Перейти к содержимому


* * * * - 1 Голосов

Стаття 52. Попереджувальні сигнали


Сообщений в теме: 22

#1 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 28.078 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 09 Май 2016 - 00:24

Стаття 52. Попереджувальні сигнали




Конвенція

ПДР-2013

Стаття 52. Попереджувальні сигнали

3. Перед тем как повернуть или выполнить маневр, связанный с движением в сторону, водитель должен ясно и заблаговременно предупредить о своем намерении посредством включения указателя или указателей поворота своего транспортного средства или, при отсутствии таковых, если возможно, посредством соответствующего сигнала рукой. Сигнал, подаваемый при помощи указателя или указателей поворота, должен подаваться в течение всего времени выполнения маневра и прекращаться немедленно после его завершения.

9.1. Попереджувальними сигналами є:
а) сигнали, що подаються світловими покажчиками повороту або рукою;
б) звукові сигнали;
в) перемикання світла фар;
г) увімкнення ближнього світла фар у світлу пору доби;
ґ) увімкнення аварійної сигналізації, сигналів гальмування, ліхтаря заднього ходу, розпізнавального знака автопоїзда;
д) увімкнення проблискового маячка оранжевого кольору.

1. Попереджувальними сигналами є:
1) сигнали, що подаються світловими покажчиками повороту або рукою;
2) звукові сигнали;
3) короткочасне вмикання (перемикання) світла фар;
4) увімкнення ближнього світла фар чи протитуманних фар або денних ходових вогнів у світлу пору доби;
5) увімкнення аварійної світлової сигналізації, сигналів гальмування, ліхтаря заднього ходу, розпізнавального знака автопоїзда;
6) увімкнення проблискового маячка оранжевого кольору.


9.2. Водій повинен подавати сигнали світловими покажчиками повороту відповідного напрямку:
а) перед початком руху і зупинкою;
б) перед перестроюванням, поворотом або розворотом.

2. Водій повинен подавати сигнали:
1) світловими покажчиками лівого повороту – перед початком руху від правого краю проїзної частини (правого узбіччя), зупинкою зліва, поворотом ліворуч(в тому числі під час руху заднім ходом), розворотом, обгоном або перестроюванням на смугу руху (ряд) ліворуч, а також під час руху по колу на перехрестях з круговим рухом;
2) світловими покажчиками правого повороту – перед початком руху від лівого краю проїзної частини (лівого узбіччя), зупинкою справа, поворотом праворуч(в тому числі під час руху заднім ходом), перестроюванням на смугу руху (ряд) праворуч


9.3. У разі відсутності або несправності світлових покажчиків повороту сигнали початку руху від правого краю проїзної частини, зупинки зліва, повороту ліворуч, розвороту або перестроювання на смугу руху ліворуч подаються лівою рукою, витягнутою вбік, або правою рукою, витягнутою вбік і зігнутою у лікті під прямим кутом угору.
Сигнали початку руху від лівого краю проїзної частини, зупинки справа, повороту праворуч, перестроювання на смугу руху праворуч подаються правою рукою, витягнутою вбік, або лівою рукою, витягнутою вбік і зігнутою у лікті під прямим кутом угору.
У разі відсутності або несправності сигналів гальмування такий сигнал подається лівою або правою рукою, піднятою вгору.

2.1. У разі відсутності або несправності світлових покажчиків повороту або сигналів гальмування попереджувальні сигнали повинні подаватися лівою або правою рукою. При цьому ввімкненому покажчику лівого повороту відповідає ліва рука, витягнута вбік, або права рука, витягнута вбік і зігнута у лікті під прямим кутом угору; ввімкненому покажчику правого повороту відповідає права рука, витягнута вбік, або ліва рука, витягнута вбік і зігнута у лікті під прямим кутом угору; сигналу гальмування відповідає ліва або права рука, піднята вгору.


9.4. Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50-100 м у населених пунктах і за 150-200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру).

2.2. Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50 метріву населених пунктах і за 150 метрів поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру).
2.3. Сигнал покажчиками повороту або рукою дозволяється подавати безпосередньо (за 3-4секунди) перед виконанням таких маневрів:
1) початком руху від правого або лівого краю проїзної частини (правого або лівого узбіччя);
2) поворотом на дорогу праворуч при виїзді з перехрестя, де організовано круговий рух;
3) зупинкою на дорозі справа або зліва в дозволених випадках чи виконанням іншого маневру, пов’язаного із зміною напрямку руху, одразу за перехрестям або за місцем в’їзду до прилеглої території, коли поданий завчасно сигнал може бути сприйнятий іншими учасниками дорожнього руху як намір виконати поворот праворуч, ліворуч або розворот на цьому перехресті (в місці в’їзду в прилеглу територію).
2.4. Сигнал покажчиками повороту або рукою не подається (якщо це не пов’язано з перестроюванням на іншу смугу руху чи ряд) перед поворотом на заокругленні дороги (рух по кривій в плані), зокрема, на ділянках доріг, позначених дорожніми знаками 1.1"Небезпечний поворот праворуч", 1.2 " Небезпечний поворот ліворуч", 1.3.1 і 1.3.2 "Декілька поворотів" (додаток 3), та в інших випадках, коли рух можливий лише в одному напрямку, установленому конфігурацією проїзної частини або засобами регулювання дорожнього руху.


9.5. Подавати звукові сигнали у населених пунктах забороняється, крім випадків, коли без цього неможливо запобігти дорожньо-транспортній пригоді.

3. Подавати звукові сигнали у населених пунктах забороняється, крім випадківподачі сигналу з метою привертання уваги інших участників дорожнього руху для запобігання утворенню аварійної ситуації.


9.6. Для привертання уваги водія транспортного засобу, який обганяється, можна застосовувати перемикання світла фар, а поза населеними пунктами - і звуковий сигнал.

4. Для привертання уваги учасників дорожнього руху можна застосовувати короткочасне вмикання (перемикання) світла фар, при цьому один довгий (протягом1-2 секунд) сигнал дальнім світлом означає вимогу (прохання) дати дорогу, зокрема при обгоні, або перемкнути світло фар зустрічного транспортного засобу з дальнього на ближнє; два-три коротких сигнали дальнім світломупродовж 1-2 секунд – підтвердження того, що водій даного транспортного засобу дає дорогу, попередження про перешкоду або небезпеку на дорозі тощо. Поза населеними пунктами для привертання уваги дозволяється використовувати і звуковий сигнал.


9.7. Забороняється користуватися дальнім світлом фар як попереджувальним сигналом в умовах, коли це може призвести до засліплення інших водіїв, у тому числі через дзеркало заднього виду.

5. Забороняється користуватися дальнім світлом фар як попереджувальним сигналом в умовах, коли це може призвести до засліплення інших водіїв, у тому числі через дзеркало заднього виду.


9.8. Під час руху механічних транспортних засобів у світлу пору доби з метою позначення транспортного засобу, що рухається, ближнє світло фар повинно бути увімкнене:
а) у колоні;
б) на маршрутних транспортних засобах, що рухаються по смузі, позначеній дорожнім знаком 5.8 (див. додаток 1) ( 306а-2001-п ), назустріч загальному потоку транспортних засобів;
в) на автобусах (мікроавтобусах), що здійснюють перевезення організованих груп дітей;
г) на великовагових, великогабаритних транспортних засобах та транспортних засобах, що здійснюють дорожнє перевезення небезпечних вантажів;
ґ) на транспортному засобі, що буксирує;
д) у тунелях.
З 1 жовтня по 1 травня на всіх механічних транспортних засобах поза населеними пунктами повинні бути ввімкнені денні ходові вогні, а в разі їх відсутності в конструкції транспортного засобу — ближнє світло фар.

6. Під час руху механічних транспортних засобів у світлу пору доби з метою позначення транспортного засобу, що рухається, ближнє світло фар та (або) протитуманні фари повинні бути увімкнені:
1) поза межами населених пунктів в період з 1 жовтня по 1 квітня,при цьому дозволяється замість світла фар ввімкнення денних ходових вогнів;
2) у колоні;
3) на маршрутних транспортних засобах, що рухаються по смузі, позначеній дорожнім знаком 5.8 "Дорога зі смугою для руху маршрутних транспортних засобів" (додаток 3), назустріч загальному потоку транспортних засобів;
4) на автобусах, що здійснюють перевезення організованих груп дітей;
5) на великовагових, великогабаритних транспортних засобах та транспортних засобах, що здійснюють дорожнє перевезення небезпечних вантажів;
6) на мотоциклах, трициклах, квадроциклах і мопедах, при цьому дозволяється замість світла фар ввімкнення денних ходових вогнів;
7) на транспортному засобі, що буксирує;
8) під час виконання об’їзду на дорогах, що мають дві і більше смуги для руху в кожномунапрямку, по смузі (смугах) зустрічного руху, в тому числі по смузі (смугах) окремої проїзної частини, призначеної для руху в зустрічному напрямку, якщо цим Законом, в тому числі тимчасовимидорожніми знаками та (або) дорожньою розміткою, передбачений такий порядок об’їзду.


В умовах недостатньої видимості на механічних транспортних засобах можна ввімкнути дальнє світло фар або додатково протитуманні фари за умови, що це не буде засліплювати інших водіїв.

В умовах недостатньої видимості дозволяється також використання дальнього світла фар за умови, що це не буде засліплювати інших водіїв.



7. У денний час на будь-якому мотоциклі, трициклі, квадроциклі та мопеді під час руху повинен бути увімкненим ззаду ліхтар (ліхтарі) червоного кольору.

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#2 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 09 Май 2016 - 00:29

Структуру деяких статей порушив, щоб організувати відповідність положень документів.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#3 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 10 Май 2016 - 13:10

Є питання по Проекту

Цитата

4. Для привертання уваги учасників дорожнього руху можна застосовувати короткочасне вмикання (перемикання) світла фар,
1. - при цьому один довгий (протягом1-2 секунд) сигнал дальнім світлом означає вимогу (прохання) дати дорогу, зокрема при обгоні,
2. - або перемкнути світло фар зустрічного транспортного засобу з дальнього на ближнє;
3. - два-три коротких сигнали дальнім світлом упродовж 1-2 секунд – підтвердження того, що водій даного транспортного засобу дає дорогу, попередження про перешкоду або небезпеку на дорозі тощо.
Поза населеними пунктами для привертання уваги дозволяється використовувати і звуковий сигнал.


1. Хто з учасників дорожнього руху може висувати ВИМОГУ?
2. А це як? Телепорт в кабіну зустрічного ТЗ, телепорт назад, щоб побачити, як він блимає?
Чи треба читати 1+2?
3. Може краще заставити водіїв вивчити азбуку Морзе?

Не розумію, як в першому пункті блим протягом 1-2 секунд вважається довгим блимом, а в третьому пунті блим протягом 1-2 секунд вважається коротким блимом?
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#4 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Май 2016 - 21:23

Цитата

4. Для привертання уваги учасників дорожнього руху можна застосовувати короткочасне вмикання (перемикання) світла фар, при цьому один довгий (протягом1-2 секунд) сигнал дальнім світлом означає вимогу (прохання) дати дорогу, зокрема при обгоні, або перемкнути світло фар зустрічного транспортного засобу з дальнього на ближнє; два-три коротких сигнали дальнім світломупродовж 1-2 секунд – підтвердження того, що водій даного транспортного засобу дає дорогу, попередження про перешкоду або небезпеку на дорозі тощо. Поза населеними пунктами для привертання уваги дозволяється використовувати і звуковий сигнал.

Як це корелюється із

Цитата

керування агресивне– поведінка водія під час руху транспортного засобу, яка створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху чи провокує їх на поведінкуне у відповідності з вимогами цього Закону: різке гальмування та маневрування; неодноразова і часта зміна смуги руху; умисне недотримання безпечного інтервалу або дистанції; перешкоджання обгону; випередження по узбіччю; безпідставне використання звукового сигналу; використання образливих жестів і вигуків по відношенню до інших учасників дорожнього руху або посадових осіб органів державної влади, що забезпечують контроль за дорожнім рухом;
?
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#5 vad160568

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 7.436 сообщений

Отправлено 26 Май 2016 - 21:44

Просмотр сообщенияЖигуліст (10 Май 2016 - 13:10) писал:


Не розумію, як в першому пункті блим протягом 1-2 секунд вважається довгим блимом, а в третьому пунті блим протягом 1-2 секунд вважається коротким блимом?

А мы по-украински не понимаем? ;)))

#6 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Май 2016 - 21:48

Просмотр сообщенияvad160568 (26 Май 2016 - 21:44) писал:

Просмотр сообщенияЖигуліст (10 Май 2016 - 13:10) писал:


Не розумію, як в першому пункті блим протягом 1-2 секунд вважається довгим блимом, а в третьому пунті блим протягом 1-2 секунд вважається коротким блимом?

А мы по-украински не понимаем? ;)))
Можливо . Переведіть, будь ласка.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#7 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Май 2016 - 21:55

Припустимо, зустрічний дає дорогу, про що наблимав відповідним чином.

Цитата

два-три коротких сигнали дальнім світлом упродовж 1-2 секунд – підтвердження того, що водій даного транспортного засобу дає дорогу,
а припустимо, що цього морзянщика обганяє інший зустрічний. На кому буде відповідальність за ДТП?
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#8 vad160568

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 7.436 сообщений

Отправлено 26 Май 2016 - 22:00

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Май 2016 - 21:48) писал:

Просмотр сообщенияvad160568 (26 Май 2016 - 21:44) писал:

Просмотр сообщенияЖигуліст (10 Май 2016 - 13:10) писал:


Не розумію, як в першому пункті блим протягом 1-2 секунд вважається довгим блимом, а в третьому пунті блим протягом 1-2 секунд вважається коротким блимом?

А мы по-украински не понимаем? ;)))
Можливо . Переведіть, будь ласка.

Поголилися? Тиждень не покладаючи рук працювали? :)))
Один довгий протягом 1-2 секунд, це один сигнал - натиснули на важель дальнього світла і утримуєте його на протязі вказаних 1-2секунд.
А у третьому пункті це не блим, а блим-блим, чи блим-блим-блим, тобто за цей цас Ви два чи три рази натискаєте на важель.

Сообщение отредактировал vad160568: 26 Май 2016 - 22:04


#9 vad160568

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 7.436 сообщений

Отправлено 26 Май 2016 - 22:02

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Май 2016 - 21:55) писал:

Припустимо, зустрічний дає дорогу, про що наблимав відповідним чином.

Цитата

два-три коротких сигнали дальнім світлом упродовж 1-2 секунд – підтвердження того, що водій даного транспортного засобу дає дорогу,
а припустимо, що цього морзянщика обганяє інший зустрічний. На кому буде відповідальність за ДТП?

На тому хто порушив правила обгону.

Сообщение отредактировал vad160568: 26 Май 2016 - 22:03


#10 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Май 2016 - 22:07

Просмотр сообщенияvad160568 (26 Май 2016 - 22:00) писал:

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Май 2016 - 21:48) писал:

Просмотр сообщенияvad160568 (26 Май 2016 - 21:44) писал:

Просмотр сообщенияЖигуліст (10 Май 2016 - 13:10) писал:


Не розумію, як в першому пункті блим протягом 1-2 секунд вважається довгим блимом, а в третьому пунті блим протягом 1-2 секунд вважається коротким блимом?

А мы по-украински не понимаем? ;)))
Можливо . Переведіть, будь ласка.

Поголилися? Тиждень не покладаючи рук працювали? :)))
Один довгий протягом 1-2 секунд, це один сигнал - натиснули на важель дальнього світла і утримуєте його на протязі вказаних 1-2секунд.
А у третьому пункті це не блим, а блим-блим, чи блим-блим-блим, тобто за цей цас Ви два чи три рази натискаєте на важель.

Сер, перепрошую за моє невігластво, але чи не доречніше буде викласти так

Цитата

- серією з двох-трьох коротких сигналів дальнім світлом упродовж 1-2 секунд – підтвердження того, що водій даного транспортного засобу дає дорогу,

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#11 vad160568

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 7.436 сообщений

Отправлено 26 Май 2016 - 22:15

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Май 2016 - 22:07) писал:

Просмотр сообщенияvad160568 (26 Май 2016 - 22:00) писал:

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Май 2016 - 21:48) писал:

Просмотр сообщенияvad160568 (26 Май 2016 - 21:44) писал:

Просмотр сообщенияЖигуліст (10 Май 2016 - 13:10) писал:


Не розумію, як в першому пункті блим протягом 1-2 секунд вважається довгим блимом, а в третьому пунті блим протягом 1-2 секунд вважається коротким блимом?

А мы по-украински не понимаем? ;)))
Можливо . Переведіть, будь ласка.

Поголилися? Тиждень не покладаючи рук працювали? :)))
Один довгий протягом 1-2 секунд, це один сигнал - натиснули на важель дальнього світла і утримуєте його на протязі вказаних 1-2секунд.
А у третьому пункті це не блим, а блим-блим, чи блим-блим-блим, тобто за цей цас Ви два чи три рази натискаєте на важель.

Сер, перепрошую за моє невігластво, але чи не доречніше буде викласти так

Цитата

- серією з двох-трьох коротких сигналів дальнім світлом упродовж 1-2 секунд – підтвердження того, що водій даного транспортного засобу дає дорогу,

А мені однаково, я по-украински не понимаю, ще не голився, тільки хвіст відпав;)))

#12 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Май 2016 - 22:19

Ви про що?
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#13 vad160568

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 7.436 сообщений

Отправлено 26 Май 2016 - 22:22

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Май 2016 - 22:19) писал:

Ви про що?

Про анекдот, як з'явилися українці та москалі.

#14 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Май 2016 - 23:02

Отже, обговорюваний пункт складав не носій державної мови.
Вважаю, що потрібно вводити "серію".
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#15 vad160568

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 7.436 сообщений

Отправлено 27 Май 2016 - 05:57

Щось не зрозуміло у сусідній темі Ви кажете, що моргунчикам зась, а тут про якусь серію говорите? Так зась чи серія? За що битися?

#16 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 27 Май 2016 - 06:30

Просмотр сообщенияvad160568 (27 Май 2016 - 05:57) писал:

Щось не зрозуміло у сусідній темі Ви кажете, що моргунчикам зась, а тут про якусь серію говорите? Так зась чи серія? За що битися?

А що тут розуміти? Я проти оцих всіх моргунчиків, прохань і вимог, записаних в Правилах.
Але ж Ви наголошуєте на бездоганний роботі над Рефератом авторського колективу із не одного десятка фахівців... тому прийдеться застосувати сюди Ваші слова щодо обгону.

Цитата

Правила должны содержать четкие предписания для водителей и никакие "по возможности" в них быть не должны. Все реверансы и жесты вежливости осуществляются исключительно на свой страх и риск и не могут предписываться правилами.

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#17 Hamstell

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 4.870 сообщений
  • ПМЖЧернігів

Отправлено 27 Май 2016 - 06:46

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Май 2016 - 22:07) писал:

серією з двох-трьох коротких сигналів дальнім світлом упродовж 1-2 секунд – підтвердження того, що водій даного транспортного засобу дає дорогу,


А навіщо взагалі змінювати "мову жестів" на дорозі?
Все моє водійське життя я давав дорогу одним коротким "дальнім" і всі мене чудово розуміли.

Два-три коротких - одвічне попередження про небезпеку на дорозі
Борітеся — поборете, Вам Бог помагає!
За вас правда, за вас слава і воля святая!

#18 vad160568

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 7.436 сообщений

Отправлено 27 Май 2016 - 08:36

Просмотр сообщенияHamstell (27 Май 2016 - 06:46) писал:

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Май 2016 - 22:07) писал:

серією з двох-трьох коротких сигналів дальнім світлом упродовж 1-2 секунд – підтвердження того, що водій даного транспортного засобу дає дорогу,


А навіщо взагалі змінювати "мову жестів" на дорозі?
Все моє водійське життя я давав дорогу одним коротким "дальнім" і всі мене чудово розуміли.

Два-три коротких - одвічне попередження про небезпеку на дорозі

Мене вчили один довгий - звернути на себе увагу, позначити себе на дорозі, прохання пропустити. Два коротких - менти чи якась iнша небезпека, три коротких небезпека у безпосередній близькості. Два коротких у відповідь на один довгий, я тебе бачу та пропускаю. Доки непорозумінь не виникало.

#19 vad160568

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 7.436 сообщений

Отправлено 27 Май 2016 - 08:38

Просмотр сообщенияЖигуліст (27 Май 2016 - 06:30) писал:

Але ж Ви наголошуєте на бездоганний роботі над Рефератом авторського колективу із не одного десятка фахівців... тому прийдеться застосувати сюди Ваші слова щодо обгону.

Цитату, плс. :hi:

#20 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 27 Май 2016 - 11:41

Цитата

Правила должны содержать четкие предписания для водителей и никакие "по возможности" в них быть не должны. Все реверансы и жесты вежливости осуществляются исключительно на свой страх и риск и не могут предписываться правилами.

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.





Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных

Анализ сайта онлайн
Loading the player...