Перейти к содержимому


ПРЕЮДИЦІЙНІ ОБСТАВИНИ Исковое в апеляцию


Сообщений в теме: 5

#1 tie

    Продвинутый пользователь

  • Модератор
    • Перейти к галерее
  • 2.230 сообщений
  • ПМЖНиколаев

Отправлено 24 февраля 2016 - 00:10

ЧТО С ЭТИМ ДЕЛАТЬ? Ждать через 5 дней другое или обжаловать то, что есть?
Маленькая предыстория: Было ДТП. Через 4 месяца появился протокол. Решили обжаловать незаконные действия тех кто в нарушение п 7. ст.247. КУоАП решил составить протокол. Это решение суда.
Почему обжалование в Одессе, а не в Николаеве?

Прикрепленные изображения

  • Прикрепленное изображение: иск 001.jpg

С Уважением, Игорь.



Родом с ФУДД. и отсюда

#2 tie

  • ПМЖНиколаев

Отправлено 24 февраля 2016 - 00:11

На основе чего подавали иск:

Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі
про адміністративне правопорушення

Провадження в справі про адміністративне правопорушення не
може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких
обставин:
1) відсутність події і складу адміністративного
правопорушення;
2) недосягнення особою на момент вчинення адміністративного
правопорушення шістнадцятирічного віку;
3) неосудність особи, яка вчинила протиправну дію чи
бездіяльність;
4) вчинення дії особою в стані крайньої необхідності або
необхідної оборони;
5) видання акта амністії, якщо він усуває застосування
адміністративного стягнення;
6) скасування акта, який встановлює адміністративну
відповідальність;
7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне
правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;
8) наявність по тому самому факту щодо особи, яка
притягається до адміністративної відповідальності, постанови
компетентного органу (посадової особи) про накладення
адміністративного стягнення, або нескасованої постанови про
закриття справи про адміністративне правопорушення, а також
повідомлення про підозру особі у кримінальному провадженні по
даному факту;
9) смерть особи, щодо якої було розпочато провадження в
справі.
{ Стаття 247 із змінами, внесеними згідно із Законами N 2342-III
Стаття 38. Строки накладення адміністративного стягнення
Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).
Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті.
Адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією, а також правопорушення, передбаченого статтею 164-14 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
У разі закриття кримінального провадження, але за наявності в діях порушника ознак адміністративного правопорушення, адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через місяць з дня прийняття рішення про закриття кримінального провадження.

Стаття 38. Строки накладення адміністративного стягнення
Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).
Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті.
Адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією, а також правопорушення, передбаченого статтею 164-14 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
У разі закриття кримінального провадження, але за наявності в діях порушника ознак адміністративного правопорушення, адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через місяць з дня прийняття рішення про закриття кримінального провадження.


77 Приказ
2.10. Відповідно до статті 247 КУпАП ( 80732-10 ) провадження
в справі про адміністративне правопорушення не може бути
розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:
2.10.1. Відсутність події і складу адміністративного
правопорушення.
2.10.2. Недосягнення особою на момент учинення
адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку.
2.10.3. Неосудність особи, яка вчинила протиправну дію чи
бездіяльність.
2.10.4. Вчинення дії особою в стані крайньої необхідності або
необхідної оборони.
2.10.5. Видання акта амністії, якщо він усуває застосування
адміністративного стягнення.
2.10.6. Скасування акта, який установлює адміністративну
відповідальність.
2.10.7. Закінчення на момент розгляду справи про
адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38
КУпАП ( 80731-10 ).
VI. Особливості оформлення матеріалів
про адміністративне правопорушення,
відповідальність за яке передбачена
статтею 124 КУпАП ( 80731-10 )

6.1. У разі порушення учасниками дорожнього руху правил
дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів,
вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів,
дорожніх споруд чи іншого майна, на місці ДТП складається протокол
про адміністративне правопорушення стосовно цих осіб, до якого
додаються:
схема місця ДТП (додаток 9) ( za374-09 ), що підписується
особами, які брали участь в огляді, та працівником
Державтоінспекції МВС;
пояснення учасників пригоди та свідків (у разі їх наявності);
показання технічних приладів та засобів фото- і
відеоспостереження;
інші матеріали, які необхідні для прийняття рішення в справі.
У випадках, коли учасникам ДТП заподіяно тілесних ушкоджень,
викликається слідчий для проведення огляду місця події відповідно
до вимог Кримінального процесуального кодексу України ( 4651-17 ).
{ Абзац шостий пункту 6.1 розділу VI із змінами, внесеними згідно
з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 1026 ( z2009-12 ) від
09.11.2012 }
Одночасно на місці оформлення відповідних документів про
адміністративні правопорушення водіям видаються довідки про
пошкодження транспортних засобів (додаток 10). Копія схеми або
фотографії з місця ДТП надаються учасникам пригоди за їх письмовою
заявою в підрозділі Державтоінспекції МВС, працівники якого
оформили зазначене ДТП.
На схемі місця ДТП повинні бути графічно зображені та
зафіксовані такі об'єкти:
ділянка дороги, де сталася дорожньо-транспортна пригода;
сталі орієнтири, до яких на схемі здійснена прив'язка
об'єктів та слідів;
транспортні засоби, причетні до ДТП, координати їх розміщення
відносно елементів проїзної частини та сталих орієнтирів;
сліди гальмового шляху коліс транспортних засобів: їх
розміщення відносно елементів проїзної частини; довжина від їх
початку до кожного колеса транспортного засобу із зображенням
місць розривів; довжина слідів на ділянках з різним покриттям;
інші сліди та предмети, що стосуються пригоди: розміщення
частин та об'єктів (уламки кузова, частинки фарби, уламки скла,
осипання ґрунту, сліди рідини та ін.), що відокремилися від
транспортного засобу, відносно елементів проїзної частини,
транспортних засобів; площа розсіювання уламків скла, осипання
ґрунту тощо;
координати місця зіткнення, наїзду тощо відносно сталих
орієнтирів;
ширина проїзної частини разом з роздільними смугами;
ширина тротуарів, узбіччя;
розміри ділянок з різним станом дорожнього покриття;
розміри та розміщення дефектів дорожнього покриття;
розташування дорожньої розмітки;
розташування світлофорів, дорожніх знаків та інших засобів
технічного регулювання дорожнього руху;
розташування шлагбаума, засобів сигналізації, дорожніх знаків
на підході до залізничного переїзду.
В обов'язковому порядку в схемі місця ДТП заповнюється
таблиця дорожніх умов та зазначаються назви об'єктів, зображених
на схемі.
На зворотному боці схеми місця ДТП зазначаються:
марка (модель) пошкодженого транспортного засобу;
номерний знак транспортного засобу;
власник транспортного засобу;
перелік видимих (зовнішніх) пошкоджень транспортного засобу,
які сталися внаслідок ДТП.
Зазначена інформація підтверджується підписами водіїв
транспортних засобів.

6.2. Складена на місці пригоди схема місця ДТП долучається до
матеріалів справи. Зазначена схема підписується особами, які брали
участь у ДТП, а також працівником Державтоінспекції МВС, який її
склав.

6.3. Якщо на місці ДТП працівник Державтоінспекції МВС не
може об'єктивно визначити особу, яка скоїла адміністративне
правопорушення, передбачене статтею 124 КУпАП ( 80731-10 ), або
відсутні прямі докази її вини, оформлені матеріли ДТП протягом
доби передаються для подальшого розгляду інспектору з дізнання
підрозділу Державтоінспекції МВС, на території обслуговування
якого сталася пригода, або особі, яка виконує його обов'язки.

6.4. Інспектор з дізнання підрозділу Державтоінспекції МВС
або особа, яка виконує його обов'язки, під час розгляду матеріалів
ДТП повинен в найкоротший, але не більше одного місяця з моменту
скоєння ДТП, термін, установити всі обставини її скоєння, ужити
інших заходів щодо об'єктивного визначення особи (осіб), яка (які)
скоїли адміністративне правопорушення, передбачене статтею 124
КУпАП ( 80731-10 ), скласти відносно такої особи (осіб) протокол
(и) про адміністративне правопорушення та в п'ятиденний термін
надіслати його до відповідного суду.

6.5. Якщо для об'єктивного розгляду матеріалів ДТП необхідне
залучення експерта, інспектором з дізнання підрозділу
Державтоінспекції МВС або особою, яка виконує його обов'язки, у
триденний термін з моменту скоєння ДТП готується відповідний лист
до регіонального підрозділу Науково-дослідного
експертно-криміналістичного центру при МВС з переліком питань, які
треба з'ясувати для прийняття об'єктивного рішення в справі.

6.6. Якщо внаслідок ДТП немає потерпілих та не завдано
матеріальної шкоди третім особам, а транспортні засоби можуть
безпечно рухатися, водії (за наявності взаємної згоди в оцінці
обставин скоєного) можуть прибути до найближчого підрозділу
Державтоінспекції МВС або в орган чи підрозділ міліції, на
території обслуговування якого сталася пригода, для оформлення
відповідних матеріалів, попередньо склавши самостійно схему місця
ДТП та підписавши її особисто.
Працівник Державтоінспекції МВС здійснює огляд транспортних
засобів та діє відповідно до вимог цієї Інструкції. Схема місця
ДТП, складена водіями транспортних засобів, долучається до
матеріалів справи.

6.7. При складанні схеми місця ДТП рекомендується:
застосовувати спеціальні креслярські приладдя (лінійки,
лекала тощо);
користуватися загальноприйнятими графічними зображеннями
об'єктів та умовними позначками;
не порушувати масштабу зображення;
деталізувати ту чи іншу ділянку схеми пригоди;
використовувати винесення фрагментів за схему.
ПРОТОКОЛ ПРО АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ

Стаття 254. Складення протоколу про адміністративне
правопорушення

Про вчинення адміністративного правопорушення складається
протокол ( z1116-12 ) уповноваженими на те посадовою особою або
представником громадської організації чи органу громадської
самодіяльності.

Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його
оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під
розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної
відповідальності.
Стаття 256. Зміст протоколу про адміністративне
правопорушення

У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються:
дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові
особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається
до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце,
час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний
акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення;
прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення
особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші
відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням
заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в
протоколі.

Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка
притягається до адміністративної відповідальності; при наявності
свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими
особами.

У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної
відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис
про це. Особа, яка притягається до адміністративної
відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо
змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти
мотиви свого відмовлення від його підписання.

При складенні протоколу особі, яка притягається до
адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і
обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться
відмітка у протоколі.

Сообщение отредактировал tie: 24 февраля 2016 - 09:35

С Уважением, Игорь.



Родом с ФУДД. и отсюда

#3 YaAA

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
  • 2.469 сообщений

Отправлено 24 февраля 2016 - 00:34

Просмотр сообщенияtie (24 февраля 2016 - 00:10) писал:

ЧТО С ЭТИМ ДЕЛАТЬ? Ждать через 5 дней другое или обжаловать то, что есть?

Конечно ждать полный текст постановы

Цитата

Почему обжалование в Одессе, а не в Николаеве?.

В Николаеве нет апелляционного админ суда, все жалобы по админ делам рассматривает Одесский ап админ суд.

#4 tie

  • ПМЖНиколаев

Отправлено 24 февраля 2016 - 01:03

Просмотр сообщенияYaAA (24 февраля 2016 - 00:34) писал:

Просмотр сообщенияtie (24 февраля 2016 - 00:10) писал:

ЧТО С ЭТИМ ДЕЛАТЬ? Ждать через 5 дней другое или обжаловать то, что есть?

Конечно ждать полный текст постановы

Цитата

Почему обжалование в Одессе, а не в Николаеве?.

В Николаеве нет апелляционного админ суда, все жалобы по админ делам рассматривает Одесский ап админ суд.

спасибо. будем ждать полный текст...
С Уважением, Игорь.



Родом с ФУДД. и отсюда

#5 tie

  • ПМЖНиколаев

Отправлено 24 февраля 2016 - 13:06

Интересный момент: http://zakon3.rada.g...how/v2379760-12
Якщо суд дійде висновку про те, що , є обставини у справі, що розглядаєтьсяінакшими, ніж установлені під час розгляду іншої адміністративної, цивільної чи господарської справи, то справу належить вирішити відповідно до тих обставин, які встановлені безпосередньо судом, який розглядає справу.
Водночас правова кваліфікація діяння особи, наведена у вироку в кримінальній справі або постанові про адміністративний проступок (тобто застосування тих чи інших правових норм до відповідної поведінки), не є обов'язковою для адміністративного суду.
С Уважением, Игорь.



Родом с ФУДД. и отсюда

#6 tie

  • ПМЖНиколаев

Отправлено 24 февраля 2016 - 13:09

Водночас передбачене частиною першої статті 72 КАС України звільнення від доказування не має абсолютного характеру і не може сприйматися судом як неможливість спростування під час судового розгляду обставин, які зазначені в іншому судовому рішенні. Адміністративні суди не повинні сприймати як обов'язкові висновки щодо фактичних обставин справи, наведені у чинних судових рішеннях за інших адміністративних, цивільних чи господарських справ.
http://crp.in.ua/ua/articles/id-53/

Сообщение отредактировал tie: 24 февраля 2016 - 13:10

С Уважением, Игорь.



Родом с ФУДД. и отсюда





Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных

Анализ сайта онлайн
Loading the player...