Интересует метода расчёта остаточной глубины протектора шины.
(Ну если прозевал развал -схождение и бока почти 0) Один гаец кричит ,что лысая-другой,что меряется по центру колеса...
0
Остаточная глубина протектора
Автор Пилотатор, 11 мая 2012 20:53
Сообщений в теме: 5
#2
Отправлено 11 мая 2012 - 22:12
ДСТУ 3649-20
7.3.1.1 Висоту рисунку протектора шини, що зношена рівномірно, ви-
значають на ділянці бігової доріжки, яку обмежено прямокутником, ширина
якого повинна дорівнювати половині ширини бігової доріжки, довжина – 1/6
довжини її кола (1/6 довжини кола дорівнює довжині дуги, хорда якої дорів-
нює радіусу), а шини, що зношена нерівномірно – на декількох ділянках з
різним зносом, сумарна площина яких має таку ж величину.
7.3.1.2 Висоту рисунку протектора не вимірюють в місцях уступів біля
основи елементів рисунку та напівмостів в зоні перетину канавок.
7.3.1.3 Для шин, які мають суцільне ребро у центрі бігової доріжки, ви-
соту рисунку протектора вимірюють біля країв цього ребра.
7.3.1.4 Для шин підвищеної прохідності вимірювання висоти рисунку
протектора проводять між ґрунтозачіпками по центру чи у місцях, які
щонайменше віддалені від центру бігової доріжки.
7.3.1.5 На шинах з індикаторами зносу гранично допустиму висоту ри-
сунку протектора визначають за появою принаймні одного з індикаторів.
7.3.2 Тиск у шинах контролюють за умови повністю остиглої шини.
7.3.3 Відповідність вимогам 6.3.7 перевіряють оглядом та шляхом
простукування болтових з'єднань та деталей кріплення дисків чи ободів
коліс.
7.3.4 Виліт коліс (ЕТ) контролюють візуально (співставленням марку-
вання на колесі та даних НЕ).
7.3.5 Границя допустимої основної похибки не повинна перевищувати
під час вимірювання:
- висоти рисунку протектора (абсолютна) ± 0,0005 м;
- тиску повітря в шинах (зведена) ± 5,0 %.
7.3.1.1 Висоту рисунку протектора шини, що зношена рівномірно, ви-
значають на ділянці бігової доріжки, яку обмежено прямокутником, ширина
якого повинна дорівнювати половині ширини бігової доріжки, довжина – 1/6
довжини її кола (1/6 довжини кола дорівнює довжині дуги, хорда якої дорів-
нює радіусу), а шини, що зношена нерівномірно – на декількох ділянках з
різним зносом, сумарна площина яких має таку ж величину.
7.3.1.2 Висоту рисунку протектора не вимірюють в місцях уступів біля
основи елементів рисунку та напівмостів в зоні перетину канавок.
7.3.1.3 Для шин, які мають суцільне ребро у центрі бігової доріжки, ви-
соту рисунку протектора вимірюють біля країв цього ребра.
7.3.1.4 Для шин підвищеної прохідності вимірювання висоти рисунку
протектора проводять між ґрунтозачіпками по центру чи у місцях, які
щонайменше віддалені від центру бігової доріжки.
7.3.1.5 На шинах з індикаторами зносу гранично допустиму висоту ри-
сунку протектора визначають за появою принаймні одного з індикаторів.
7.3.2 Тиск у шинах контролюють за умови повністю остиглої шини.
7.3.3 Відповідність вимогам 6.3.7 перевіряють оглядом та шляхом
простукування болтових з'єднань та деталей кріплення дисків чи ободів
коліс.
7.3.4 Виліт коліс (ЕТ) контролюють візуально (співставленням марку-
вання на колесі та даних НЕ).
7.3.5 Границя допустимої основної похибки не повинна перевищувати
під час вимірювання:
- висоти рисунку протектора (абсолютна) ± 0,0005 м;
- тиску повітря в шинах (зведена) ± 5,0 %.
#5
Отправлено 11 мая 2012 - 23:13
PAN (11 мая 2012 - 23:11) писал:
Если бы на каждой были маркеры....
Да и ставят ли иноземные производители маркеры в соответствии с украинскими ПДД?
Да и ставят ли иноземные производители маркеры в соответствии с украинскими ПДД?
После фразы "Давай хоть штраф за шины выпишем?" Mне по...
Кстати в 15 размере есть два континенталя с шипами. дарю. кому нужно?
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных