У мене у вересні була схожа проблема з терміналом Ощадбанку. Поповнював рахунок СВОЄЇ картки- спочатку термінал приймав купюри як добросовісний робот: приймав й на екрані звітував про прийняті суми, а потім сказився- банкноту прийняв, проскрипів й перезавантажився. Після перезавантаження почалися явні ознаки часткової амнезії- все пам'ятав, окрім прийняття останньої банкоти.
Хто стикався з роботою Ощадбанку, той в курсі відмінностей від Привату. Через 10 хвилин знайшов найближче відділення. Дочекався закінчення обідньої перерви, мене відразу відшили, коли дізналися у якому терміналі робив зарахування- виявляється, той термінал закріплений за зовсім іншим відділенням банку, а кожне відділення обслуговує лише ті, термінали, які за ним закріплені. Як варіант запропонували звернутися до відділення, яке видало картку. Відділення, що видало картку, знаходилося не так далеко, в ньому вдалося з'ясувати, що дійсно, у той час, який я вказав, на моїй картці було заблоковано 100 гривень і, можливо, вони до кінця банківського дня будуть розблоковані. Якщо ж ні, то наступного дня я при наявності квитанції, виданої терміналом, зможу подати заяву. На зауваження, що їх термінал збожеволів і ничого не видає, лише забирає, відповіли, що це дуже погано.
Ні до кінця, ні через місяць гроші на рахунку не з'явилися. Наступного дня пішов до відділення, яке видавало картку- написа таки заяву, оце вже другий місяць чекаю.
Сообщение отредактировал PAN: 31 октября 2018 - 17:29