Перейти к содержимому


Методичні рекомендації ІДПС щодо виявлення нештатних світлових приладів


Сообщений в теме: 10

#1 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 28.058 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 02 Июнь 2017 - 20:01

Методичні рекомендації ІДПС щодо виявлення нештатних світлових приладів


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАІНИ НАУКОВО­ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР 3 БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ


Виявлення працівниками Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України фактів застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу
Методичні рекомендації Київ ­ 2004

Останнім часом на вулично­дорожній мережі України з'явилася численна кількість транспортних засобів, водії яких при експлуатації застосовують різноманітні світлодіоди широкого спектра кольорів для підсвічування окремих частин і деталей кузова автомобіля. У фарах транспортних засобів використовуються лампи з різнокольоровим світінням. Установлюються інші зовнішні світлові прилади, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу. Все це дезорінтує та засліплює водіїв у нічний час доби і, як наслідок, негативно впливає на безпеку дорожнього руху. В цьому році з причини порушення правил користування освітлювальними приладами скоєно 106 дорожньо­транспортних пригод, у яких загинуло 17 та отримали поранения 125 чоловік, а з причини несправності освітлювальних приладів скоєно 39 таких пригод, у яких загинуло 6 та отримали поранения різного ступеня тяжкості 46 чоловік.
Цими методичними рекомендациями узагальнюються досвід і навички роботи працівників Державтоінспекції МВС України (далі ­ ДАІ) з виявлення фактів застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу, та інформація про нормативно­правове забезпечення контролю даного напрямку діяльності ДАІ. 1. Способи застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу. Сьогодні на дорогах України склалася ситуація, коли ряд водіїв, бажаючи прикрасити свій автомобіль, вдаються до використання різних засобів для підсвічування окремих частин, деталей кузова (що не передбачено конструкцією), змінюють колір вогнів тощо.
Найбільш поширені способи застосування таких прикрас:
- встановлення у фари ламп різного кольору (червоних, жовтогарячих, синіх, зелених та ін.);
- заповнення фар різнобарвною рідиною;
- встановлення ламп різного кольору в габаритні ліхтарі (особливо це поширено на автобусах);
- підсвічування діодами різного кольору склообмивачів, антен, склоочисників, заднього номерного знака; підсвічування днища кузова;
- використання додаткових ліхтарів різного кольору замість передніх та задніх протитуманних фар, передбачених конструкцією автомобіля та Правилами дорожнього руху.

2. Нормативне забезпечення кольору зовнішніх світлових приладів транспортних засобів.
Державним стандартом України ДСТУ UN/ECE R 48­02:2002 "Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно встановлення засобів освітлення та світлової сигналізації" (Правила ЕЭК ООН № 48­02:2001, IDT) регламентовано кольори вогнів автомобіля.
Згідно з підрозділом 5.15 вказаного ДСТУ та доповненнями до нього вони повинні мати колір:
фара дальнього світла – білий;
фара ближнього світла – білий;
передня протитуманна фара – білий та жовтий;
ліхтар заднього ходу – білий;
покажчик повороту – автожовтий, позаду допускається червоний;
аварійний сигнал – автожовтий, позаду допускається червоний;
стоп­сигнал – червоний;
ліхтар освітлення заднього номерного знака – білий;
підфарник – білий;
задній габаритний ліхтар – червоний;
задня протитуманна фара – червоний;
стоянковий вогонь – білий попереду, червоний позаду, автожовтий, якщо він поєднаний з боковими покажчиками повороту чи боковими габаритними ліхтарями;
боковий габаритний ліхтар – автожовтий;
проте крайній позаду боковий габаритний ліхтар може бути червоним, якщо він згрупований, комбінований чи поєднаний з заднім габаритним ліхтарем, заднім контурним вогнем, задньою протитуманною фарою чи стоп­сигналом, згрупований чи частково має спільну світловипромінювальну поверхню із заднім світловідбиваючим пристроєм;
контурний вогонь – білий попереду, червоний позаду;
денний ходовий вогонь – білий;
задній світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – червоний;
задній світловідбиваючий пристрій трикутної форми – червоний;
передній світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – ідентичний аварійному вогню;
боковий світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – автожовтий;
проте крайній позаду боковий світловідбиваючий пристрій може бути червоним, якщо він згрупований чи частково має спільну світловипромінювальну поверхню із заднім габаритним ліхтарем, заднім контурним вогнем, задньою протитуманною фарою, стоп­сигналом чи крайнім позаду боковим габаритним ліхтарем червоного кольору.
Примітка 1. Автожовтий колір використовується виробниками автомобілів і відповідає жовтогарячому кольору.
Примітка 2. Передній світловідбиваючий пристрій називають також білим чи безкольоровим світловідбиваючим пристроєм.

3. Правові підстави для притягнення до відповідальності водіїв, які застосовують зовнішні світлові прилади, що не відповідають вимогам конструкції транспортних засобів, та посадових осіб за випуск на лінію такого автотранспорту.
Експлуатуючи транспортні засоби з зовнішніми світловими приладами, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу, у діях водіїв вбачаються ознаки порушення вимог пункту 31.4.3 (а) Правил дорожнього руху України:
"31.4. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам:
31.4.3. Зовнішні світлові прилади:
а) кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу".
Відповідальність для водіїв за дані правопорушення визначена частиною другою статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Випускаючи на лінію транспортний засіб, зовнішні світлові прилади якого не відповідають вимогам конструкції цього транспортного засобу, посадова особа підприємства, відповідальна за технічний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів, здійснює правопорушення, відповідальність за яке визначена статтею 128 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

4. Дії працівників ДАІ щодо виявлення фактів застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу.
Притягнення до відповідальності їх водіїв та посадових осіб за випуск такого автотранспорту на лінію. Результати роботи працівників ДАІ щодо виявлення фактів використання водіями на транспортних засобах зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу, значною мірою залежать від умілої організації цієї роботи з боку керівного й командного складу підрозділів, рівня професійної підготовки інспекторів дорожньо­патрульної служби та державтоінспекторів районних відділень ДАІ, спостережливості інспекторів дорожньо­патрульної служби. Працівник ДАІ, перебуваючи на посту, маршруті патрулювання, під час нагляду за дорожнім рухом звертає увагу на транспортний засіб, на якому зовнішні світлові прилади не відповідають вимогам його конструкції, що є підставою для зупинки такого транспортного засобу, і проводить його зупинку. Здійснивши візуальний огляд транспортного засобу і переконавшись у застосуванні водієм зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції цього транспортного засобу, працівник ДАІ складає на водія адміністративний протокол за частиною другою статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення за невиконання водієм пункту 31.4.3 (а) Правил дорожнього руху України.
Якщо під час планових чи раптових перевірок випуску автотранспорту на лінію державтоінспекторами ДАІ встановлено, що відповідальною за технічний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів посадовою особою допущено випуск на лінію транспортних засобів з зовнішніми світловими приладами, які не відповідають вимогам конструкції цього транспортного засобу, то на таку посадову особу складається адміністративний протокол за статтею 128 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Видається припис на заборону експлуатації даного транспортного засобу до усунення виявлених недоліків. У подальшому державтоінспектор ДАІ, який видав припис вищезгаданій посадовій особі, встановлює контроль за його виконанням. У разі невиконання припису державтоінспектор ДАІ складає адміністративний протокол за частиною першою статті 128­1 Кодексу України про адміністративні правопорушення і видає новий припис.

Список використаної літератури
1. Закон України "Про дорожній pyx", м. Харків, НВП "Світлофор", 2002 р., с 86.
2. Кодекс України про адміністративні правопорушення, м. Київ, АТЗТ "Видавництво "Право", 2002 р., с. 154.
3. Державний стандарт України ДСТУ UN/ECE R 48­02:2002 "Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно встановлення засобів освітлення та світлової сигналізації" (Правила ЕЭК ООН № 48­02:2001, IDT), м. Київ, Редакційно-­видавничий відділ УкрНДІССІ, 2002 р., с 102.
4. Правила дорожнього руху України, м. Харків, НВП "Світлофор", 2001 р., с. 88.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#2 gtc

    Про-двинутый пользователь

  • Модератор
    • Перейти к галерее
  • 24.629 сообщений
  • ПМЖЛьвов

Отправлено 03 Июнь 2017 - 06:55

Просмотр сообщенияЖигуліст (02 Июнь 2017 - 20:01) писал:

Методичні рекомендації Київ ­ 2004

Діючі?

#3 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 03 Июнь 2017 - 09:20

Просмотр сообщенияgtc (03 Июнь 2017 - 06:55) писал:

Просмотр сообщенияЖигуліст (02 Июнь 2017 - 20:01) писал:

Методичні рекомендації Київ ­ 2004

Діючі?

Безтолкові.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#4 gtc

    Про-двинутый пользователь

  • Модератор
    • Перейти к галерее
  • 24.629 сообщений
  • ПМЖЛьвов

Отправлено 04 Июнь 2017 - 05:03

І це варто окремої теми?

#5 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 04 Июнь 2017 - 09:40

Просмотр сообщенияgtc (04 Июнь 2017 - 05:03) писал:

І це варто окремої теми?

Так. Це початок. Працюємо над нормальними методичками.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#6 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 04 Июнь 2017 - 09:46

На поличках.
http://mtu.gov.ua/co...ml?PrintVersion
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#7 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 04 Июнь 2017 - 10:01

Теж на поличку.
Загальні відомості про електричне освітлення і засоби сигналізації автомобілів
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#8 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 04 Июнь 2017 - 10:27

Просмотр сообщенияgtc (04 Июнь 2017 - 05:03) писал:

І це варто окремої теми?
А давайте для розвитку теми відповімо на таке питання - чи порушую я Правила дорожнього руху?
Я маю на увазі заміну ламп розжарювання на моєму автомобілі на світлодіодні від generalkapral
Изображение Изображение

Авжеж, вітається аргументована відповідь.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#9 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 01 Октябрь 2017 - 18:44

Цитата

Demyd Tuzenko Вопрос: противотуманные фары и подфарники - это одно и то же, или нет? Если нет, как понять, что именно из этого у меня установлено? :-)



Цитата

2.7.9 фара дальнего света: Огонь, предназначенный для освещения дороги на большом расстоянии спереди транспортного средства.
2.7.10 фара ближнего света: Огонь, предназначенный для освещения дороги спереди транспортного средства таким образом, чтобы не ослеплять чрезмерно и не причинять неудобства водителям встречных транспортных средств и другим участникам дорожного движения.
2.7.11 указатель поворота: Огонь, предназначенный для сигнализации другим участникам дорожного движения о намерении водителя свернуть вправо или влево. Указатель(и) поворота может (могут) также использоваться в соответствии с ГОСТ Р 41.97 и в качестве аварийной сигнализации.
2.7.12 сигнал торможения: Огонь, предназначенный для сигнализации другим участникам дорожного движения, находящимся сзади транспортного средства, о приведении в действие рабочего тормоза. Сигналы торможения могут включаться при приведении в действие замедлителя или другого аналогичного устройства.
2.7.13 фонарь освещения заднего номерного знака: Приспособление, которое служит для освещения места, предназначенного для заднего номерного знака, и которое может состоять из нескольких оптических элементов.
2.7.14 передний габаритный огонь: Огонь, предназначенный для обозначения габаритной ширины транспортного средства спереди.
2.7.15 задний габаритный огонь: Огонь, предназначенный для обозначения габаритной ширины транспортного средства сзади.
2.7.16 светоотражающее устройство: Устройство, предназначенное для сигнализации наличия транспортного средства посредством отражения света, излучаемого источником, не связанным с этим транспортным средством, для наблюдателя, находящегося вблизи этого источника света.
Для целей настоящего стандарта светоотражающими устройствами не считают:
2.7.16.1 светоотражающие номерные знаки;
2.7.16.2 светоотражающие указатели, упоминаемые в ДОПОГ (Европейское соглашение о международной дорожной перевозке опасных грузов);
2.7.16.3 прочие светоотражающие таблички и знаки, которые должны использоваться в целях соответствия с национальными требованиями в отношении определенных категорий транспортных средств или определенных видов операций;
2.7.16.4 светоотражающая маркировка по ГОСТ Р 41.104.
2.7.17 аварийный сигнал: Одновременное включение всех указателей поворота в целях сигнализации об особой опасности, которую представляет в данный момент транспортное средство для других пользователей дороги.
2.7.18 противотуманная фара: Огонь, предназначенный для улучшения освещенности дороги в туман, снегопад, ливень или пылевую бурю.
2.7.19 задний противотуманный огонь: Огонь, предназначенный для улучшения видимости транспортного средства сзади в густом тумане.
2.7.20 задняя фара: Огонь, предназначенный для освещения дороги сзади транспортного средства и подачи предупреждающего сигнала другим пользователям дороги, когда транспортное средство движется задним ходом или приводится в состояние для такого движения.
2.7.21 стояночный огонь: Огонь, предназначенный для обозначения транспортного средства при его остановке в населенном пункте. В этих случаях он заменяет передние и задние габаритные огни.
2.7.22 контурный огонь: Огонь, смонтированный как можно выше у крайней точки габаритной ширины транспортного средства и предназначенный для точного указания его габаритной ширины. На некоторых автомобилях и прицепах этот огонь дополняет передние и задние габаритные огни, привлекая особое внимание к габаритам транспортного средства.
2.7.23 боковой габаритный огонь: Огонь, предназначенный для светового обозначения наличия транспортного средства сбоку.
2.7.24 дневной ходовой огонь: Огонь, направленный вперед и используемый для обеспечения лучшей видимости транспортного средства при его движении в дневное время*(2).
2.7.25 огонь подсветки поворота: Огонь для обеспечения дополнительного освещения той части дороги, которая находится вблизи переднего угла транспортного средства на стороне, в направлении которой транспортное средство поворачивает

