпорт авто( і автоматично на експорт) до нас прийде інвестор? Тому що капіталісти не дурні.. Навіщо їм наймати на роботу капризних німців і платити їм 2-3 тис євро щомісячно, якщо можна взяти українця на 10 тис грн? Електроенергія у нас дешевше, логістика також.. Багато автозапчастин вже виробляють на Західній Украіні.. Почнуть ще.. Тобто виробництво у нас буде дешевше.. Головне, ринок збуту! Але скасуємо ми податки на авто з ЄС , то і авто з України будуть експортували до ЄС без податків.. Тобто, ми отримаємо на вибір і дешеві авто з ЄС і дешеві українські авто ( при рентабельності заводу з виробництвом не менше 170 тис , бо наразі автозаводи в Украіні нерентабельні, тому і ціни високі) і нові робочі місця для українців! Чим погано?
І не потрібно мені говорити , що я подібно Остапу Берта Марії розповідаю про Нью- Васюки:-)) Бо я можу привести приклади.. Чому Словаччина займає перше місце в світі по виробництву авто на душу населення? Тому що зарплати в Словаччині набагато менші ніж в Німеччині, а капіталісти не люблять платити більше, тому і заводи побудували в Словаччині.. Чому Грейт Вол будує завод в Болгарії, а не в Украіні? Тому що продукцію хоче продавати в ЄС, а в Болгарії нульове мито на експорт до ЄС на відміну від України.. А китайці хочуть отримати ринок збуту в ЄС, прогресують і з задоволення побудують у нас завод, якщо знімуть заборонне мито на експорт .
Висновок( якщо просто) : необхідно скасувати податки на авто з ЄС , скасують і заборонне мито на експорт до ЄС українських авто і тоді в Украіни з'явиться шанс знову стати авто виробником ( отримати дешеві українські авто та нові робочі місця)..
Хтось скаже: це нереально!! Я відповім: а давайте спробуємо і скасуємо податки на імпорт і експорт авто.. Чим ризикуємо?
андрей 02 июл 2017
Процитую сам себе...
Навіяло постом про ненависть до авто на єврономерах...
О так,шановні,в цих коментаріях,вся наша сутність...
Тепер вдумайтесь,офіційно,на сьогодні,в Україну завезли близько 2мільйонів авто які зареєстровані на території ЄС...
Ви кажете про хитродупих? Це не хитрість,це бажання жити по людськи,причому,значної частини українців...
І бардак розвели саме можновладці,не бажаючи адекватно реагувати на потреби та бажання свого народу...
Причини банальні-гроші... поки машини заїжджали,гроші осідали в кишенях митників,поліцейських і інших контролерів...
Корупція,ось що рухало цю ріку автівок,і саме вона призвела до того,що люди між собою лаються і рахують хто скільки витратив на авто...
Вам,як долар множився,жаба давила? Так і з цінами на евроавто... Поступово ми маємо вийти з цього клятого совка,забути про ціни на автівки в розмірах 5-6річних заробітних плат... ЦЕ НЕ НОРМАЛЬНО!!!
Страхування і ТО? Та не питання,скільки авто на укрреєстрації,включаючи вантажні та автобуси на сьогоднішній день пройде ТО?
А,наприклад,в Литві,ТО раз на два роки,і повірте,всі авто його проходили... а це онлайн з відео та фотофіксацією,тобто всі виміри та параметри автоматично заносяться в реєстр,який може переглянути любий коп...навіть прізвище працівника СТО...
Натомість,маємо небажання іти назустріч своєму народу,а звідси і ліві страхування,не пройдений ТО,та фальшиві доручення...
Чому навіть в сусідній Білорусі,дозволено ввезти один раз на пять років автомобіль для себе з нульовим розмитненням? Тобто реєстрація коштує в районі 100доларів,це з ТО і страхуванням....
Але подивіться на які у них автівки...там ВАЗа просто не зустрінеш на дорозі...
Що заважає зробити таке у нас? Правильно,корупція,бо ці гроші,навіть по 100$ з авто,це близько 200 000 000$ і це з того,що їздить тепер,а уявіть скільки людей ще додасться до цієї цифри! Чи ми надто багаті,щоб відмовитися від таких надходжень до бюджету? Звідси і порядок на дорогах,і безпека в авто...
У нас,в перспективі,членство в ЄС,ви думаєте з відкриттям кордонів сюди не рине потік авто?ха-ха-ха... То чому б не зустріти цей момент в повній відповідності до обставин,аніж відчувати себе злидарями серед цивілізованих країн...
Надіслано від мого SM-T116, використовуючи Tapatalk
Навіяло постом про ненависть до авто на єврономерах...
О так,шановні,в цих коментаріях,вся наша сутність...
Тепер вдумайтесь,офіційно,на сьогодні,в Україну завезли близько 2мільйонів авто які зареєстровані на території ЄС...
Ви кажете про хитродупих? Це не хитрість,це бажання жити по людськи,причому,значної частини українців...
І бардак розвели саме можновладці,не бажаючи адекватно реагувати на потреби та бажання свого народу...
Причини банальні-гроші... поки машини заїжджали,гроші осідали в кишенях митників,поліцейських і інших контролерів...
Корупція,ось що рухало цю ріку автівок,і саме вона призвела до того,що люди між собою лаються і рахують хто скільки витратив на авто...
Вам,як долар множився,жаба давила? Так і з цінами на евроавто... Поступово ми маємо вийти з цього клятого совка,забути про ціни на автівки в розмірах 5-6річних заробітних плат... ЦЕ НЕ НОРМАЛЬНО!!!
Страхування і ТО? Та не питання,скільки авто на укрреєстрації,включаючи вантажні та автобуси на сьогоднішній день пройде ТО?
А,наприклад,в Литві,ТО раз на два роки,і повірте,всі авто його проходили... а це онлайн з відео та фотофіксацією,тобто всі виміри та параметри автоматично заносяться в реєстр,який може переглянути любий коп...навіть прізвище працівника СТО...
Натомість,маємо небажання іти назустріч своєму народу,а звідси і ліві страхування,не пройдений ТО,та фальшиві доручення...
Чому навіть в сусідній Білорусі,дозволено ввезти один раз на пять років автомобіль для себе з нульовим розмитненням? Тобто реєстрація коштує в районі 100доларів,це з ТО і страхуванням....
Але подивіться на які у них автівки...там ВАЗа просто не зустрінеш на дорозі...
Що заважає зробити таке у нас? Правильно,корупція,бо ці гроші,навіть по 100$ з авто,це близько 200 000 000$ і це з того,що їздить тепер,а уявіть скільки людей ще додасться до цієї цифри! Чи ми надто багаті,щоб відмовитися від таких надходжень до бюджету? Звідси і порядок на дорогах,і безпека в авто...
У нас,в перспективі,членство в ЄС,ви думаєте з відкриттям кордонів сюди не рине потік авто?ха-ха-ха... То чому б не зустріти цей момент в повній відповідності до обставин,аніж відчувати себе злидарями серед цивілізованих країн...
Надіслано від мого SM-T116, використовуючи Tapatalk
Жигуліст 10 июл 2017
Жигуліст 26 июл 2017
Нещодавно у Верховній Раді з’явився черговий законопроект на цю тему. Документ під номером 6626 подали Антон Гращенко, Ірина Єфремова і Людмила Денисова.
Нагадаємо: на даний момент в парламенті вже припадає пилом декілька законопроектів про авто – «іноземців». Це, зокрема, проект нардепів Юрія Дерев’янка та Володимира Парасюка. Там прописані можливі схеми легалізації машин з іноземними номерами на території України.
Колісна база
На відміну від них, законопроект Геращенко теми узаконення авто не зачіпає. У ньому пропонується посилити контроль за машинами з іноземними номерами з боку Нацполіціі.
«Проектом закону передбачається розширення повноважень поліції в сфері дорожнього патрулювання, тимчасового затримання та обліку транспорту», пояснили в Autoconsulting. Зокрема, в разі прийняття законопроекту Нацполіціі доручать створення спеціальної бази даних, в якій буде зібрана інформація на всі авто з іноземною реєстрацією. Для наповнення такої бази поліцейські зможуть використовувати як власні дані, так і інформацію, отриману від податківців.
Облік машин з іноземними номерами зараз більш ніж актуальний. Адже експерти вже не раз відзначали, що знайти таке авто і залучити його власника до відповідальності, скажімо, в разі ДТП, вельми проблематично. Подібна безкарність дозволяє водіям – «невидимок» поводитися на дорогах вкрай нахабно і в підсумку вони часто провокують важкі аварії.
Як приклад можна навести недавнє резонансна ДТП в Києві за участю BMW на іноземних номерах, в якому постраждали двоє поліцейських і випадковий перехожий. Водія машини-«примари» так і не знайшли.
Якби у поліції була база даних всіх авто з іноземними номерами, подібних складнощів б не було, запевняють експерти.
«У поліції все-таки мають намір вести облік автомобілів на іноземній реєстрації, але без їх перереєстрації на українські номерні знаки, як це було на початку 2000-х», – констатують в Autoconsulting.
Нагадаємо: тоді авто з іноземними номерами, перетинаючи кордон України в режимі тимчасового ввезення, які мали пройти перереєстрацію і отримати українські номери. А після завершення терміну перебування, українські номерні знаки здавалися назад в МРЕВ.
«Якою буде нова процедура обліку авто в поліції – поки не зрозуміло. Але раз в тексті закону з’явилася згадка про інформацію, отриману від Державної фіскальної служби, то є ймовірність, що облік буде автоматично вестися при в’їзді на територію України», зазначають в Autoconsulting.
Де знайти крайнього
Глава Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко розповів UBR.ua, що запропонований депутатами законопроект, власне, містить не так багато новацій. Багато прописаних в ньому пунктів вже і так формально діють в нашій країні.
«Наприклад, згідно з постановою Кабміну №1388 всі авто на тимчасовій реєстрації повинні протягом 10 днів зареєструватися в сервісних центрах МВС і отримати номери українського зразка. А в статті 121 Адмінкодексу прямо вказано, що експлуатація незареєстрованого транспортного засобу в Україні є незаконною. За це порушення водієві загрожує штраф, а, якщо зловлять повторно – конфіскація авто. Але ці норми на практиці не виконуються», – констатує Назаренко.
На його думку, новий законопроект міг би виявитися для ринку досить корисним, але, знову-таки, якби з’явилися гарантії його виконання.
Ідею легалізації авто з іноземними номерами, про яку не втомлюються говорити в експертному співтоваристві, Назаренко вважає складно здійсненним.
Особливо з урахуванням пропозицій, які містяться в уже поданих до ВР законопроектів (розмитнення «в розстрочку»).
«Такі авто оформлені на литовські фірми, і за документами не є власністю наших громадян. Як Україна може легалізувати чуже майно», – дивується експерт.
Щоб пройти процедуру отримання прав власності, українським водіям доведеться оформити договір купівлі-продажу на «батьківщині» авто, а це може виявитися проблематичним, адже тоді фірмі-продавцеві потрібно буде заплатити податки.
«Ви уявляєте які рахунки виставлять фірмі, на якій «висить» по 10 тис.авто. Та й навіщо їй платити, Свою вигоду – 1,4 тис. євро з покупця за постановку на облік – вона вже давно отримала», говорить Назаренко.
Зараз влада обговорює ще один можливий варіант легалізації авто на іноземних номерах: дозволити оформляти їх на себе тим, у кого на руках документи на машину (техпаспорт).
«Але в такому випадку будуть спроби оформити на себе викрадені авто з тієї ж Прибалтики», не виключає Назаренко.
За інформацією Autoconsulting, новий законопроект, що стосується узаконення авто- «іноземців», зараз розробляється Кабміном спільно з народними депутатами. Що в підсумку в ньому буде написано – поки невідомо. Тим часом, безкарність сприяє ажіотажному попиту на машини і іноземними номерами Число «литовців» і «поляків», які колесять по дорогах України з кожним днем зростає, і ситуація буде лише посилюватися, впевнені експерти.
Нагадаємо: на даний момент в парламенті вже припадає пилом декілька законопроектів про авто – «іноземців». Це, зокрема, проект нардепів Юрія Дерев’янка та Володимира Парасюка. Там прописані можливі схеми легалізації машин з іноземними номерами на території України.
Колісна база
На відміну від них, законопроект Геращенко теми узаконення авто не зачіпає. У ньому пропонується посилити контроль за машинами з іноземними номерами з боку Нацполіціі.
«Проектом закону передбачається розширення повноважень поліції в сфері дорожнього патрулювання, тимчасового затримання та обліку транспорту», пояснили в Autoconsulting. Зокрема, в разі прийняття законопроекту Нацполіціі доручать створення спеціальної бази даних, в якій буде зібрана інформація на всі авто з іноземною реєстрацією. Для наповнення такої бази поліцейські зможуть використовувати як власні дані, так і інформацію, отриману від податківців.
Облік машин з іноземними номерами зараз більш ніж актуальний. Адже експерти вже не раз відзначали, що знайти таке авто і залучити його власника до відповідальності, скажімо, в разі ДТП, вельми проблематично. Подібна безкарність дозволяє водіям – «невидимок» поводитися на дорогах вкрай нахабно і в підсумку вони часто провокують важкі аварії.
Як приклад можна навести недавнє резонансна ДТП в Києві за участю BMW на іноземних номерах, в якому постраждали двоє поліцейських і випадковий перехожий. Водія машини-«примари» так і не знайшли.
Якби у поліції була база даних всіх авто з іноземними номерами, подібних складнощів б не було, запевняють експерти.
«У поліції все-таки мають намір вести облік автомобілів на іноземній реєстрації, але без їх перереєстрації на українські номерні знаки, як це було на початку 2000-х», – констатують в Autoconsulting.
Нагадаємо: тоді авто з іноземними номерами, перетинаючи кордон України в режимі тимчасового ввезення, які мали пройти перереєстрацію і отримати українські номери. А після завершення терміну перебування, українські номерні знаки здавалися назад в МРЕВ.
«Якою буде нова процедура обліку авто в поліції – поки не зрозуміло. Але раз в тексті закону з’явилася згадка про інформацію, отриману від Державної фіскальної служби, то є ймовірність, що облік буде автоматично вестися при в’їзді на територію України», зазначають в Autoconsulting.
Де знайти крайнього
Глава Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко розповів UBR.ua, що запропонований депутатами законопроект, власне, містить не так багато новацій. Багато прописаних в ньому пунктів вже і так формально діють в нашій країні.
«Наприклад, згідно з постановою Кабміну №1388 всі авто на тимчасовій реєстрації повинні протягом 10 днів зареєструватися в сервісних центрах МВС і отримати номери українського зразка. А в статті 121 Адмінкодексу прямо вказано, що експлуатація незареєстрованого транспортного засобу в Україні є незаконною. За це порушення водієві загрожує штраф, а, якщо зловлять повторно – конфіскація авто. Але ці норми на практиці не виконуються», – констатує Назаренко.
На його думку, новий законопроект міг би виявитися для ринку досить корисним, але, знову-таки, якби з’явилися гарантії його виконання.
Ідею легалізації авто з іноземними номерами, про яку не втомлюються говорити в експертному співтоваристві, Назаренко вважає складно здійсненним.
Особливо з урахуванням пропозицій, які містяться в уже поданих до ВР законопроектів (розмитнення «в розстрочку»).
«Такі авто оформлені на литовські фірми, і за документами не є власністю наших громадян. Як Україна може легалізувати чуже майно», – дивується експерт.
Щоб пройти процедуру отримання прав власності, українським водіям доведеться оформити договір купівлі-продажу на «батьківщині» авто, а це може виявитися проблематичним, адже тоді фірмі-продавцеві потрібно буде заплатити податки.
«Ви уявляєте які рахунки виставлять фірмі, на якій «висить» по 10 тис.авто. Та й навіщо їй платити, Свою вигоду – 1,4 тис. євро з покупця за постановку на облік – вона вже давно отримала», говорить Назаренко.
Зараз влада обговорює ще один можливий варіант легалізації авто на іноземних номерах: дозволити оформляти їх на себе тим, у кого на руках документи на машину (техпаспорт).
«Але в такому випадку будуть спроби оформити на себе викрадені авто з тієї ж Прибалтики», не виключає Назаренко.
За інформацією Autoconsulting, новий законопроект, що стосується узаконення авто- «іноземців», зараз розробляється Кабміном спільно з народними депутатами. Що в підсумку в ньому буде написано – поки невідомо. Тим часом, безкарність сприяє ажіотажному попиту на машини і іноземними номерами Число «литовців» і «поляків», які колесять по дорогах України з кожним днем зростає, і ситуація буде лише посилюватися, впевнені експерти.
Чапай 26 июл 2017
Хм, отправил сообщение- пропало.
Если бы государство не пыталось урвать побольше на переоформлении, то все бы ездили на наших номерах.
Если бы государство не пыталось урвать побольше на переоформлении, то все бы ездили на наших номерах.
Гость_Тымнеро_*
26 июл 2017
Странно...почему бы не разрешить ввоз таких авто? Свои заводы практически стоят...
PAN 06 сен 2017
Жигуліст (10 июля 2017 - 06:49) писал:
Гм... Глянув зараз статистику по ДТП: за півтора роки 248 648 пригод. Тобто бульше 80 тисяч ДТП з автівками на Євробляхах. Гендиректор ВААІД якось рахував кількість автівок на Євробляхах і згідно його розрахунків кількість цих автівок менша за кількість ДТП, тобто за словами поліцейських всі автівки на євробляхах мають бути здані на брухт, то хто ж тоді сьогодні мітингував?Цитата
У меня есть официальный ответ ГФС.
За 2015 год было временно (на 1 год) ввезено 472,6 тыс. автомобилей, а выехали назад 457,7 тыс.
В 2016 пошло увеличение: ввезено - 588 тыс. машин, а назад выехали только 537,1 тыс. машин. И это все в официальном письме.
Разве 1,5 млн автомобилей могли по воздуху попасть? Или они в Украине, а таможню они не проезжали?
За 6 месяцев этого года снова рост. По данным ГФС, в этом году было ввезено уже около 327 тыс. машин. Относительно вывоза информации у меня нет.
Получается, что 51 тыс. незаконных машин на еврономерах исчезли в степях Украины, а не 2 млн. И то, часть этих автомобилей не ездит, а идет на доноры и на разборки.
http://biz.nv.ua/exp...ne-1483006.html
Напрошується висновок: деякі сили навмисно ведуть брудну пропаганду супроти євроблях.
Сообщение отредактировал PAN: 06 сентября 2017 - 22:41
Чапай 07 сен 2017
Жигуліст 08 сен 2017
Полиция раскрыла схему ввоза авто на еврономерах
Только в течение двух месяцев по данной схеме было ввезено более 800 автомобилей.
На границе Украины в Черновицкой области задержаны пять должностных лиц международного пункта пропуска, которые за взятки пропускали в Украину авто на иностранных номерах. Об этом в пятницу, 8 сентября, сообщает Департамент защиты экономики Национальной полиции Украины.
У подозреваемых изъято более 200 тысяч долларов.
Установлено, что за беспрепятственный ввоз на территорию Украины каждого автомобиля с иностранной регистрацией должностные лица требовали по 200 долларов США.
"Правоохранители установили, что должностные лица таможенного пункта пропуска организовали преступную схему, по которой граждане-нерезиденты беспрепятственно ввозили автомобили на иностранном регистрации. Кроме того, все транспортные средства были оформлены на подставных лиц. За такую услугу таможенники получали по 200 долларов США за один автомобиль", - говорится в сообщении.
Также указано, что в рамках уголовного производства оперативники Управления защиты экономики Нацполиции и следователи прокуратуры в Черновицкой области задокументировали получение 25 тысяч гривен неправомерной выгоды.
В схеме были задействованы начальник одного из структурных подразделений международного автомобильного пункта пропуска, инспекторы и посредники. По такой схеме только в течение двух месяцев было ввезено более 800 автомобилей.
По словам заместителя Председателя Нацполиции - начальника Департамента защиты экономики Игоря Купранца, 6 сентября оперативники и следователи с привлечением спецназа КОРД провели 14 обысков, в рамках которых, помимо денежных средств, были изъяты черновые записи, свидетельствующие о миллионные прибыли задержанных.
В настоящее время проверяется причастность к преступной схеме и распределению взяток других работников таможни, в том числе ее руководства.
Только в течение двух месяцев по данной схеме было ввезено более 800 автомобилей.
На границе Украины в Черновицкой области задержаны пять должностных лиц международного пункта пропуска, которые за взятки пропускали в Украину авто на иностранных номерах. Об этом в пятницу, 8 сентября, сообщает Департамент защиты экономики Национальной полиции Украины.
У подозреваемых изъято более 200 тысяч долларов.
Установлено, что за беспрепятственный ввоз на территорию Украины каждого автомобиля с иностранной регистрацией должностные лица требовали по 200 долларов США.
"Правоохранители установили, что должностные лица таможенного пункта пропуска организовали преступную схему, по которой граждане-нерезиденты беспрепятственно ввозили автомобили на иностранном регистрации. Кроме того, все транспортные средства были оформлены на подставных лиц. За такую услугу таможенники получали по 200 долларов США за один автомобиль", - говорится в сообщении.
Также указано, что в рамках уголовного производства оперативники Управления защиты экономики Нацполиции и следователи прокуратуры в Черновицкой области задокументировали получение 25 тысяч гривен неправомерной выгоды.
В схеме были задействованы начальник одного из структурных подразделений международного автомобильного пункта пропуска, инспекторы и посредники. По такой схеме только в течение двух месяцев было ввезено более 800 автомобилей.
По словам заместителя Председателя Нацполиции - начальника Департамента защиты экономики Игоря Купранца, 6 сентября оперативники и следователи с привлечением спецназа КОРД провели 14 обысков, в рамках которых, помимо денежных средств, были изъяты черновые записи, свидетельствующие о миллионные прибыли задержанных.
В настоящее время проверяется причастность к преступной схеме и распределению взяток других работников таможни, в том числе ее руководства.
PAN 08 сен 2017
Очікувано. Створеня будь-яких штучних перешкод (у даному випадку драконівських ввізних мит) є передумовою для виникнення корупції. Якщо пошкодити, то навряд можна знайти інформацію про подібні випадки у Польщі чи Литві.
Жигуліст 08 сен 2017
PAN (06 сентября 2017 - 22:39) писал:
Напрошується висновок: деякі сили навмисно ведуть брудну пропаганду супроти євроблях.
Ймовірно, я теж відношусь до деяких...
Sergey Fursa
8 год. ·
Кейс Евробляхеров. Как государство наказывает своих граждан за честность
Парламент решил предложить компромисс с евробляхерами. Плюнув этим в лицо всем честным налогоплательщикам.
У государство есть роль. Одна из самых важных. Оно, государство, устанавливает правила. И это могут быть правила дикого запада, когда человек человеку волк. Или это может быть формат «закон прежде всего», как в современных цивилизованных странах. Когда если ты поступаешь по правилам – то ты выигрываешь. А если ты нарушаешь правила – то тебя наказывают. Как пример, трасса Одесса-Киев после длинных выходных. Люди тянуться в пробке, а вдоль, по обочине, несутся самые хитросделанные. А потом встраиваются в общий поток. Что произойдет в Англии? Там поставят камеру и всем, кто решил что он самый умный и ему все можно, придет такой счет, что навсегда отобьет желание обманывать. Что будет в Украине? Камер здесь уже давно ждут, а воз и ныне там. И хитросделанные люди просто приедут домой раньше. А весь потом, в среднем, приедет позже. И в следующий раз эти люди снова поедут по обочине. А те, кто будут ехать по правилам, в очередной раз почувствуют себя лохами. А кто то из «лохов» присоединится к самым умным. И это дело рук государства.
Сначала был кейс банка Михайловский. Что делает разумный правильный вкладчик. Он анализирует банки. Выбирает менее рискованный. И вкладывает под меньшие проценты. А его банк делает отчисления в Фонд Гарантирования вкладов, что влияет на ставку привлечения и делает ее меньше. Не надо иллюзий, в Фонд платят даже не банки, а вкладчики хороших банков, которые страхуют вкладчиков плохих банков. Что делали вкладчики финансовых компаний под зонтиком Михайловского? Они побежали за самыми высокими ставками, не думая, куда это их приведет. И вкладывали туда, где даже не было защиты Фонда Гарантирования. Логично, что эти «рога и копыта» лопнули. А вкладчики пришли под парламент, побуянили и им все вернули. Создали негативный прецедент. Когда ты можешь требовать то, что тебе не принадлежит. Надо просто собрать большую толпу. И создали негативный стимул на будущее. И заставили почувствовать себя «лохами» тех людей, кто все делал правильно.
Потом пришли бляхеры. Что делают честные граждане. Они покупают белый импортный автомобиль (или не менее белый отечественный), платят все налоги и ездят. Это дорого. Но люди все делают по закону. А что делали бляхеры? Они использовали схему. К покупателю машины пришел решала и говорит «Братан, зачем тебе платить столько. Давай я тебе завезу транзитную тачку, все в разы дешевле, все будет чики-пки». И когда клиент сомневался, он убеждал, что если что «порешаем вопрос, там надавим, там подмажем, все решим, нас же будет много». И появилось много номеров с регистрацией в Речи Посполитой. И появилась проблема. Тысячи машин призраков, которые нигде не учитываются, ни за что не отвечают и не заплатили законные налоги. Что должно было сделать государство? Наказать схемщиков. Все. Больше ничего. Но люди, которые организовали схему, смогли организовать и протесты. В Украине это не сложно. И что мы имеем?
А мы имеем предложенный компромисс. Любимый бухгалтер любимого друга президента вышла к народу с меморандумом. Где предложила льготную легализацию уже завезенных автомобилей. И как себя должен почувствовать честный человек, уплативший все налоги? Он опять чувствует себя полнейшим «лохом». Потому что государство снова стимулирует людей обманывать государство. А значит обманывать честных налогоплательщиков. Это как будто бы вы ограбили банк, вас поймали копы, а вы садитесь и предлагаете «слушайте, ну банк я уже ограбил, давайте теперь часть денег оставим мне, часть я верну, и все, забыли». Будет ли согласие шерифа с такой схемой оберегать нас от новых ограблений банков? Или наоборот, будет стимулировать их?
И пламенный привет тем, кто говорил, что евробляхеры стояли ради снижения пошлин для всех. Как только им удалось получить легализацию схемы, протесты закончились. Они своего добились. И добьются снова, если государство будет слабым. А такие компромиссы – признак слабого государство. Которое не верит в собственную легитимность. И не способно использовать аппарат закона и аппарата насилия для восстановления законности. И такие компромиссы демотивируют людей гораздо больше, чем коррупция или пробуксовка реформ. Потому что нельзя строить современное общество, где все должно быть по закону. И одновременно стимулировать это общество нарушать правила.