Отправлено 16 мая 2016 - 08:45
Питання не складне, воно ніби "зненацька" і дуже окреме (тобто винесено на розгляд досить приватний випадок, а під нього підкладається узагальнення). То за що саме потрібно проголосувати - за узагальнене правило, чи за окрему ситуацію?Виходить, ніби "стой там іді сюда", або "казнить нельзя помиловать".
Намагатись описувати мою точку зору напевне забере багато часу
у мене (щоби дотепно і зрозуміло описувати зі схемами, фотографіями і прив"язками до карти)
і у форумчан (щоби розібратись у моїх роздумах і... знову почати нескінченну балаканину щодо цієї теми у переплетеннях думок між приватними випадками і узагальненнями).
При такій постановці питання однозначної відповіді не буде.
У багатьох випадках присутні чисельні попередні фактори.
Добре, що ПДД не закон, а лише додаток до Постанови КМУ.
Погано, що у ціх ПДД немає першим (чи другим) пунктом такого, наприклад, змісту
"всі дії всіх учасників дорожнього руху повинні бути зрозумілими і передбачуваними для інших учасників ДР".
Також мені не подобається, що ДАІшники на дорогах і в своїх засідках не були віднесені до учасників дорожнього руху.
Краєчком поширю думку:
всі дії всіх учасників дорожнього руху повинні бути зрозумілими і передбачуваними ЗАВЧАСНО (тобто заздалегідь)
На мою думку за умов такого пункту у ПДД
- водій отримує грунтівну можливість і ОБОВ"ЯЗОК або відповідально відмовитись від ризикованого маневру, або відповідально припуститись цього маневру
- відпадуть чисельні трагічні казуси на дорогах
Тому що існуючі правила ДР ніби не помічають того, що вібувається на дорогах 100500 разів щодня.
Логічно, що водії щодня по 100500 разів ніби опиняються в не описуваних Правилами ДР ситуаціях і, звичайно, розгублюються - що робити!?
А в таких не передбачених ПДР ситуаціях (але присутніх щодня наочно) часу на роздуми немає.
Це як "в совєтском союзе секса нет!", але діти народжувалися.
Через таке на дорозі трапляються ДТП, у випадку з сексом - аборти.
(оце сказав, ёмаё)
= = =
Знаю багато випадків, коли надорогах (шляхах і вулицях) для руху прямо 3-4 смуги і для руху наліво (направо) стільки саме.
Але в чисельному трафіку автомобілів (що рухаються з різними швидкостями) повертати в будь-яку сторону від "прямо" з крайньої смуги недотепно саме тому, що це складатиме кілометрові затори.
А кілометрові затори стають причинами десятків мілких ДТП в середині такого затору.
В решті решт це затримує рух транспорту більш ніж на 2-4 години і більше.
Наочним прикладом щодо заторів був жулянський міст на ВКД (Велика Кільцева Дорога, функціонально ніби колись була саме такою) в Києві: там 4 смуги звужувались раптом у дві - зо всіх боків.
Тому голосувати відмовляюсь.
Тому взагалі ігнорую всі подібні теми до обговорення.
...а надо строить общество: умное, самодостаточное, гордое и суверенное.
= = =
Ты мог бы получать несравненно больше, если бы верхушка не выводила миллиарды на личные офшоры, а развивала страну и инвестировала в экономику, медицину, культуру и образование, как делает, например, правительство Эмиратов