Цитата
0
Айл би бек. Техосмотр.
Автор Жигуліст, 29 мая 2016 20:03
Сообщений в теме: 51
#41
Отправлено 09 октября 2018 - 13:25
«водій – особа, яка керує колісним транспортним засобом та має відповідне посвідчення встановленого зразка або входить до складу екіпажу транспортного засобу і перебуває безпосередньо в такому транспортному засобі, а у разі потреби – керує транспортним засобом, а також особа, яка навчає керуванню колісним транспортним засобом, перебуваючи безпосередньо в такому транспортному засобі»;
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.
#42
Отправлено 11 февраля 2019 - 19:41
Постановою Кабміну № 46 від 23.01.2019 внесено зміни до низки НПА, в т.ч. до ПДР:
які зобов'язуть при проходженні обов'язкового техконтролю видавати, а власникам авто кріпити на вітровому склі RFID-мітку про його проходження. Наскільки тепер здорожчає проходження ОТК?
Увага! Зміни в процедурі проведення ОТК
Формат документу, що підтверджує успішне проходження транспортним засобом перевірки технічного стану, буде оновлено. З 1 травня 2019 року паперовий бланк протоколу буде видаватися суб’єктами здійснення ОТК в комплекті зі самоклейною міткою радіочастотної ідентифікації. Відповідно до пункту 30.2 Правил дорожнього руху, власник транспортного засобу зобов’язаний закріпити мітку в правій верхній частині вітрового скла, з його внутрішнього боку.
Нововведення зменшить ризик фальсифікації протоколів ОТК. Також, контролюючим органам буде легше перевіряти, чи допущено певний транспортний засіб до участі в дорожньому русі: інформацію зі самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації незабаром стане можливо зчитувати з відстані за допомогою спеціального технічного устаткування.
Зміни в порядку проведення ОТК затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 46, що було опубліковано 7 лютого 2019 р. та яка набуває чинності через три місяці з моменту публікації. Якщо власник транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, отримав бланк протоколу ОТК до набрання чинності ПКМУ від 23 січня 2019 р. № 46, він зможе користуватися документом старого зразка до моменту закінчення строку його дії.
1. У Правилах дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 41, ст. 1852; 2011 р., № 78, ст. 2881): 1) підпункт “в” пункту 2.4 після слів “спеціальних пристроїв (приладів)” доповнити словами “зчитування інформації із самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом, а також”; 2) абзац перший пункту 30.2 після слів “відповідного зразка” доповнити словами “, а в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, закріплюється самоклейна мітка радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом (крім причепів і напівпричепів)”; 3) у пункті 31.4.7: підпункт “в” після слів “погіршують його прозорість” доповнити словами “, крім самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом, яка розміщується в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю”; підпункт “г” після слова “спідометр” доповнити словом “, одометр”.
Цитата
1. У Правилах дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 41, ст. 1852; 2011 р., № 78, ст. 2881):
1) підпункт “в” пункту 2.4 після слів “спеціальних пристроїв (приладів)” доповнити словами “зчитування інформації із самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом, а також”;
2) абзац перший пункту 30.2 після слів “відповідного зразка” доповнити словами “, а в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, закріплюється самоклейна мітка радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом (крім причепів і напівпричепів)”;
3) у пункті 31.4.7:
підпункт “в” після слів “погіршують його прозорість” доповнити словами “, крім самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом, яка розміщується в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю”;
підпункт “г” після слова “спідометр” доповнити словом “, одометр”.
1) підпункт “в” пункту 2.4 після слів “спеціальних пристроїв (приладів)” доповнити словами “зчитування інформації із самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом, а також”;
2) абзац перший пункту 30.2 після слів “відповідного зразка” доповнити словами “, а в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, закріплюється самоклейна мітка радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом (крім причепів і напівпричепів)”;
3) у пункті 31.4.7:
підпункт “в” після слів “погіршують його прозорість” доповнити словами “, крім самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом, яка розміщується в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю”;
підпункт “г” після слова “спідометр” доповнити словом “, одометр”.
які зобов'язуть при проходженні обов'язкового техконтролю видавати, а власникам авто кріпити на вітровому склі RFID-мітку про його проходження. Наскільки тепер здорожчає проходження ОТК?
Увага! Зміни в процедурі проведення ОТК
Формат документу, що підтверджує успішне проходження транспортним засобом перевірки технічного стану, буде оновлено. З 1 травня 2019 року паперовий бланк протоколу буде видаватися суб’єктами здійснення ОТК в комплекті зі самоклейною міткою радіочастотної ідентифікації. Відповідно до пункту 30.2 Правил дорожнього руху, власник транспортного засобу зобов’язаний закріпити мітку в правій верхній частині вітрового скла, з його внутрішнього боку.
Нововведення зменшить ризик фальсифікації протоколів ОТК. Також, контролюючим органам буде легше перевіряти, чи допущено певний транспортний засіб до участі в дорожньому русі: інформацію зі самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації незабаром стане можливо зчитувати з відстані за допомогою спеціального технічного устаткування.
Зміни в порядку проведення ОТК затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 46, що було опубліковано 7 лютого 2019 р. та яка набуває чинності через три місяці з моменту публікації. Якщо власник транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, отримав бланк протоколу ОТК до набрання чинності ПКМУ від 23 січня 2019 р. № 46, він зможе користуватися документом старого зразка до моменту закінчення строку його дії.
1. У Правилах дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 41, ст. 1852; 2011 р., № 78, ст. 2881): 1) підпункт “в” пункту 2.4 після слів “спеціальних пристроїв (приладів)” доповнити словами “зчитування інформації із самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом, а також”; 2) абзац перший пункту 30.2 після слів “відповідного зразка” доповнити словами “, а в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, закріплюється самоклейна мітка радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом (крім причепів і напівпричепів)”; 3) у пункті 31.4.7: підпункт “в” після слів “погіршують його прозорість” доповнити словами “, крім самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом, яка розміщується в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю”; підпункт “г” після слова “спідометр” доповнити словом “, одометр”.
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.
#43
Отправлено 17 февраля 2020 - 23:13
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.
#44
Отправлено 21 февраля 2020 - 21:34
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.
#45
Отправлено 16 октября 2020 - 01:07
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.
#46
Отправлено 17 октября 2020 - 12:42
Да. Президенты и времена меняются, а дело живет. Дубинский для Вас не авторитет, но все же гляньте на это видео.
https://youtu.be/5loy04krXUc
https://youtu.be/5loy04krXUc
Сообщение отредактировал fed: 17 октября 2020 - 12:43
#48
Отправлено 18 октября 2020 - 10:04
Да бог с ними, Куницким и Дубинским. Важно то, что сертификацию, как оказалось впомледствии, направленную на выкачку купюр, протолкнул Криклий, молодой, энергичный и вне всяких сомнений способный юноша, занимавшийся ликвидацией ГАИ, находясь на должности заместителя начальника ГАИ в 2015-м году, а ныне - министр инфраструктуры.
#51
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных