Перейти к содержимому


Пропозиції по скасуванню податків на імпорт авто


Сообщений в теме: 11

#1 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 28.059 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 29 Май 2017 - 13:38

Oleg Nazarenko
Вчора о 13:14 ·

Мені пишуть , що моі пропозиції по скасуванню податків на імпорт авто поставлять хрест на українському автопромІ..
А я так не вважаю і поясню чому ..

Продажі нових авто в Украіні за минулий рік лише 65,6 Тисяч, тобто ринок збуту авто в Украіні досить малий.. Для достатнього рівня рентабельності і досить дешевої продукції автозавод повинен виробляти не менше 170 тисяч авто на рік..
Де знайти ринок збуту для цих авто( тим більше одного бренду) ?
Правильно! Потрібно виходити на зовнішні ринки збуту! Ринок Росії і СНД для нас закритий зі зрозумілих причин. Але проблема в тому, що після Угоди з ЄС ринки РФ для нас закрили , але і європейці нас на свій ринок не пускають, бо існує заборонне мито . Тобто, якби в Україну прийшов інвестор І побудував тут автозавод , то він би не мав ринку збуту( ринок РФ закритий і ринок ЄС також). Але це заборонне мито згідно Угоді з ЄС ДВОСТОРОННЄ, тобто якщо за нашою з Вами пропозицією ВР скасує мито на імпорт авто з ЄС, то автоматично і ЄС має скасувати заборонне мито на українські авто, які в перспективі можуть вироблятись в нас. А ми пропонуємо скасувати також і акциз. Чому я впевнений , що після скасування податків на імпорт авто( і автоматично на експорт) до нас прийде інвестор? Тому що капіталісти не дурні.. Навіщо їм наймати на роботу капризних німців і платити їм 2-3 тис євро щомісячно, якщо можна взяти українця на 10 тис грн? Електроенергія у нас дешевше, логістика також.. Багато автозапчастин вже виробляють на Західній Украіні.. Почнуть ще.. Тобто виробництво у нас буде дешевше.. Головне, ринок збуту! Але скасуємо ми податки на авто з ЄС , то і авто з України будуть експортували до ЄС без податків.. Тобто, ми отримаємо на вибір і дешеві авто з ЄС і дешеві українські авто ( при рентабельності заводу з виробництвом не менше 170 тис , бо наразі автозаводи в Украіні нерентабельні, тому і ціни високі) і нові робочі місця для українців! Чим погано?
І не потрібно мені говорити , що я подібно Остапу Берта Марії розповідаю про Нью- Васюки:-)) Бо я можу привести приклади.. Чому Словаччина займає перше місце в світі по виробництву авто на душу населення? Тому що зарплати в Словаччині набагато менші ніж в Німеччині, а капіталісти не люблять платити більше, тому і заводи побудували в Словаччині.. Чому Грейт Вол будує завод в Болгарії, а не в Украіні? Тому що продукцію хоче продавати в ЄС, а в Болгарії нульове мито на експорт до ЄС на відміну від України.. А китайці хочуть отримати ринок збуту в ЄС, прогресують і з задоволення побудують у нас завод, якщо знімуть заборонне мито на експорт .
Висновок( якщо просто) : необхідно скасувати податки на авто з ЄС , скасують і заборонне мито на експорт до ЄС українських авто і тоді в Украіни з'явиться шанс знову стати авто виробником ( отримати дешеві українські авто та нові робочі місця)..
Хтось скаже: це нереально!! Я відповім: а давайте спробуємо і скасуємо податки на імпорт і експорт авто.. Чим ризикуємо?
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#2 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 01 Июль 2017 - 21:39


https://youtu.be/hPAD74xp1xc
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#3 андрей

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
  • 1.228 сообщений
  • ПМЖУкраїна бульбовщина...

Отправлено 02 Июль 2017 - 17:05

Процитую сам себе...
Навіяло постом про ненависть до авто на єврономерах...

О так,шановні,в цих коментаріях,вся наша сутність...
Тепер вдумайтесь,офіційно,на сьогодні,в Україну завезли близько 2мільйонів авто які зареєстровані на території ЄС...
Ви кажете про хитродупих? Це не хитрість,це бажання жити по людськи,причому,значної частини українців...
І бардак розвели саме можновладці,не бажаючи адекватно реагувати на потреби та бажання свого народу...
Причини банальні-гроші... поки машини заїжджали,гроші осідали в кишенях митників,поліцейських і інших контролерів...
Корупція,ось що рухало цю ріку автівок,і саме вона призвела до того,що люди між собою лаються і рахують хто скільки витратив на авто...
Вам,як долар множився,жаба давила? Так і з цінами на евроавто... Поступово ми маємо вийти з цього клятого совка,забути про ціни на автівки в розмірах 5-6річних заробітних плат... ЦЕ НЕ НОРМАЛЬНО!!!
Страхування і ТО? Та не питання,скільки авто на укрреєстрації,включаючи вантажні та автобуси на сьогоднішній день пройде ТО?
А,наприклад,в Литві,ТО раз на два роки,і повірте,всі авто його проходили... а це онлайн з відео та фотофіксацією,тобто всі виміри та параметри автоматично заносяться в реєстр,який може переглянути любий коп...навіть прізвище працівника СТО...
Натомість,маємо небажання іти назустріч своєму народу,а звідси і ліві страхування,не пройдений ТО,та фальшиві доручення...
Чому навіть в сусідній Білорусі,дозволено ввезти один раз на пять років автомобіль для себе з нульовим розмитненням? Тобто реєстрація коштує в районі 100доларів,це з ТО і страхуванням....
Але подивіться на які у них автівки...там ВАЗа просто не зустрінеш на дорозі...
Що заважає зробити таке у нас? Правильно,корупція,бо ці гроші,навіть по 100$ з авто,це близько 200 000 000$ і це з того,що їздить тепер,а уявіть скільки людей ще додасться до цієї цифри! Чи ми надто багаті,щоб відмовитися від таких надходжень до бюджету? Звідси і порядок на дорогах,і безпека в авто...

У нас,в перспективі,членство в ЄС,ви думаєте з відкриттям кордонів сюди не рине потік авто?ха-ха-ха... То чому б не зустріти цей момент в повній відповідності до обставин,аніж відчувати себе злидарями серед цивілізованих країн...

Надіслано від мого SM-T116, використовуючи Tapatalk


Дипломатия состоит в том, чтобы
гладить собаку до тех пор, пока
намордник не будет готов.
Фридрих Вильгельм Ницше.

#4 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 10 Июль 2017 - 06:49

Мало не кожне третє ДТП сьогодні відбувається за участю машини з іноземною пропискою.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#5 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Июль 2017 - 16:45

Нещодавно у Верховній Раді з’явився черговий законопроект на цю тему. Документ під номером 6626 подали Антон Гращенко, Ірина Єфремова і Людмила Денисова.
Нагадаємо: на даний момент в парламенті вже припадає пилом декілька законопроектів про авто – «іноземців». Це, зокрема, проект нардепів Юрія Дерев’янка та Володимира Парасюка. Там прописані можливі схеми легалізації машин з іноземними номерами на території України.
Колісна база
На відміну від них, законопроект Геращенко теми узаконення авто не зачіпає. У ньому пропонується посилити контроль за машинами з іноземними номерами з боку Нацполіціі.
«Проектом закону передбачається розширення повноважень поліції в сфері дорожнього патрулювання, тимчасового затримання та обліку транспорту», ​​пояснили в Autoconsulting. Зокрема, в разі прийняття законопроекту Нацполіціі доручать створення спеціальної бази даних, в якій буде зібрана інформація на всі авто з іноземною реєстрацією. Для наповнення такої бази поліцейські зможуть використовувати як власні дані, так і інформацію, отриману від податківців.
Облік машин з іноземними номерами зараз більш ніж актуальний. Адже експерти вже не раз відзначали, що знайти таке авто і залучити його власника до відповідальності, скажімо, в разі ДТП, вельми проблематично. Подібна безкарність дозволяє водіям – «невидимок» поводитися на дорогах вкрай нахабно і в підсумку вони часто провокують важкі аварії.
Як приклад можна навести недавнє резонансна ДТП в Києві за участю BMW на іноземних номерах, в якому постраждали двоє поліцейських і випадковий перехожий. Водія машини-«примари» так і не знайшли.
Якби у поліції була база даних всіх авто з іноземними номерами, подібних складнощів б не було, запевняють експерти.
«У поліції все-таки мають намір вести облік автомобілів на іноземній реєстрації, але без їх перереєстрації на українські номерні знаки, як це було на початку 2000-х», – констатують в Autoconsulting.
Нагадаємо: тоді авто з іноземними номерами, перетинаючи кордон України в режимі тимчасового ввезення, які мали пройти перереєстрацію і отримати українські номери. А після завершення терміну перебування, українські номерні знаки здавалися назад в МРЕВ.
«Якою буде нова процедура обліку авто в поліції – поки не зрозуміло. Але раз в тексті закону з’явилася згадка про інформацію, отриману від Державної фіскальної служби, то є ймовірність, що облік буде автоматично вестися при в’їзді на територію України», зазначають в Autoconsulting.
Де знайти крайнього
Глава Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко розповів UBR.ua, що запропонований депутатами законопроект, власне, містить не так багато новацій. Багато прописаних в ньому пунктів вже і так формально діють в нашій країні.
«Наприклад, згідно з постановою Кабміну №1388 всі авто на тимчасовій реєстрації повинні протягом 10 днів зареєструватися в сервісних центрах МВС і отримати номери українського зразка. А в статті 121 Адмінкодексу прямо вказано, що експлуатація незареєстрованого транспортного засобу в Україні є незаконною. За це порушення водієві загрожує штраф, а, якщо зловлять повторно – конфіскація авто. Але ці норми на практиці не виконуються», – констатує Назаренко.
На його думку, новий законопроект міг би виявитися для ринку досить корисним, але, знову-таки, якби з’явилися гарантії його виконання.
Ідею легалізації авто з іноземними номерами, про яку не втомлюються говорити в експертному співтоваристві, Назаренко вважає складно здійсненним.
Особливо з урахуванням пропозицій, які містяться в уже поданих до ВР законопроектів (розмитнення «в розстрочку»).
«Такі авто оформлені на литовські фірми, і за документами не є власністю наших громадян. Як Україна може легалізувати чуже майно», – дивується експерт.
Щоб пройти процедуру отримання прав власності, українським водіям доведеться оформити договір купівлі-продажу на «батьківщині» авто, а це може виявитися проблематичним, адже тоді фірмі-продавцеві потрібно буде заплатити податки.
«Ви уявляєте які рахунки виставлять фірмі, на якій «висить» по 10 тис.авто. Та й навіщо їй платити, Свою вигоду – 1,4 тис. євро з покупця за постановку на облік – вона вже давно отримала», говорить Назаренко.
Зараз влада обговорює ще один можливий варіант легалізації авто на іноземних номерах: дозволити оформляти їх на себе тим, у кого на руках документи на машину (техпаспорт).
«Але в такому випадку будуть спроби оформити на себе викрадені авто з тієї ж Прибалтики», не виключає Назаренко.
За інформацією Autoconsulting, новий законопроект, що стосується узаконення авто- «іноземців», зараз розробляється Кабміном спільно з народними депутатами. Що в підсумку в ньому буде написано – поки невідомо. Тим часом, безкарність сприяє ажіотажному попиту на машини і іноземними номерами Число «литовців» і «поляків», які колесять по дорогах України з кожним днем ​​зростає, і ситуація буде лише посилюватися, впевнені експерти.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#6 Чапай

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 4.535 сообщений
  • ПМЖНиколаевская область.

Отправлено 26 Июль 2017 - 21:43

Хм, отправил сообщение- пропало.
Если бы государство не пыталось урвать побольше на переоформлении, то все бы ездили на наших номерах.

#7 Тымнеро

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
    • Перейти к галерее
  • 3.152 сообщений
  • ПМЖПолтавская обл.

Отправлено 26 Июль 2017 - 22:37

Странно...почему бы не разрешить ввоз таких авто? Свои заводы практически стоят...

#8 PAN

  • Модератор
    • Перейти к галерее
  • 8.881 сообщений
  • ПМЖТимчасово окупована територія

Отправлено 06 Сентябрь 2017 - 22:39

Просмотр сообщенияЖигуліст (10 Июль 2017 - 06:49) писал:

Гм... Глянув зараз статистику по ДТП: за півтора роки 248 648 пригод. Тобто бульше 80 тисяч ДТП з автівками на Євробляхах. Гендиректор ВААІД якось рахував кількість автівок на Євробляхах і згідно його розрахунків кількість цих автівок менша за кількість ДТП, тобто за словами поліцейських всі автівки на євробляхах мають бути здані на брухт, то хто ж тоді сьогодні мітингував?

Цитата


У меня есть официальный ответ ГФС.

За 2015 год было временно (на 1 год) ввезено 472,6 тыс. автомобилей, а выехали назад 457,7 тыс.

В 2016 пошло увеличение: ввезено - 588 тыс. машин, а назад выехали только 537,1 тыс. машин. И это все в официальном письме.

Разве 1,5 млн автомобилей могли по воздуху попасть? Или они в Украине, а таможню они не проезжали?

За 6 месяцев этого года снова рост. По данным ГФС, в этом году было ввезено уже около 327 тыс. машин. Относительно вывоза информации у меня нет.

Получается, что 51 тыс. незаконных машин на еврономерах исчезли в степях Украины, а не 2 млн. И то, часть этих автомобилей не ездит, а идет на доноры и на разборки.
http://biz.nv.ua/exp...ne-1483006.html

Напрошується висновок: деякі сили навмисно ведуть брудну пропаганду супроти євроблях.

Сообщение отредактировал PAN: 06 Сентябрь 2017 - 22:41

Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

#9 Чапай

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 4.535 сообщений
  • ПМЖНиколаевская область.

Отправлено 07 Сентябрь 2017 - 07:28

Просмотр сообщенияЖигуліст (10 Июль 2017 - 06:49) писал:


Ух ты, всего одна треть!
Предлагаю запретить эксплуатацию авто с украинской регистрацией- количество ДТП упадёт в 3 раза!

#10 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 12:19

Полиция раскрыла схему ввоза авто на еврономерах
Только в течение двух месяцев по данной схеме было ввезено более 800 автомобилей.

На границе Украины в Черновицкой области задержаны пять должностных лиц международного пункта пропуска, которые за взятки пропускали в Украину авто на иностранных номерах. Об этом в пятницу, 8 сентября, сообщает Департамент защиты экономики Национальной полиции Украины.

У подозреваемых изъято более 200 тысяч долларов.

Установлено, что за беспрепятственный ввоз на территорию Украины каждого автомобиля с иностранной регистрацией должностные лица требовали по 200 долларов США.

"Правоохранители установили, что должностные лица таможенного пункта пропуска организовали преступную схему, по которой граждане-нерезиденты беспрепятственно ввозили автомобили на иностранном регистрации. Кроме того, все транспортные средства были оформлены на подставных лиц. За такую ​​услугу таможенники получали по 200 долларов США за один автомобиль", - говорится в сообщении.

Также указано, что в рамках уголовного производства оперативники Управления защиты экономики Нацполиции и следователи прокуратуры в Черновицкой области задокументировали получение 25 тысяч гривен неправомерной выгоды.

В схеме были задействованы начальник одного из структурных подразделений международного автомобильного пункта пропуска, инспекторы и посредники. По такой схеме только в течение двух месяцев было ввезено более 800 автомобилей.

По словам заместителя Председателя Нацполиции - начальника Департамента защиты экономики Игоря Купранца, 6 сентября оперативники и следователи с привлечением спецназа КОРД провели 14 обысков, в рамках которых, помимо денежных средств, были изъяты черновые записи, свидетельствующие о миллионные прибыли задержанных.

В настоящее время проверяется причастность к преступной схеме и распределению взяток других работников таможни, в том числе ее руководства.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#11 PAN

  • Модератор
    • Перейти к галерее
  • 8.881 сообщений
  • ПМЖТимчасово окупована територія

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 13:28

Очікувано. Створеня будь-яких штучних перешкод (у даному випадку драконівських ввізних мит) є передумовою для виникнення корупції. Якщо пошкодити, то навряд можна знайти інформацію про подібні випадки у Польщі чи Литві.
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

#12 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 08 Сентябрь 2017 - 15:47

Просмотр сообщенияPAN (06 Сентябрь 2017 - 22:39) писал:

Напрошується висновок: деякі сили навмисно ведуть брудну пропаганду супроти євроблях.

Ймовірно, я теж відношусь до деяких...
Sergey Fursa
8 год. ·

Кейс Евробляхеров. Как государство наказывает своих граждан за честность
Парламент решил предложить компромисс с евробляхерами. Плюнув этим в лицо всем честным налогоплательщикам.

У государство есть роль. Одна из самых важных. Оно, государство, устанавливает правила. И это могут быть правила дикого запада, когда человек человеку волк. Или это может быть формат «закон прежде всего», как в современных цивилизованных странах. Когда если ты поступаешь по правилам – то ты выигрываешь. А если ты нарушаешь правила – то тебя наказывают. Как пример, трасса Одесса-Киев после длинных выходных. Люди тянуться в пробке, а вдоль, по обочине, несутся самые хитросделанные. А потом встраиваются в общий поток. Что произойдет в Англии? Там поставят камеру и всем, кто решил что он самый умный и ему все можно, придет такой счет, что навсегда отобьет желание обманывать. Что будет в Украине? Камер здесь уже давно ждут, а воз и ныне там. И хитросделанные люди просто приедут домой раньше. А весь потом, в среднем, приедет позже. И в следующий раз эти люди снова поедут по обочине. А те, кто будут ехать по правилам, в очередной раз почувствуют себя лохами. А кто то из «лохов» присоединится к самым умным. И это дело рук государства.

Сначала был кейс банка Михайловский. Что делает разумный правильный вкладчик. Он анализирует банки. Выбирает менее рискованный. И вкладывает под меньшие проценты. А его банк делает отчисления в Фонд Гарантирования вкладов, что влияет на ставку привлечения и делает ее меньше. Не надо иллюзий, в Фонд платят даже не банки, а вкладчики хороших банков, которые страхуют вкладчиков плохих банков. Что делали вкладчики финансовых компаний под зонтиком Михайловского? Они побежали за самыми высокими ставками, не думая, куда это их приведет. И вкладывали туда, где даже не было защиты Фонда Гарантирования. Логично, что эти «рога и копыта» лопнули. А вкладчики пришли под парламент, побуянили и им все вернули. Создали негативный прецедент. Когда ты можешь требовать то, что тебе не принадлежит. Надо просто собрать большую толпу. И создали негативный стимул на будущее. И заставили почувствовать себя «лохами» тех людей, кто все делал правильно.

Потом пришли бляхеры. Что делают честные граждане. Они покупают белый импортный автомобиль (или не менее белый отечественный), платят все налоги и ездят. Это дорого. Но люди все делают по закону. А что делали бляхеры? Они использовали схему. К покупателю машины пришел решала и говорит «Братан, зачем тебе платить столько. Давай я тебе завезу транзитную тачку, все в разы дешевле, все будет чики-пки». И когда клиент сомневался, он убеждал, что если что «порешаем вопрос, там надавим, там подмажем, все решим, нас же будет много». И появилось много номеров с регистрацией в Речи Посполитой. И появилась проблема. Тысячи машин призраков, которые нигде не учитываются, ни за что не отвечают и не заплатили законные налоги. Что должно было сделать государство? Наказать схемщиков. Все. Больше ничего. Но люди, которые организовали схему, смогли организовать и протесты. В Украине это не сложно. И что мы имеем?

А мы имеем предложенный компромисс. Любимый бухгалтер любимого друга президента вышла к народу с меморандумом. Где предложила льготную легализацию уже завезенных автомобилей. И как себя должен почувствовать честный человек, уплативший все налоги? Он опять чувствует себя полнейшим «лохом». Потому что государство снова стимулирует людей обманывать государство. А значит обманывать честных налогоплательщиков. Это как будто бы вы ограбили банк, вас поймали копы, а вы садитесь и предлагаете «слушайте, ну банк я уже ограбил, давайте теперь часть денег оставим мне, часть я верну, и все, забыли». Будет ли согласие шерифа с такой схемой оберегать нас от новых ограблений банков? Или наоборот, будет стимулировать их?

И пламенный привет тем, кто говорил, что евробляхеры стояли ради снижения пошлин для всех. Как только им удалось получить легализацию схемы, протесты закончились. Они своего добились. И добьются снова, если государство будет слабым. А такие компромиссы – признак слабого государство. Которое не верит в собственную легитимность. И не способно использовать аппарат закона и аппарата насилия для восстановления законности. И такие компромиссы демотивируют людей гораздо больше, чем коррупция или пробуксовка реформ. Потому что нельзя строить современное общество, где все должно быть по закону. И одновременно стимулировать это общество нарушать правила.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.





Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных

Анализ сайта онлайн
Loading the player...