Перейти к содержимому


- - - - -

Дорожня реформа: Як ми будемо здавати практику водіння


Сообщений в теме: 7

#1 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 28.054 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 23 Октябрь 2016 - 00:03

Остап Новицький. Авто.РІА

Ми продовжуємо розкривати зміст законопроекту «Про дорожній рух та його безпеку», який зареєстрований у Верховній Раді під номером 5184. Раніше ми описували як буде проводитися навчання майбутніх водіїв і як буде проходити іспит з теорії ПДР. Сьогодні ми опишемо, як автори законопроекту №5184 пропонують приймати тест на навички і поведінку водія, або як «здати водіння», якщо сказати більш звичними словами.
Нагадаємо, що спочатку кандидату доведеться пройти медкомісію, вивчити теорію, після чого здати відповідний іспит. І лише після успішного результату з «теорії», бажаючий в майбутньому отримати «права», отримає статус «кандидат у водії».
Наявність документа, що підтверджує цей статус, дає право розпочати навчання водінню, по завершенню якого прийде пора здати і саму «практику». Здача іспитів відбувається на платній основі. Їх вартість визначається кожним екзаменатором окремо, з урахуванням часу проведення практичного тесту, і буде включати плату за користування Державним реєстром безпеки дорожнього руху.


Хто такі «екзаменатори»?
Це нова посада. Фактично, це будуть незалежні експерти, уповноважені приймати іспит з практики водіння. Екзаменатор не може бути власником автошколи, викладати в ній або займатися індивідуальною підготовкою майбутніх водіїв. Статус екзаменатора буде підтверджуватися спеціальним сертифікатом від Національного бюро безпеки дорожнього руху. Стати екзаменатором буде непросто: мінімальний вік - від 28 років, водійський стаж - не менше 10 років, вища освіта, відсутність зафіксованих порушень ПДР за останні 3 роки. Крім цього доведеться пройти спеціальне навчання, психофізичну експертизу і медкомісію. Цей статус утримати буде нелегко: якщо екзаменатор сам «попадеться» на порушенні ПДР – він втратить право на прийом іспитів!

Практичний іспит: де і як
Практичний тест на навички і поведінку кандидатів у водії ТЗ повинен проводитися в умовах різної інтенсивності дорожнього руху, на всіх видах міських вулиць, з різними видами труднощів, з якими можуть зустрічатися водії. Частково тест для автомобілістів буде проходити на спеціальних автодромах, але для мотоциклістів – тільки на них.
В автомобілі, на якому буде проводитися тестування, обов'язково встановлюються відеореєстратори, які фіксують дорожню обстановку попереду транспортного засобу і дії кандидата у водії при проведенні тесту. Відеоматеріали зберігаються екзаменатором протягом трьох років і надаються за запитом уповноважених посадових осіб.
Тривалість тесту складатиме 25-40 хвилин для категорій АМ, А1, А2, А, В1 і 45-60 хвилин для інших категорій ТЗ.
Враховується тільки «чиста їзда»: час тесту не включає прийом кандидата у водії, підготовку ТЗ та його технічну перевірку, спеціальні маневри і оголошення результатів практичного тесту.

Частиною тесту буде підготовка кандидатом ТЗ перед поїздкою: регулювання положення сидіння водія, дзеркал заднього виду; використання ременів безпеки і підголівників; перевірка закриття дверей; вибіркова перевірка стану шин, рульового управління, гальм, фар, світлоповертачів, покажчиків повороту і звукового сигналу; контроль рівня рідин (наприклад, моторного масла, охолоджуючої і гальмівної рідини, рідини для омивання скла). Перевірка факторів безпеки, які стосуються завантаження транспортного засобу (категорії BE, C, CE, C1, C1E) буде включати: огляд кузова, вантажних дверей, механізму завантаження, фіксацію вантажу...
Для категорій BE, CE, C1E, DE, D1E передбачена перевірка зчіпного пристрою, гальмівних і електричних з'єднань причепа. А претендентам на «права» категорій D, DE, D1, D1E доведеться продемонструвати здатність застосовувати спеціальні заходи з безпеки, навички контролю за кузовом, дверима, аварійними виходами, використання аптечки, вогнегасників та іншого обладнання.


Та поїхали вже!
У тест на навички і поведінку кандидата у водії транспортного засобу будуть включені наступні дії та маневри:
  • початок руху після зупинки, стоянки або паркування, після обов'язкової зупинки у дорожньому русі;
  • виїзд на дорогу; рух по прямих дорогах;
  • зустрічний роз'їзд транспортних засобів, у тому числі в обмеженому просторі;
  • рух на поворотах;
  • наближення до перехрестя і проїзд перехресть;
  • зміна напрямку: ліві і праві повороти;
  • зміна смуг;
  • виїзд на дорогу з смуги розгону;
  • з'їзд з дороги через смугу гальмування;
  • обгін/випередження: обгін інших ТЗ, рух поруч з перешкодами, наприклад, припаркованими машинами;
  • випередження інших ТЗ;
  • рух в особливих дорожніх умовах: круговий рух, залізничні переїзди, пішохідні переходи, рух на крутих підйомах і спусках, у тому числі затяжних;
  • рух заднім ходом по прямій або з поворотом вправо або вліво при дотриманні правильної смуги руху;
  • розворот транспортного засобу з використанням передачі для руху вперед і назад; зупинка,
  • постановка на стоянку або паркування ТЗ: паралельно, діагонально або поперечно, як передньою, так і задньою частиною на рівній поверхні, підйомі або спуску;
  • плавне гальмування для зупинки чи стоянки (здійснення екстреного гальмування не є обов'язковим);
  • вжиття необхідних заходів при виході з транспортного засобу
Для кандидатів у водії категорій АМ, А1, А2, А і В1 додатково включаються такі дії та маневри:
  • зняття і постановка мотоцикла (мопеда) на його опору (при наявності такої) і переміщення його без допомоги двигуна при русі поруч з ним;
  • постановки на стоянку або паркування мотоцикла (мопеда) на його опору (підніжку);
  • не менше двох маневрів повинні бути виконані на низькій швидкості, включаючи слалом;
  • це повинно дати можливість оцінити навички керування зчепленням в поєднанні з гальмами, рівновагу, область видимості, позицію на мотоциклі, трициклі, квадроциклі, мопеді і позицію ніг на упорах;
  • не менше двох маневрів повинні бути виконані на високій швидкості, один з яких на другій або третій передачі при швидкості не менше 30 км/год (для мопедів - 20 км/год), а інший - уникнути перешкоди - на мінімальній швидкості 50 км/год (для мопедів - 40 км/год);
  • не менш як дві вправи на гальмування повинні бути виконані, включаючи екстрене гальмування, на мінімальній швидкості 50 км/год (мопеди - 40 км/год).

Для кандидатів у водії категорій ВЕ, CE, C1E, DE, D1E додатково включаються такі дії та маневри:

  • з'єднання і від'єднання причепа або напівпричепа з його транспортним засобом;
  • це дія повинна включати тягач, який стоїть поруч з причепом (не на одній лінії з ним);
  • рух заднім ходом по криволінійній траекторії;
  • безпечна постановка ТЗ для завантаження/розвантаження.
При оцінці екзаменатори звертають особливу увагу на те, чи проявляє кандидат у водії контраварійну і соціальну поведінку при керуванні ТЗ.
Це повинно відображатися в загальному стилі управління, і екзаменатор повинен враховувати загальне враження про кандидата.

Керування транспортним засобом з механічною або автоматичною коробкою передач можливе за умови проходження тесту на навички і поведінку на ТЗ з механічною коробкою передач. Якщо кандидат проходить практичний тест на машині з автоматичною коробкою передач, про це буде зроблено запис в посвідченні, виданому на підставі такого тесту. Згодом водій з таким записом отримає права для керування лише автомобілями з АКП.

У разі успішної здачі кандидатом у водії тесту на навички і поведінку, йому буде видано посвідчення водія відповідної категорії.



Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#2 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Октябрь 2016 - 04:44

Цитата

Згодом водій з таким записом отримає права для керування лише автомобілями з АКП.

Цитата

Стаття 44.Вимоги до водіятранспортного засобу, його права та обов'язки
1. Водійтранспортного засобу додатково до загальних прав учасників дорожнього рухумає право:
1) керувати транспортним засобом і перевозити пасажирів або вантажі дорогами, вулицями чи іншими місцями, де рух транспорту не заборонено цим Законом;

2) передавати керування механічним транспортним засобом іншій особі, що має при собі посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії;

Отже - пасхалочка! :smile:
Тепер я не матиму права довіряти кермо Крокодила особі, яка здавала на права на автівці з АКПП.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#3 vad160568

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 7.435 сообщений

Отправлено 26 Октябрь 2016 - 05:26

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Октябрь 2016 - 04:44) писал:

Цитата

Згодом водій з таким записом отримає права для керування лише автомобілями з АКП.

Цитата

Стаття 44.Вимоги до водіятранспортного засобу, його права та обов'язки
1. Водійтранспортного засобу додатково до загальних прав учасників дорожнього рухумає право:
1) керувати транспортним засобом і перевозити пасажирів або вантажі дорогами, вулицями чи іншими місцями, де рух транспорту не заборонено цим Законом;

2) передавати керування механічним транспортним засобом іншій особі, що має при собі посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії;

Отже - пасхалочка! :smile:/>
Тепер я не матиму права довіряти кермо Крокодила особі, яка здавала на права на автівці з АКПП.

А че не так? Блондинки две педали путают, а тут аж три.

#4 gtc

    Про-двинутый пользователь

  • Модератор
    • Перейти к галерее
  • 24.629 сообщений
  • ПМЖЛьвов

Отправлено 26 Октябрь 2016 - 08:34

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Октябрь 2016 - 04:44) писал:

Цитата

2) передавати керування механічним транспортним засобом іншій особі, що має при собі посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії;

Тепер я не матиму права довіряти кермо Крокодила особі, яка здавала на права на автівці з АКПП.

А что, для АКПП будет отдельная КАТЕГОРИЯ?

#5 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Октябрь 2016 - 10:07

Просмотр сообщенияgtc (26 Октябрь 2016 - 08:34) писал:

А что, для АКПП будет отдельная КАТЕГОРИЯ?

Цитата

Згодом водій з таким записом отримає права для керування лише автомобілями з АКП.

Нехай буде про це записано в особливих відмітках, але це буде умова, за якої ВУ дійсне. Нема АКПП - нема права.
Це як запис - має право керувати з ... (дати, 18 років настає), або "очкі обязательни".

Сообщение отредактировал Жигуліст: 26 Октябрь 2016 - 17:16

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#6 vad160568

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 7.435 сообщений

Отправлено 26 Октябрь 2016 - 10:31

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Октябрь 2016 - 10:07) писал:

але це беде умова,

Беде́ (фр. Bédée) — муніципалітет у Франції, у регіоні Бретань, департамент Іль і Вілен.

#7 gtc

    Про-двинутый пользователь

  • Модератор
    • Перейти к галерее
  • 24.629 сообщений
  • ПМЖЛьвов

Отправлено 26 Октябрь 2016 - 11:22

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Октябрь 2016 - 10:07) писал:

Цитата

Згодом водій з таким записом отримає права для керування лише автомобілями з АКП.

Нехай буде про це записано в особливих відмітках, але це беде умова, за якої ВУ дійсне.Нема АКПП - нема права.
Це як запис - має право керувати з ... (дати, 18 років настає), або "очкі обязательни".

Мова не про дійсність чи недійсність того ВУ, а про ваш обов'язок передавати керування ЛИШЕ згідно відповідності категорії.
Там навіть не сказано, що це посвідчення водія має бути дійсним, якщо Ви вже так ретельно беретесь виконувати НПА.

Тобто Вашої вини у такій передачі управління не буде. І Ви будете мати право передавати управління. А він - не буде мати права кермувати Вашою автівкою. Колізія...

Сообщение отредактировал gtc: 26 Октябрь 2016 - 11:24


#8 Юрыч

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
    • Перейти к галерее
  • 3.305 сообщений
  • ПМЖУкраина Единая

Отправлено 26 Октябрь 2016 - 22:07

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Октябрь 2016 - 04:44) писал:

Цитата

Згодом водій з таким записом отримає права для керування лише автомобілями з АКП.

Цитата

Стаття 44.Вимоги до водіятранспортного засобу, його права та обов'язки
1. Водійтранспортного засобу додатково до загальних прав учасників дорожнього рухумає право:
1) керувати транспортним засобом і перевозити пасажирів або вантажі дорогами, вулицями чи іншими місцями, де рух транспорту не заборонено цим Законом;

2) передавати керування механічним транспортним засобом іншій особі, що має при собі посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії;

Отже - пасхалочка! :smile:
Тепер я не матиму права довіряти кермо Крокодила особі, яка здавала на права на автівці з АКПП.

Якщо вже так люто - то й немає жодного слова про таке, що інша особа повинна мати при собі саме СВОЄ посвідчення на право керування. Йдеться лише про НАЯВНІСТЬ посвідчення водія відповідної категорії.
(С - тобто думка не моя, а позичена)
...а надо строить общество: умное, самодостаточное, гордое и суверенное.
= = =
Ты мог бы получать несравненно больше, если бы верхушка не выводила миллиарды на личные офшоры, а развивала страну и инвестировала в экономику, медицину, культуру и образование, как делает, например, правительство Эмиратов





Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных

Анализ сайта онлайн
Loading the player...