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#10 zav57

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
    • Перейти к галерее
  • 993 сообщений
  • ПМЖХерсон

Отправлено 09 Октябрь 2017 - 08:52

http://autonews.ua/e...e-k-voditelyam/
Мочанов сделал важное обращение к водителям:
Вниманию автомобилистов, особенно аматоров и начинающих суперпрофи, с модными панно приборов типа «оптитрон» и прочей новомодной навороченной хренью. Вы обязаны знать, что свет (габариты и фары!) у вас включен тогда, когда на этом зитке горит соответствующая информационная пиктокрамма. Чаще всего в виде фар с лучиками. Пост-обращение к водителям, которые в пасмурную и дождливую погоду не включают ближний свет фар, написал в соцсетях известный автогонщик, волонтер, блогер и телеведущий Алексей Мочанов.
Если вы завели машину и у вас не стоит автоматически включенный свет, ходовые огни — выйдете из машины и убедитесь что они включены!
Сегодня от Блокбастера до Соломенки через две набережные, Владимирский подъём, Крещатик, Кра ноармейскую, Толстого и Урицкого заколебался объезжать эти ничем не мигающиеии не обозначенные «Островки небезопасности», которые в такую дождливую холодную скол зкую мряку к полуночи представляют серьёзную опасность. Для окружающих и для самих себя. Семь штук за дорогу насчитал, включая дятла-таксёра на Запердэу. С пассажирами. По шашке опознал и идентифицировал.
Люди, будьте внимательными! Помните, что любой автомобиль — источник повышенной опасности
и самый простой способ из городского жителя превратиться в фермера на химии. Водите автомобиль ответственно. Не переоценивайте свои способности с возможностями и навыками,
не доверяйте слишком сильно электронике. Вернее доверяйте, но проверяйте. И перепроверяйте.
Пожалуйста! Это очень важно. Жизненно важно.
Реально — очень много негатива и неприятностей с горем-бедой доставляют дятлы. Самоуверенные, механизированные, при деньгах но без мозгов, понимания и уважения.
Ни к себе, ни к окружающим. И главное когда спокойно догоняешь на светофоре и вежливо говоришь «Если бы вы включили свет — вас бы было намного лучше видно» — многие посылают на***, вместо «спасибо и извините».
Задача не поругаться. А добиться того, чтобы люди обратили внимание на проблему.
Я за то, чтобы круглый год и круглые сутки ездить с включенными фарами всегда.
Но без противотуманок. Это отдельная категория летающих тарелок. И победить их —
невозможно. Только штрафы. Беспощадно. За езду с включенными противотуманками когда нет тумана. В Европе это мгновенный штраф. Без разговоров и вариантов.

#11 zam75

    Продвинутый пользователь

  • Добрий користувач
  • PipPipPip
  • 196 сообщений

Отправлено 14 Октябрь 2017 - 11:25

Тю. Я думал только в СШП разрешено без света ездить днем.

Реально машину лучше видно со светом. Особо актуально при повороте на главную.





Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных

Анализ сайта онлайн
Loading the player...