0
Як правильно гальмувати?
Автор Жигуліст, 29 июн 2017 20:11
Сообщений в теме: 24
#1
Отправлено 29 июня 2017 - 20:11
Тато вчив Доцю (на механічній КПП) гальмувати так:
- права нога з педалі газу переходить на педаль гальма,
- гальмування (зменшення швидкості),
- для зупинки - дотискувати педаль гальма, ліва нога вижимає педаль зчеплення, рука переводить важіль КПП в нейтральне положення.
Тепер Дядя-інструктор з водіння вчить Доцю гальмувати так:
- права нога прибирається з педалі газу,
- ліва нога вижимає педаль зчеплення, рука переводить важіль КПП в нейтральне положення.
- гальмування (зменшення швидкості), для зупинки - дотискувати педаль гальма.
Хто правий?
- права нога з педалі газу переходить на педаль гальма,
- гальмування (зменшення швидкості),
- для зупинки - дотискувати педаль гальма, ліва нога вижимає педаль зчеплення, рука переводить важіль КПП в нейтральне положення.
Тепер Дядя-інструктор з водіння вчить Доцю гальмувати так:
- права нога прибирається з педалі газу,
- ліва нога вижимає педаль зчеплення, рука переводить важіль КПП в нейтральне положення.
- гальмування (зменшення швидкості), для зупинки - дотискувати педаль гальма.
Хто правий?
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.
#2
Отправлено 29 июня 2017 - 21:04
ИМХО можно и так, и так.
Зависит от ситуации.
Если я не уверен, что будет полная остановка, то действую по вар.1, т.е. сначала чуть притормаживаю при включенной передаче.
А если остановку планирую заранее, то могу и вначале передачу на нейтралку переключить и докатываться с торможением.
Но часто одновременно жму обе педали, ибо... город у нас такой...
А в общем, это без разницы, лишь бы остановиться там, где надо и не аварийно-заглохшим.
Кстати, может из-за последнего условия инструкторы и перестраховываются и приучают вначале с передачи снять.
Зависит от ситуации.
Если я не уверен, что будет полная остановка, то действую по вар.1, т.е. сначала чуть притормаживаю при включенной передаче.
А если остановку планирую заранее, то могу и вначале передачу на нейтралку переключить и докатываться с торможением.
Но часто одновременно жму обе педали, ибо... город у нас такой...
А в общем, это без разницы, лишь бы остановиться там, где надо и не аварийно-заглохшим.
Кстати, может из-за последнего условия инструкторы и перестраховываются и приучают вначале с передачи снять.
#3
Отправлено 29 июня 2017 - 21:09
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.
#5
Отправлено 30 июня 2017 - 01:04
Знайома жіночка здавала на права в Італії,там,при наближенні до світлофора потрібно плавно по порядку перейти до першої передачі...ніяких нейтральних...
Надіслано від мого SM-T116, використовуючи Tapatalk
Надіслано від мого SM-T116, використовуючи Tapatalk
Дипломатия состоит в том, чтобы
гладить собаку до тех пор, пока
намордник не будет готов.
Фридрих Вильгельм Ницше.
гладить собаку до тех пор, пока
намордник не будет готов.
Фридрих Вильгельм Ницше.
#9
Отправлено 01 июля 2017 - 02:41
Женщина, сейчас, в Европе, сдавала на права на "ручке"?
В тім і справа,хоч це і було років 5 назад,але вона хотіла мати права з дозволом керування авто на механічній кп...
А загалом ви праві,виглядає дико...як для нас,аборигенів...
В тім і справа,хоч це і було років 5 назад,але вона хотіла мати права з дозволом керування авто на механічній кп...
А загалом ви праві,виглядає дико...як для нас,аборигенів...
Дипломатия состоит в том, чтобы
гладить собаку до тех пор, пока
намордник не будет готов.
Фридрих Вильгельм Ницше.
гладить собаку до тех пор, пока
намордник не будет готов.
Фридрих Вильгельм Ницше.
#10
Отправлено 01 июля 2017 - 07:14
Жигуліст (29 июня 2017 - 20:11) писал:
Тато вчив Доцю (на механічній КПП) гальмувати так: - права нога з педалі газу переходить на педаль гальма, - гальмування (зменшення швидкості), - для зупинки - дотискувати педаль гальма, ліва нога вижимає педаль зчеплення, рука переводить важіль КПП в нейтральне положення. Тепер Дядя-інструктор з водіння вчить Доцю гальмувати так: - права нога прибирається з педалі газу, - ліва нога вижимає педаль зчеплення, рука переводить важіль КПП в нейтральне положення. - гальмування (зменшення швидкості), для зупинки - дотискувати педаль гальма. Хто правий?
В первом случае:
1. Лучше устойчивость автомобиля
2. В экстренной ситуации есть возможность оперативно ускориться
3. На инжекторе меньше расход топлива
Сообщение отредактировал Av_m: 01 июля 2017 - 07:15
#13 Гость_zam75_*
#14
#15 Гость_zam75_*
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных