←  ПДР для всіх

Форум "За порядок на дорогах!"

»

Безпечна швидкість.

Жигуліст фотография Жигуліст 30 июл 2017

В ході обговорення статті п.Володарського Об инициативе снижения допустимой скорости в населённых пунктах на його сторінці в нас виникли деякі розбіжності в поглядах.
Я стверджую, що

Цитата

Швидкість руху перш за все залежить від часу, який необхідний водію на реагування на перешкоду. Це залежить і від відстані до забудови, і від відстані до припаркованих авто. І не залежить від наявності чи відсутності населеного пункту, або від його статусу.
Він стверджує, що

Цитата

Само по себе наличие тех самых препятствий в большинстве случаев в принципе недопустимо. Не надо ставить следствие впереди причины!


Я виходжу із задекларованого Правилами обов'язку водія:

Цитата

12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним.
12.2. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості швидкість руху повинна бути такою, щоб водій мав змогу зупинити транспортний засіб у межах видимості дороги.
12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.
Власне, рахувальна тема і народилась, щоб "теоретичні" фрази ввести в практичну площину.


Я вважаю, що в ПДР достатньо регламентовано питання вибору безпечної швидкості. Адекватна людина не буде рухатись зі швидкістю 60 км/год на ділянці, де вільна для проїзду ширина проїзної частини складає З метри при обмеженій оглядовості. В той же час на магістральних проспектах/вулицях швидкість щонайменше 80 км/год забезпечує достатній рівень безпеки. Для адекватних водіїв.
Для неадекватних, новачків, самовпевнених водіїв, які або не знають, або зневажають ПРАВила, любе обмеження швидкості буде не тим,чим вони керуватимуться під час участі в дорожньому Русі.
Тобто уведення в Правила обмеження швидкості в населеннях пунктах до 50 км/год без грамотної організації дорожнього руху, без змін у рівні навченності водіїв та без підвищення їх правосвідомості - що мертвому припарка.

А ви як думаєте? Є необхідність в новому обмеженні?
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 30 июл 2017

В якості прикладу - невеличке відео з натури.
0,00-0,15 - рух по дорозі з чотирма смугами в межах населеного пункту із швидкістю близько 70 км/год. Дорожня обстановка дозволяє.
0,15-0,21 - рух по дорозі з двома смугами в межах населеного пункту. Оглядовість дозволяє рухатися з тією ж швидкістю.
0,22-0,27 - на правому узбіччі припарковані автівки в безпосередній близькості від проїзної частини, швидкість зменшую.
0,27-0,35 - щільність припаркованих автівок вища, швидкість менша. Не раз спостерігав, як на проїзну частину вискакують діти, або їх батьки з невеликим IQ.
0,38 - помічаю жінку, яка вовтузиться на проїзній коло припаркованого авто.
0,38-0,42 - зліва зустрічні машини, зменшую швидкість, молюся, щоб до бабусі не вибігли діти, гальмую. Анатолій Вікторович виказує своє незадоволення від інтенсивного гальмування.
0,43 і далі - збільшується оглядовість, збільшується швидкість.



Спочатку безпечна швидкість. Щоб потім не було як тут: "Ой, я сел в тюрьму, потому что наехал на негодяя"...
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 30 июл 2017

А ще є така думка від нашого "земляка"

Цитата

Я всегда ложил с прибором на скорость! Езжу только с той которую считаю оптимальной согласно дор обстановке и метеоусловиям. Для меня любые изминения ничего не значат и значить не будут. Правила можно нарушать тогда, когда это не мешает другим людям. Всегда придерживаюсь такого правила!
Ответить

Гость_zam75_* 31 июл 2017

В общем-то 50 везде обосновывают тем, что на 50 шанс выжить у пешехода на порядок выше. Ограничение скорости в конкретном месте делают таким, чтобы обеспечить остановку перед пешеходом, который может выскочить из-за постоянного препятствия и успеть добежать до линии столкновения.

В вашем случае все это мертвому припарки, ибо камер нет.

Что касается европ, то не все так однозначно. Да, на "тропах" между крупными городами магистрали. А в остальных местах треш. Ехали с Бреста до Будапешта. так вот в Польше на этом пути деревня за деревней и едешь 50. Правда местные забивают :)
Ответить

Гость_zam75_* 31 июл 2017

Опять же никто не запрещает стаить знаки 40-50 где угодно, если это реально необходимо.
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 31 июл 2017

 zam75 (31 июля 2017 - 12:54) писал:

Опять же никто не запрещает стаить знаки 40-50 где угодно, если это реально необходимо.

Золоті слова! Але ключове - якщо необхідно. От цим "ключовим" і вирішують не обтяжуватись.
Ответить

Гость_zam75_* 02 авг 2017

 Жигуліст (02 августа 2017 - 10:18) писал:


Соблюдай дистанцию, б-ть :)
Ответить

Гость_Тымнеро_* 02 авг 2017

 Жигуліст (02 августа 2017 - 10:18) писал:




Мдя...повезло.Задний успел оттормозиться.
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 13 ноя 2017

 Жигуліст (30 июля 2017 - 21:12) писал:

Я вважаю, що в ПДР достатньо регламентовано питання вибору безпечної швидкості. Адекватна людина не буде рухатись зі швидкістю 60 км/год на ділянці, де вільна для проїзду ширина проїзної частини складає З метри при обмеженій оглядовості. В той же час на магістральних проспектах/вулицях швидкість щонайменше 80 км/год забезпечує достатній рівень безпеки. Для адекватних водіїв.

https://youtu.be/pHH-jtVpIcU
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 13 ноя 2017

 Жигуліст (30 июля 2017 - 21:12) писал:

Тобто уведення в Правила обмеження швидкості в населеннях пунктах до 50 км/год без грамотної організації дорожнього руху, без змін у рівні навченності водіїв та без підвищення їх правосвідомості - що мертвому припарка.

Два підхода до обирання швидкості у відповідності до дорожньої обстановки. У одному й тому ж самому місці.
Раз.


Два.
Ответить

Гость_zam75_* 13 ноя 2017

Нарушение всего чего можно.
1. Размещение перехода перед носом остановки. Должно быть сзади . То есть остановки должны быть по ходу движения за переходом.
2. Отсутствие знаков остановки.
3. Разметку смыло пару лет как.
Ответить