Отже, є спейсер, на який завантажуються самохідні вантажні модулі. Підйомна рампа вміщує один модуль. Щоб його рівно встановити на рампі, вантажний юнкер може давати водієві команду вперед-назад. До підйомної рампи веде заїзна рампа, якою керує швейцар-юнкер. Його обов'язок - піднімати шлагбаум, щоб вантажний модуль потрапив на підйомник рампу. Один модуль на рампу.
Швейцар-юнкер з невідомих причин запустив на заїздну рампу вантажний модуль в той час, коли вантажний юнкер обслуговував модуль на підйомній рампі, і закрив шлагбаум.
Модуль, що перебував на підйомній рампі, отримав від вантажного юнкера команду здати назад. Водій, що перебував на під'їздній рампі, побачив, що на нього суне задом вантажний модуль, поблимав фарами, бо звуковий сигнал був несправний, і з метою уникнення зіткнення, врубив задню тягу, і виніс шлагбаум назовні.
Тобто майну спейсера завдано шкоду.
Хто винуватець в данній ДТП?
0
ДТП на спейсері.
Автор Жигуліст, 03 сен 2017 21:50
Сообщений в теме: 7
#6
Отправлено 04 сентября 2017 - 11:47
Для водія вантажного модуля:
Водитель нарушил требования п. 10.9. «Під час руху транспортного засобу заднім ходом водій не повинен створювати небезпеки чи перешкод іншим учасникам руху. Для забезпечення безпеки руху він у разі потреби повинен звернутися за допомогою до інших осіб.»
Судебные перспективы по привлечению Водителя к административной ответственности по ст. 124 КУАП (и дальнейшей компенсации ущерба за счет страховой компании) за нарушение п.10.9 ПДД не ясны, т.к. он может настаивать на том, что он «діяв в умовах непереборної сили», и на основании п. 2.14. «Водій має право:... - е) відступати від вимог законодавства в умовах дії непереборної сили або коли іншими засобами неможливо запобігти власній загибелі чи каліцтву громадян.» не быть признаным виновным в данном происшествии.
Водитель нарушил требования п. 10.9. «Під час руху транспортного засобу заднім ходом водій не повинен створювати небезпеки чи перешкод іншим учасникам руху. Для забезпечення безпеки руху він у разі потреби повинен звернутися за допомогою до інших осіб.»
Судебные перспективы по привлечению Водителя к административной ответственности по ст. 124 КУАП (и дальнейшей компенсации ущерба за счет страховой компании) за нарушение п.10.9 ПДД не ясны, т.к. он может настаивать на том, что он «діяв в умовах непереборної сили», и на основании п. 2.14. «Водій має право:... - е) відступати від вимог законодавства в умовах дії непереборної сили або коли іншими засобами неможливо запобігти власній загибелі чи каліцтву громадян.» не быть признаным виновным в данном происшествии.
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных