#3
Отправлено 22 марта 2016 - 17:21
КПД (22 марта 2016 - 16:36) писал:
Один умный говорит через 10000, другой через 20000
Кто прав.
http://www.autolub.i...uski/fiat.shtml
#12
Отправлено 24 марта 2016 - 11:14
skos (22 марта 2016 - 21:39) писал:
Ого!? 1,5мм???
Это секрет какой-то или последняя потребность?
Встречал 0,15мм и это уже много.
= = =
Ты мог бы получать несравненно больше, если бы верхушка не выводила миллиарды на личные офшоры, а развивала страну и инвестировала в экономику, медицину, культуру и образование, как делает, например, правительство Эмиратов
#13 Гость_skos_*
#15
Отправлено 24 марта 2016 - 23:41
dimonstr32 (24 марта 2016 - 21:38) писал:
Прошу пардону, але на перше місце я поставив би МАСЛО, яке користувати на двигуні.
Тоді й продовжував би щодо пробігу.
Так саме і я мав великий досвід експлуатації (м`яко кажучі близько 13 років на підприємстві-перевізнику, сотня машин із щоденним пробігом кожної автівки близько 400км - близько 25-28 робочих днів на місяць кожна машина) з суттєвими перегрузами понад паспортну норму у міському трафіку Києва.
Дорогі брендові мастила не користували, але з усіх знаходили най оптимальніші за якістю і ціною.
Останнє було Lotos 10w40 і Лотос 10W40 Турбо Дізель (скоріше всього воно з Польщі), кремезно витримує від заміни до заміни 15-17 тис.км без суттєвої втрати робочих властивостей як на бензинових (та газових ГБО), так і на дізелях.
Бочкові мастила НЕ рекомендую - це моє власне переконання. Хіба що Вам бочки потрібні на хазяйстві.
Найкраще вітчизняне було Лебединського заводу - Леол-Лідер, у таких параметрах, що Mobil-1 дещо відпочиває. А ціна дуже приємна.
Але той завод януковичи забикували і масло нажаль зникло.
= = =
Ты мог бы получать несравненно больше, если бы верхушка не выводила миллиарды на личные офшоры, а развивала страну и инвестировала в экономику, медицину, культуру и образование, как делает, например, правительство Эмиратов
#16
Отправлено 24 марта 2016 - 23:51
skos (24 марта 2016 - 20:10) писал:
За всієї поваги, я вперше про таке чую, щоби добровільно знімати стільки робочої товщини ГБЦ лише за якісь химерні вигоди.
У мене вже понад 6 років стоїть дві прокладки під ГБЦ (тобто навпаки збільшена камера горіння), але зменшення прийомистості я і колеги відчували лише коли перейшли на високу резину: з розміру 175/R16 на 195/R16.
Ривок став повільнішим, проте накат довшим. На трасі це добре, але в міському трафіку не дуже звично.
Також з повагою.
= = =
Ты мог бы получать несравненно больше, если бы верхушка не выводила миллиарды на личные офшоры, а развивала страну и инвестировала в экономику, медицину, культуру и образование, как делает, например, правительство Эмиратов
#18 Гость_skos_*
Отправлено 25 марта 2016 - 06:30
Юрыч (24 марта 2016 - 23:51) писал:
skos (24 марта 2016 - 20:10) писал:
За всієї поваги, я вперше про таке чую, щоби добровільно знімати стільки робочої товщини ГБЦ лише за якісь химерні вигоди.
У мене вже понад 6 років стоїть дві прокладки під ГБЦ (тобто навпаки збільшена камера горіння), але зменшення прийомистості я і колеги відчували лише коли перейшли на високу резину: з розміру 175/R16 на 195/R16.
Ривок став повільнішим, проте накат довшим. На трасі це добре, але в міському трафіку не дуже звично.
Також з повагою.
#19
Отправлено 25 марта 2016 - 10:28
gtc (25 марта 2016 - 01:10) писал:
Все вірно, але.
