←  Досвід експлуатації

Форум "За порядок на дорогах!"

»

Турбодизель - оберти.

Жигуліст фотография Жигуліст 13 мая 2018

Який режим роботи турбодизеля більше заощаджує моторесурс двигуна в цілому? Коли турбіна працює, чи коли вона ще не підхопила?
Ответить

Shumaher фотография Shumaher 13 мая 2018

 Жигуліст (13 мая 2018 - 12:32) писал:

Який режим роботи турбодизеля більше заощаджує моторесурс двигуна в цілому? Коли турбіна працює, чи коли вона ще не підхопила?

Коли турбіна працює.
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 13 мая 2018

Я десь так і думав. Але ж зростає моментальна витрата пального... :facepalm:
Ответить

Гость_Gesha_* 14 мая 2018

Главное не момент, главное работа :D
Ответить

Shumaher фотография Shumaher 14 мая 2018

 Жигуліст (13 мая 2018 - 19:45) писал:

Я десь так і думав. Але ж зростає моментальна витрата пального... :facepalm:

Навпаки. Чим більше нагнітання, тим менша витрата палива на одиницю потужності. У нетурбованих двигунів крива витрата/оберти майже прямо пропорційна, а у турбованих має два "горби".
Ответить

Жигуліст фотография Жигуліст 14 мая 2018

Якщо не помиляюсь, другий горб настає десь на 130 км/год.
Ответить

PAN фотография PAN 14 мая 2018

 Жигуліст (14 мая 2018 - 19:26) писал:

другий горб настає десь на 130 км/год.
Певно це вже залежить не від двигуна, а від трансмісії.
Ответить

Shumaher фотография Shumaher 15 мая 2018

 Жигуліст (14 мая 2018 - 19:26) писал:

Якщо не помиляюсь, другий горб настає десь на 130 км/год.

Это у легковых дизелей. На КамАЗе при 130 "горб" настает КамАЗу. :1368:
Ответить

Гость_Тымнеро_* 15 мая 2018

 Жигуліст (14 мая 2018 - 19:26) писал:

Якщо не помиляюсь, другий горб настає десь на 130 км/год.

Тут не скорость,а количество оборотов важнее. Не?
Ответить