Перейти к содержимому


* * * * * 1 Голосов

Давайте обговоримо увімкнення ПТФ


Сообщений в теме: 154

#21 Gesha

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
    • Перейти к галерее
  • 1.665 сообщений
  • ПМЖDnepr

Отправлено 17 Апрель 2017 - 10:38

Вот мне интересно, а что считать противотуманными фарами и сколько их реально установлено на транспорте?
Их обзывают дополнительными, и они не желтые, и на них все эти законы не действуют?

#22 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 11:04

Просмотр сообщенияGesha (17 Апрель 2017 - 10:38) писал:

Вот мне интересно, а что считать противотуманными фарами и сколько их реально установлено на транспорте?
Их обзывают дополнительными, и они не желтые, и на них все эти законы не действуют?

Дуже доречне питання. Якраз готую на нього відповіді.
Тезисно:
ПТФ призначені для підсвічування дороги "під туман". За нормативом верхня межа має бути нижче межі ближнього світла центру протитуманної фари на 10 см на вертикальному екрані, відповідно - вони мають світити ближче на горизонтальній поверхні. Якщо БС має освітлювати 45-60 метрів, то ПТФ мають освітлювати не більше 10 метрів перед авто.
Прикрепленный файл  профіль.jpg (12,92К)
Количество загрузок:: 134
Мова йде про правильно відрегульовані ПТФ.

У випадку використання ПТФ+ДС, світлова пряма від ПТФ не тільки ніякого значення на покращення видимості не має, але й шкодить - бо засвічує до 10 м попереду, що знижує якість розпізнавання предметів в межах проекції дальнього світла.
Прикрепленный файл  профіль ПТФ+ДС.jpg (11,1К)
Количество загрузок:: 76

Тепер розглянемо варіант, коли водій стверджує, що з ПТФ він бачить на більшу відстань. Цей варіант свідчить про те, що фари не відрегульовані. (літера - "х" у назві файлу ,... це від прізвища сусіднього президента).
Прикрепленный файл  профіль хПТФ+БС.jpg (10,69К)
Количество загрузок:: 219
В даному випадку конус світла від ПТФ накладається поверх обрізаного сегменту БС, і фактично працює як дальнє світло. Тобто так, водій бачить краще, але він сліпить водіїв зустрічного транспорту.

Розглянемо хПТФ+ДС. За замовчуванням лампи ДС дають не менше 60 Вт, а лампи ПТФ - не більше 55 Вт.
Прикрепленный файл  профіль хПТФ+ДС.jpg (10,63К)
Количество загрузок:: 71
Тобто конус світла хПТФ дублює конус світла ДС.
Тобто, як каже Сер Вадим - це масаж дерев'яної ноги.

Сообщение отредактировал Жигуліст: 09 Октябрь 2017 - 23:58

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#23 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 11:14

Изображение
За замовчуванням ПТФ світить ширше, саме тому може використовуватись в якості вогнів підсвітки повороту, або поворотних вогнів.
Розширення конуса по горизонту відбувається за рахунок рифлення.
Изображение
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#24 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 11:19

 Gesha (17 Апрель 2017 - 10:38) писал:

Вот мне интересно, а что считать противотуманными фарами и сколько их реально установлено на транспорте?
Якщо відсутнє рифлення на склі, то ще не факт, що це не протитуманка. Бо розширення конусу світла може відбуватись за рахунок форми рефлектора.
На сервісах можуть вставити ДХО замість ПТФ. Розбирався на Ніссан-ноуті знайомого. Він замовив доп ПТФ, йому їх встановили. Але огляд цих допів виявив маркування ДХВ (на американський манер - SAE-Y замість SAE-F).
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#25 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 16:43

Отже, повернімося до Конвенції.
Коли і як можуть використовуватись ПТФ?
1. В якості протитуманних фар.

Цитата

4. Противотуманные фонари могут быть включены только во время густого тумана, снегопада, сильного дождя или в аналогичных условиях,

В якості денних ходових вогнів.

Цитата

что касается передних противотуманных фонарей, то они могут также использоваться вместо фонарей ближнего света.

В якості вогнів підсвічування повороту (поворотних вогнів)

Цитата

Национальное законодательство может разрешить одновременное включение передних противотуманных фонарей и фонарей ближнего света, а также включение передних противотуманных фонарей на узких извилистых дорогах.


Є ще така трабля із нашим горе-авто-законодавством.

Цитата

Национальное законодательство может вменять в обязанность водителям автомобилей включение в дневное время либо фонарей ближнего света, либо дневных ходовых фонарей. B этом случае вместе с передними фонарями должны быть включены задние габаритные фонари.

Те, що в діючих ПДР (і в Проекті) в загальних положеннях протлумачено поняття терміну "денні ходові вогні" - то добре. Але це стосується вогнів самих по собі. Я раніше казав, що слід розрізняти безпосередньо фари для ДХВ, і ДХВ як функцію.
Так от ДХВ-функція передбачає одночасне увімкнення ліхтарів ДХВ і задніх габаритних вогнів.
А задні габаритні вогні можуть вмикатися де-юре разом із передніми габаритними вогнями. Де-факто задні і передні габаритні вогні вмикаються одночасно.
Тобто авто із увімкненою функцією ДХВ має вигляд:
- увімкнений БС (ДХВ)
- увімкнені габарити.
У шановного tie на Хонда-Джаз так і написано в мануалі на машину. І увімкнення функції ДХВ фактично означає увімкнення БС+габаритні вогні. Він обіцяв колись зробити скан, але забув.

І ще. Замість фар ДХВ передбачена можливість використання фар ПТФ. А ПТФ за замовчуванням повинні вмикатись після вмикання габаритного освітлення. Тобто увімкнені ПТФ, тобто фари-ПТФ і габаритні вогні повністю відповідають вимогам ДХВ-функції.

Отже, наше автозаконодавство не відповідає європейському. Саме з-за цього я озвучував пропозицію щодо введення додаткових термінів в 6-ту статтю.
Про наболіле. В Проекті ЗУ Про дорожній рух і його безпеку відсутній техрозділ. Тіпа, його потім допишуть... Мені це асоціюється з покупкою машин в автосалоні без сидінь. Ти купи, а ми сидіння колись пізніше підвезем. :wacko:

Сообщение отредактировал Жигуліст: 09 Октябрь 2017 - 23:57

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#26 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 17:14

Зате в наших Законопроектах... Я не можу розібратись, що пропонують наші Автори ПДР, але відчуваю, що головний принцип регламентації використання протитуманних фар у проекті ПДР полягає не у слідуванню нормам міжнародного законодавства, а у закріпленні принципу використання ПТФ "патамушта ето красіво"...
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#27 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 17:16

Отже, два питання: (Тимнеро, спешиал фор йу, мова йде про ЗАКОНОПРОЕКТ!!!)
1. Чи можна вдень одночасно вмикати БС+ПТФ?
2. Чи можна ясної ночі вмикати БС+ПТФ аба ДС+ПТФ?
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#28 Shumaher

    Разрушитель мифов

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 13.705 сообщений
  • ПМЖХерсон

Отправлено 17 Апрель 2017 - 17:19

 Жигуліст (17 Апрель 2017 - 17:16) писал:

Отже, два питання: (Тимнеро, спешиал фор йу, мова йде про ЗАКОНОПРОЕКТ!!!)
1. Чи можна вдень одночасно вмикати БС+ПТФ?
2. Чи можна ясної ночі вмикати БС+ПТФ аба ДС+ПТФ?

Я не Тымнеро, но убивал бы за ДХО ночью. Просто расстрел на месте. :diablo:

#29 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 17:20


К вопросу выбора безопасной скорости в темное время суток

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#30 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 17:22

 Shumaher (17 Апрель 2017 - 17:19) писал:

 Жигуліст (17 Апрель 2017 - 17:16) писал:

Отже, два питання: (Тимнеро, спешиал фор йу, мова йде про ЗАКОНОПРОЕКТ!!!)
1. Чи можна вдень одночасно вмикати БС+ПТФ?
2. Чи можна ясної ночі вмикати БС+ПТФ аба ДС+ПТФ?

Я не Тымнеро, но убивал бы за ДХО ночью. Просто расстрел на месте. :diablo:

Думаю, що справа не в ДХВ, а в хПТФ.

 Жигуліст (17 Апрель 2017 - 11:04) писал:

Тепер розглянемо варіант, коли водій стверджує, що з ПТФ він бачить на більшу відстань. Цей варіант свідчить про те, що фари не відрегульовані. (літера - "х" у назві файлу ,... це від прізвища сусіднього президента). В даному випадку конус світла від ПТФ накладається поверх обрізаного сегменту БС, і фактично працює як дальнє світло. Тобто так, водій бачить краще, але він сліпить водіїв зустрічного транспорту.
Изображение

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#31 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 17:33

 Жигуліст (17 Апрель 2017 - 16:43) писал:

У шановного tie на Хонда-Джаз так і написано в мануалі на машину. І увімкнення функції ДХВ фактично означає увімкнення БС+габаритні вогні. Він обіцяв колись зробити скан, але забув.
Ой, прошу пробачення.
ДХО на Honda Jazz
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#32 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 17:34

 Жигуліст (17 Апрель 2017 - 11:19) писал:

На сервісах можуть вставити ДХО замість ПТФ. Розбирався на Ніссан-ноуті знайомого. Він замовив доп ПТФ, йому їх встановили. Але огляд цих допів виявив маркування ДХВ (на американський манер - SAE-Y замість SAE-F).