1. По-перше, я припустився неточності, узагальнюючи (і нижче вже скажу точніше)
2. Стояла резина 175/75R16С і її замінили на резину 195/R16С
3. Якщо на резині після нахиленої риски немає цифри (а одразу йде буква R...) то це означає,
що резина висока. Найвища. Полнопрофильная. Її висота відносно ширини складає 85%.
4. Тобто,
висота резини 175/75R16С складає 131,25
а висота резини 195/R16С складає 165,75
Буква С в кінці означає її підвищену міцність - грузова резина, для потужних навантажень.
Але вся резина з буквою "С" буде набагато дорожчою, порівняно з такою самою без букви "С".
Не варто ставити грузову резину на легкові автівки, хоча я бачив, іноді ставлять за крайної потреби.
Не варто зовсім ставити м`яку спереду і одночасно жорстку позаду - найвищий ризик непередбаченої і неочікуваної поведінки авто на дорозі навіть на рівному асфальті - заноси, мимовільні розвороти, обертання, перевертання з викидом в кювет або на зустрічну - за найменшої непомітної причини.
Та повернусь стосовно ширини-вишини
Чим вище резина - тим більше плече, тим м`якше їде машина, звісно буде менша жвавість на розгоні, але менше вірогідність зриву "юзом" під час ожеледиці.
Чим нижче резина - тим коротше плече, машина йде жорсткіше по ямках і горбках, найжвавіша у розгон, підвищений ризик зриву коліс на ковзання.
(взагалі по резині десь у мене є збірка матеріалів,близько 10 сторінок, хоча й вона не остаточна у описах характеристик)
= = =
Ты мог бы получать несравненно больше, если бы верхушка не выводила миллиарды на личные офшоры, а развивала страну и инвестировала в экономику, медицину, культуру и образование, как делает, например, правительство Эмиратов
#20
Отправлено 25 марта 2016 - 11:05
skos (25 марта 2016 - 06:30) писал:
Юрыч (24 марта 2016 - 23:51) писал:
skos (24 марта 2016 - 20:10) писал:
Упс. Не подумал об этом.
Однако такое применяли когда-то на советских машинах, только ЕСЛИ на ГБЦ стояла отметка о применении под "76" бензин - при эксплуатации на более высокооктановых топливах (93,95 и выше, например 115 - как под качественный газ).
На газе, в частности метан, двигатель работает "мягче", чем на бензине.
Я не знаю, насколько эффективно занижать высокооктановую ГБЦ специально для уменьшения расхода топлива - не пробовал - видимо из опасения потерять ремонтный ресурс головки блока цилиндров (ГБЦ).
Еще опасения:
- не погнуло бы клапана, если они в таком случае станут прикасаться к блоку на открывании...
- если клапана не прикасаются к блоку - как они поведут себя на прогорание по кромке, при увеличенной степени сжатия и повышенной температуре сгорания в камере?
- как поведут себя сёдла клапанов и направляющие клапанов - ведь при занижении ГБЦ увеличится степень сжатия в камере сгорания, например с 10 до 13-14, вполне возможно. Обязательно увеличится температура в камерах.
- как поведут себя цепи ГРМ, успокоители цепей и постели промежуточного вала ГРМ? Ведь занижение ГБЦ обязательно ослабит цепи и это даст их повышенную болтанку из-за прослабления по причине укорачивания расстояний между звёздами...
Наверное, в личном пользовании (а не промышленном при больших пробегах и нагрузках) такое можно и сделать...
Я не пробовал именно из таких соображений-опасений.
Ведь при пробегах по 100-120 тыс.км в год всё равно приходилось шлифовать головки по эксплуатационной необходимости.
В итоге движки прошли уже более 1млн км и коленвалы на половине из них (ну 40%) еще в заводском допуске и
ни одного лопнувшего КВ не было.
= = =
Ты мог бы получать несравненно больше, если бы верхушка не выводила миллиарды на личные офшоры, а развивала страну и инвестировала в экономику, медицину, культуру и образование, как делает, например, правительство Эмиратов
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных