ДТП на спейсері.
Жигуліст 03 сен 2017
Отже, є спейсер, на який завантажуються самохідні вантажні модулі. Підйомна рампа вміщує один модуль. Щоб його рівно встановити на рампі, вантажний юнкер може давати водієві команду вперед-назад. До підйомної рампи веде заїзна рампа, якою керує швейцар-юнкер. Його обов'язок - піднімати шлагбаум, щоб вантажний модуль потрапив на підйомник рампу. Один модуль на рампу.
Швейцар-юнкер з невідомих причин запустив на заїздну рампу вантажний модуль в той час, коли вантажний юнкер обслуговував модуль на підйомній рампі, і закрив шлагбаум.
Модуль, що перебував на підйомній рампі, отримав від вантажного юнкера команду здати назад. Водій, що перебував на під'їздній рампі, побачив, що на нього суне задом вантажний модуль, поблимав фарами, бо звуковий сигнал був несправний, і з метою уникнення зіткнення, врубив задню тягу, і виніс шлагбаум назовні.
Тобто майну спейсера завдано шкоду.
Хто винуватець в данній ДТП?
Швейцар-юнкер з невідомих причин запустив на заїздну рампу вантажний модуль в той час, коли вантажний юнкер обслуговував модуль на підйомній рампі, і закрив шлагбаум.
Модуль, що перебував на підйомній рампі, отримав від вантажного юнкера команду здати назад. Водій, що перебував на під'їздній рампі, побачив, що на нього суне задом вантажний модуль, поблимав фарами, бо звуковий сигнал був несправний, і з метою уникнення зіткнення, врубив задню тягу, і виніс шлагбаум назовні.
Тобто майну спейсера завдано шкоду.
Хто винуватець в данній ДТП?
Жигуліст 04 сен 2017
Жигуліст 04 сен 2017
То на кого пишемо матеріали по 124-й?
Я вважаю, що вина водія, який виніс шлагбаум, рівно така, як і швейцар-юнкера, який запустив зайвий модуль на рампу.
Я вважаю, що вина водія, який виніс шлагбаум, рівно така, як і швейцар-юнкера, який запустив зайвий модуль на рампу.
Жигуліст 04 сен 2017
І ще. Вантаж-юнкер бачить тільки вантаж-рампу. Через монітор. Решта його не стосується.
Жигуліст 04 сен 2017
Для водія вантажного модуля:
Водитель нарушил требования п. 10.9. «Під час руху транспортного засобу заднім ходом водій не повинен створювати небезпеки чи перешкод іншим учасникам руху. Для забезпечення безпеки руху він у разі потреби повинен звернутися за допомогою до інших осіб.»
Судебные перспективы по привлечению Водителя к административной ответственности по ст. 124 КУАП (и дальнейшей компенсации ущерба за счет страховой компании) за нарушение п.10.9 ПДД не ясны, т.к. он может настаивать на том, что он «діяв в умовах непереборної сили», и на основании п. 2.14. «Водій має право:... - е) відступати від вимог законодавства в умовах дії непереборної сили або коли іншими засобами неможливо запобігти власній загибелі чи каліцтву громадян.» не быть признаным виновным в данном происшествии.
Водитель нарушил требования п. 10.9. «Під час руху транспортного засобу заднім ходом водій не повинен створювати небезпеки чи перешкод іншим учасникам руху. Для забезпечення безпеки руху він у разі потреби повинен звернутися за допомогою до інших осіб.»
Судебные перспективы по привлечению Водителя к административной ответственности по ст. 124 КУАП (и дальнейшей компенсации ущерба за счет страховой компании) за нарушение п.10.9 ПДД не ясны, т.к. он может настаивать на том, что он «діяв в умовах непереборної сили», и на основании п. 2.14. «Водій має право:... - е) відступати від вимог законодавства в умовах дії непереборної сили або коли іншими засобами неможливо запобігти власній загибелі чи каліцтву громадян.» не быть признаным виновным в данном происшествии.
Жигуліст 19 мар 2018
Щойно отримав доповідь від камер-юнги про те, що планетарні решітки прибули на спейсер...
Жигуліст 19 мар 2018
А шо я!?
Камер-юнга отримав інформацію від швейцар-юнги. А той брехати не буде. Тільки от ее знаю, куди ці решітки будуть лаштувати...
Камер-юнга отримав інформацію від швейцар-юнги. А той брехати не буде. Тільки от ее знаю, куди ці решітки будуть лаштувати...