Что за фары?


Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#33 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 17:45

2.7.24 дневной ходовой огонь: Огонь, направленный вперед и используемый для обеспечения лучшей видимости транспортного средства при его движении в дневное время*.
* Допускается использование других устройств,обеспечивающих эту функцию.
2.7.25 огонь подсветки поворота: Огонь для обеспечения дополнительного освещения той части дороги, которая находится вблизи переднего угла транспортного средства на стороне, в направлении которой транспортное средство поворачивает
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#34 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 17:50

 Жигуліст (17 Апрель 2017 - 16:43) писал:

А задні габаритні вогні можуть вмикатися де-юре разом із передніми габаритними вогнями. Де-факто задні і передні габаритні вогні вмикаються одночасно.
5.11 Функциональная электрическая схема должна быть такой, чтобы передние и задние габаритные огни, контурные огни (если имеются), боковые габаритные огни (если имеются) и фонарь заднего номерного знака могли включаться и выключаться только одновременно. Это условие не применяется при использовании передних и задних габаритных огней, а также боковых габаритных огней, когда они комбинируются или совмещаются свышеуказанными огнями, в качестве стояночных огней, и когда разрешается использовать боковые габаритные огни в мигающем режиме.

Цитата

А ПТФ за замовчуванням повинні вмикатись після вмикання габаритного освітлення.

5.12 Функциональная электрическая схема должна быть такой, чтобы фары дальнего и ближнего света и передние противотуманные фары могли быть включены только в том случае, если включены также огни, упоминаемые в 5.11. Однако это требование не применяют к фарам дальнего и ближнего света, когда излучение световых предупредительных сигналов производится за счет периодического или попеременного включения фар втечение коротких промежутков времени.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#35 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 18:14

 Жигуліст (17 Апрель 2017 - 11:04) писал:

ПТФ призначені для підсвічування дороги "під туман". За нормативом верхня межа має бути нижче межі ближнього світла центру протитуманної фари на 10 см на вертикальному екрані, відповідно - вони мають світити ближче на горизонтальній поверхні. Якщо БС має освітлювати 45-60 метрів, то ПТФ мають освітлювати не більше 10 метрів перед авто.
Изображение
Мова йде про правильно відрегульовані ПТФ.


Изображение

Изображение
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#36 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 18:56

Упс

Цитата

За нормативом верхня межа має бути нижче межі ближнього світла центру протитуманної фари на 10 см на вертикальному екрані,

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#37 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 19:30


Швидкість руху в нічних умовах

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#38 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 19:41

 Gesha (17 Апрель 2017 - 10:38) писал:

Их обзывают дополнительными, и они не желтые

В мене білі. http://www.ostanovka...dpost__p__92976
Изображение

Изображение
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#39 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 17 Апрель 2017 - 20:00

 Жигуліст (17 Апрель 2017 - 11:04) писал:

За нормативом верхня межа має бути нижче межі ближнього світла на 10 см на вертикальному екрані, відповідно - вони мають світити ближче на горизонтальній поверхні. Якщо БС має освітлювати 45-60 метрів, то ПТФ мають освітлювати не більше 10 метрів перед авто.
Мова йде про правильно відрегульовані ПТФ.
Трошки математики.
Припустимо, що, рухаючись із швидкістю 60 км/год, на цих інтенсивніше освітлених 10-ти метрах водій зможе виявити перешкоду, яку не виявив на 45-60 метрів (БС).
Ці 10 метрів автомобіль проїде за 1 секунду.
Із врахуванням відстані, яку проходить транспортний засіб за час реакції водія (1 с), зупинка відбудеться через 6.66 метрів після перешкоди.
Тобто ніякого практичного сенсу в увімкнені ПТФ ясної ночі на дорозі немає.

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#40 Тымнеро

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
    • Перейти к галерее
  • 3.155 сообщений
  • ПМЖПолтавская обл.

Отправлено 17 Апрель 2017 - 20:14

 Жигуліст (16 Апрель 2017 - 23:24) писал:

Я просто роззув Вам очі.

Христос воскрес. Я ж не против. Спасибо.





Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных

Анализ сайта онлайн
Loading the player...