Перейти к содержимому


Гальмувати чи маневрувати?


Сообщений в теме: 30

#1 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 28.054 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 20 Июль 2017 - 09:10

Цитата

12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.

Неодноразово обговорювали цей момент - чи можна маневрувати, щоб уникнути зіткнення?
Тобто маневрувати можна, але якщо відбулося зіткнення, то це не був "безпечний об'їзд перешкоди". Тобто п.12.3 не виконаний.
Ілюстрація цієї тези - в рішенні по ДТП, яке трапилось з форумчанином.


УКРАЇНА
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
49044, м. Дніпро, вул. Паторжинського, 18 «А», тел. 713-41-50
№ 201/6702/17-п
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 липня 2017 року м. Дніпро
Скрытый текст

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#2 zam75

    Продвинутый пользователь

  • Добрий користувач
  • PipPipPip
  • 196 сообщений

Отправлено 20 Июль 2017 - 09:54

Последствия маневрирования в основном за счет маневрирующего. Если докажет, что последствия точно могли быть хуже, могут скинуть на виновного в аварийной ситуации. К примеру въезд в столб при объезде пешехода. Пешеход платит за столб и машину.

#3 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 20 Июль 2017 - 10:11

Цитата

Всеволод НовохатькоДмитрий, ключевая фраза-"для предотвращения столкновения". А мне негде было тормозить для предотвращения столкновения -это чучело ехало справа впереди меня метрах в пяти и не глядя пошло на разворот не доехав до разрыва сплошной

з ФБ
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#4 Accent

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
  • 376 сообщений
  • ПМЖДнепр

Отправлено 20 Июль 2017 - 10:43

Всех приветствую!
Схемы ДТП:
из первичных материаловИзображение
из экспертного исследования
Изображение
If You Feel You're In Control, You're Not Going Fast Enough - © M. Andretti

#5 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 20 Июль 2017 - 10:46

В рішенні суду с т.124 випливає з порушення п.10.1.
По схемі я бачу порушення оппонентом:

Цитата

10.1. Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху.

Цитата

10.4. Перед ... розворотом водій повинен завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку,

і порушення вимог розмітки

Цитата

1.3 — поділяє транспортні потоки протилежних напрямків на дорогах, які мають чотири і більше смуг руху;
Лінії 1.1 і 1.3 перетинати забороняється.

Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#6 Accent

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
  • 376 сообщений
  • ПМЖДнепр

Отправлено 20 Июль 2017 - 10:47

Просмотр сообщенияЖигуліст (20 Июль 2017 - 09:10) писал:

Цитата

12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.

Неодноразово обговорювали цей момент - чи можна маневрувати, щоб уникнути зіткнення?
Тобто маневрувати можна, але якщо відбулося зіткнення, то це не був "безпечний об'їзд перешкоди". Тобто п.12.3 не виконаний.
Ілюстрація цієї тези - в рішенні по ДТП, яке трапилось з форумчанином.


"яку водій об'єктивно спроможний виявити"
Мицубан начал манёвр из правого ряда, без включения поворота, не доехав до разрыва в двойной сплошной, двигаясь в метрах пяти впереди меня.
Каким образом и когда я был его действия "об'єктивно спроможний виявити"?
If You Feel You're In Control, You're Not Going Fast Enough - © M. Andretti

#7 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 20 Июль 2017 - 10:47

А як так сталося, що в справі два різних експертних дослідження?
Які питання ставились експертам на дослідження?
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#8 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 20 Июль 2017 - 10:49

Цитата

Всеволод Новохатько Є відео в "Амстердамі"но його не дають

Відмовили на запит слідства, чи Вам особисто відмовили?
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#9 Accent

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
  • 376 сообщений
  • ПМЖДнепр

Отправлено 20 Июль 2017 - 10:59

Просмотр сообщенияЖигуліст (20 Июль 2017 - 10:47) писал:

А як так сталося, що в справі два різних експертних дослідження?
Які питання ставились експертам на дослідження?

каждый заказал своё
В том, что я заказывал в НИИКЦ МВД - исследовали состоятельность показаний сторон на основании схемы ДТП и пояснений сторон
В том, что заказал оппонент в филиале НИИСЭ им. Бокариуса - старый алкоголик эксперт Хабло исследовал ДТП "со слов" не ссылаясь на материалы дела. Там водитель мицубана показал, что "перед разворотом занял крайнее левое положение и видел вдалеке серый автомобиль" который ехал с превышением скорости. На самом деле мы ехали рядом -он в правом ряду, я-в левом, и мицубан внезапно пошёл на разворот даже не доехав до разрыва в сплошной разметке. И машина у меня не серая, а зелёная. Впечатление такое, что экспертиза делалась специально абы как-лишь бы судья завернул их обе.
If You Feel You're In Control, You're Not Going Fast Enough - © M. Andretti

#10 Accent

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
  • 376 сообщений
  • ПМЖДнепр

Отправлено 20 Июль 2017 - 11:31

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
If You Feel You're In Control, You're Not Going Fast Enough - © M. Andretti

#11 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 20 Июль 2017 - 11:46

Просмотр сообщенияAccent (20 Июль 2017 - 10:59) писал:

водитель мицубана показал, что "перед разворотом занял крайнее левое положение...

Судячи з фото, Мицик вміє повертати одразу строго перепендикулярно, без радіусу повороту. :D
Изображение
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#12 zam75

    Продвинутый пользователь

  • Добрий користувач
  • PipPipPip
  • 196 сообщений

Отправлено 20 Июль 2017 - 13:26

Вот

Просмотр сообщенияЖигуліст (20 Июль 2017 - 11:46) писал:

Судячи з фото, Мицик вміє повертати одразу строго перепендикулярно, без радіусу повороту.

+

Еще бы кто видеорегистратор придумал.

#13 Accent

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
  • 376 сообщений
  • ПМЖДнепр

Отправлено 20 Июль 2017 - 13:44

Просмотр сообщенияzam75 (20 Июль 2017 - 13:26) писал:

Вот

Просмотр сообщенияЖигуліст (20 Июль 2017 - 11:46) писал:

Судячи з фото, Мицик вміє повертати одразу строго перепендикулярно, без радіусу повороту.

+

Еще бы кто видеорегистратор придумал.

отломалось крепление за пару часов до дтп(((((
If You Feel You're In Control, You're Not Going Fast Enough - © M. Andretti

#14 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 20 Июль 2017 - 15:11

Просмотр сообщенияAccent (20 Июль 2017 - 10:59) писал:

В том, что я заказывал в НИИКЦ МВД - исследовали состоятельность показаний сторон на основании схемы ДТП и пояснений сторон
І який результат? Чиї свідчення підтверджуються?
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#15 Accent

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
  • 376 сообщений
  • ПМЖДнепр

Отправлено 20 Июль 2017 - 18:13

Просмотр сообщенияЖигуліст (20 Июль 2017 - 15:11) писал:

Просмотр сообщенияAccent (20 Июль 2017 - 10:59) писал:

В том, что я заказывал в НИИКЦ МВД - исследовали состоятельность показаний сторон на основании схемы ДТП и пояснений сторон
І який результат? Чиї свідчення підтверджуються?

обидва відхилено:"Експертні дослідження надані сторонами процесу - обома водіями-учасниками дорожньо-транспортної події протилежні у своїх висновках, при цьому такі дослідження проводились безпосередньо за заявами водіїв Козік О.О. та Новохатько В.В. без надання експертам всебічної інформації, яка знаходиться в матеріалах даної справи про адміністративне правопорушення. Висновок експертного автотехнічного дослідження № 3222-17 від 12 липня 2017 року було проведено лише згідно пояснень водія Козік О.О., а висновок експертного дослідження № 7/10.1-24 від 29 травня 2017 року згідно пояснень водія Новохатько В.В., у зв'язку з чим такі дослідження є неприйнятними, оскільки вихідні дані для проведення вищезазначених експертних автотехнічних досліджень були взяті експертами за основу із заяв заінтересованих сторін, які звернулись до експерта з метою проведення відповідного дослідження, що на думку суду свідчить про однобічність проведених експертних досліджень, в яких не були враховані пояснення іншого водія-учасника ДТП."
If You Feel You're In Control, You're Not Going Fast Enough - © M. Andretti

#16 Accent

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
  • 376 сообщений
  • ПМЖДнепр

Отправлено 20 Июль 2017 - 18:15

посилання на матеріали справи: https://drive.google.com/drive/folders/0B03GS44f0U-ydTl3OGYzaTYtSTA?usp=sharing

Сообщение отредактировал Accent: 20 Июль 2017 - 18:16

If You Feel You're In Control, You're Not Going Fast Enough - © M. Andretti

#17 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 20 Июль 2017 - 21:30

Просмотр сообщенияAccent (20 Июль 2017 - 18:15) писал:

посилання на матеріали справи: https://drive.google.com/drive/folders/0B03GS44f0U-ydTl3OGYzaTYtSTA?usp=sharing

Аплодую панові Скибі.
А якби він ще додав до порушень опонента перетинання лінії розмітки 1.3… то аплодував би стоячи.
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#18 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 20 Июль 2017 - 21:35

Тепер щодо дій судді. Наскільки я розумію, то за наявності експертиз, які суперечать одна одній, він з метою всебічного вивчення обставин справи, повинен був сформулювати питання для третьої експертизи? Нє?
Хоча я, як дилентант, вбачаю (і писав про це вище) показання опонента такими, що суперечать законам фізики і здорового глузду. Тобто вони неспроможні.
Що писатимете в апеляції?
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#19 Жигуліст

  • ПМЖне Одесса

Отправлено 20 Июль 2017 - 21:56

Цитата

від 29 травня 2017 року згідно пояснень водія Новохатько В.В., у зв'язку з чим такі дослідження є неприйнятними, оскільки вихідні дані для проведення вищезазначених експертних автотехнічних досліджень були взяті експертами за основу із заяв заінтересованих сторін
А оце чисто гонєво. Експерт вивчав в т.ч. схему ДТП, яка є в матеріалах справи, і світлини з місця події. Тому суддя тут дав маху...
Хоча... краще б він дав Маху... (С)
Самая главная ошибка - полагать, что ты не ошибаешься.

#20 Accent

    Продвинутый пользователь

  • Пользователь
  • PipPipPip
  • 376 сообщений
  • ПМЖДнепр

Отправлено 21 Июль 2017 - 07:54

Просмотр сообщенияЖигуліст (20 Июль 2017 - 21:56) писал:

Цитата

від 29 травня 2017 року згідно пояснень водія Новохатько В.В., у зв'язку з чим такі дослідження є неприйнятними, оскільки вихідні дані для проведення вищезазначених експертних автотехнічних досліджень були взяті експертами за основу із заяв заінтересованих сторін
А оце чисто гонєво. Експерт вивчав в т.ч. схему ДТП, яка є в матеріалах справи, і світлини з місця події. Тому суддя тут дав маху...
Хоча... краще б він дав Маху... (С)


суддя робив те, що замовили, бо водій Козік Олександр Олександрович - це начальник управління доходів департамента економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради, а суддя Гончаренко- голова самого корумпованого суду у м.Дніпро, у якому міська рада почувається, як в себе вдома
If You Feel You're In Control, You're Not Going Fast Enough - © M. Andretti





Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных

Анализ сайта онлайн
Loading the player...