Перейти к содержимому


Остановка и стоянка


Сообщений в теме: 2

#1 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 31.607 сообщений
  • ПМЖКраїна хохлобидла

Отправлено 04 декабря 2012 - 18:10

Текущая редакция

Цитата

15.9. Зупинка забороняється:
а) на залізничних переїздах;
б) на трамвайних коліях (крім випадків, обумовлених пунктом 15.8 цих Правил);
в) на естакадах, мостах, шляхопроводах і під ними, а також у тунелях;
г) на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків, крім випадків надання переваги в русі;
ґ) на перехрестях та ближче 10 м від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на них пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;
д) у місцях, де відстань між суцільною лінією розмітки, розділювальною смугою чи протилежним краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше 3 м;
е) ближче 30 м від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а коли їх немає - ближче 30 м від дорожнього знака такої зупинки;
є) ближче 10 м від позначеного місця виконання дорожніх робіт і в зоні їх виконання, де це створить перешкоди технологічним транспортним засобам, що працюють;
ж) у місцях, де буде неможливим зустрічний роз'їзд або об'їзд транспортного засобу, що зупинився;
з) у місцях, де транспортний засіб закриває від інших водіїв сигнали світлофора або дорожні знаки;
и) ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду.


Предложение

Цитата

15.9. Зупинка забороняється:
а) на залізничних переїздах;
б) на трамвайних коліях (крім випадків, обумовлених пунктом 15.8 цих Правил);
в) на естакадах, мостах, шляхопроводах і під ними, а також у тунелях;
г) на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків, крім випадків надання переваги в русі;
ґ) на перехрестях та ближче 10 м від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на них пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;
д) у місцях, де відстань між суцільною лінією розмітки, розділювальною смугою чи протилежним краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше 3 м;
е) ближче 15 м від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а коли їх немає - ближче 15 м від дорожнього знака такої зупинки, крім зупинки для посадки та висадки пасажирів, і якщо це не створить перешкоди маршрутним транспортним засобам.;
є) ближче 10 м від позначеного місця виконання дорожніх робіт і в зоні їх виконання, де це створить перешкоди технологічним транспортним засобам, що працюють;
ж) у місцях, де буде неможливим зустрічний роз'їзд або об'їзд транспортного засобу, що зупинився;
з) у місцях, де транспортний засіб закриває від інших водіїв сигнали світлофора або дорожні знаки;

и) ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду.


Обоснование.
п.15.9.е - Как правило, возле остановок общественного транспорта оборудована дорожная инфраструктура, как-то - пешеходные переходы, асфальтированные площадки и тротуары. Высадка пассажиров из автомобиля (не маршрутное ТС) в пределах указанных в ПДД интервалов (30 м) будет осуществляться на не оборудованную обочину или газон, в т.ч. возможно огражденную. Т.е. пассажир общественного транспорта выходит из транспортного средства на оборудованную площадку, а пассажир не маршрутного ТС - в снег, грязь, на забор.
Такое состояние дел противоречит Конституции:

Цитата

Стаття 24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.
Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.


Кроме этого, запрет на остановку транспортного средства на ООТ вне населенного пункта, где отсутствует интенсивное движение, несет в себе коррупционную составляющую.
Коррупционная составляющая состоит в том, что посещение бесплатного туалета, которыми оборудуются ООТ вне НП, может оказаться по стоимости равным размеру штрафа за нарушение правил остановки и стоянки. В связи с тем, что лицо, выполняющее контроль за БДД, может взять в карман сумму меньшую, чем установленный размер штрафа, возникают предпосылки для дачи/принятия взятки должностным лицом.


П.С. К чести должностных лиц, информации о привлечении к админответственности за нарушение правил остановки и стоянки во время посещения туалета на ОТТ вне НП ещё не поступало.
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#2 Жигуліст

  • ПМЖКраїна хохлобидла

Отправлено 04 декабря 2012 - 21:01

Цитата

Высадка пассажиров из автомобиля (не маршрутное ТС) в пределах указанных в ПДД интервалов (30 м) будет осуществляться на не оборудованную обочину или газон, в т.ч. возможно огражденную. Т.е. пассажир общественного транспорта выходит из транспортного средства на оборудованную площадку, а пассажир не маршрутного ТС - в снег, грязь, на забор.


Вот среднестатистическая остановка ОТ.
Изображение

Изображение

Пассажир безопасно высаживать негде.

Сообщение отредактировал Жигулист: 04 декабря 2012 - 21:01

Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#3 Жигуліст

  • ПМЖКраїна хохлобидла

Отправлено 04 декабря 2012 - 21:46

А также:

Цитата

Законодатель посчитал необходимым акцентировать разрешение остановки напротив Т-образного перекрёстка, но не посчитал нужным сделать то же самое в отношение выезда с прилегающей территории. Хотя "по геометрии" - это одно и то же.

http://www.ostanovka...m/topic897.html
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.





Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных

Анализ сайта онлайн
Loading the player...