Перейти к содержимому


Чи варто "розстрілювати" таксистів?


Сообщений в теме: 28

#1 PAN

  • Модератор
    • Перейти к галерее
  • 9.636 сообщений
  • ПМЖСхід

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 11:57

Трапила на очі публікація одно блогера стосовно взаємовідносин громадян та держави. Навіть конкретніше- таксистів та держави. Що скажете?

Юрий Бирюков
17 год ·
Надежда и опора лохов, а по совместительству - лидер пророссийской партии Родина (Батькивщина), осваивает очередных «обиженных» и «угнетенных». В этот раз ими оказались таксисты. В комментах под постом там весь зоопарк и зверинец. Но один коммент резанул по нервам.

Тут я должен заметить, что редко обращаю внимание на подобное. Но так уж сегодня сложилось, что я снова в ООС, снова шастаю по уже столь привычным дорогам по маршруту Краматорск - Пески - Мариуполь.

Так вот, что хочется передать этому самостоятельному гражданину, вроде бы как живущему в Черновцах и не замечающему результаты деятельности государства...

То, что ты в Черновцах сидишь и умничаешь в Фейсбучике, а не копаешь окоп в склизкой донецкой грязи - это заслуга государства, в лице всей армии и других силовиков.

То, что ты в Черновцах ходишь по улицам в любое время суток, которые вечером еще и освещаются - тоже результат работы государства.

И машину твою, купленную за твои деньги, у тебя не отожмут сторонники «русского мира», прикопав тебя у обочины - тоже государство заботится.

И светофоры работают... А когда очередной сверх-умный-и-самостоятельный-таксист, почему-то чаще всего на евробляхах, влетит в тебя на перекрестке - приедет патрульная полиция (от государства), скорая помощь (от государства). И так далее.

Как удобно и беззаботно не замечать государство в мирных Черновцах, а не сидеть на передовом опорнике у забора ДАПа. Правда?
Изображение
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

#2 PAN

  • ПМЖСхід

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 12:01

І власне, публікація лідерки Батьківщини, про яку згадує пан Юрій:
Юлія Тимошенко
Вчора о 09:27 ·
Таксисти б’ють на сполох. Влада на чолі з президентом планує запровадити надмірні ліцензійні умови для них. Це остаточно сховає галузь в тіні. Бо коли одні працюють легально в суперзарегульованому середовищі, а паралельно існує величезний пласт нелегальних перевезень, ринок зруйнується повністю.

А за умови створення нормальних умов роботи таксисти зможуть за рахунок помірних податків щорічно поповнювати бюджет щонайменше на 3,5 мільярди грн, а українці – користуватися ліцензованим таксі зі стандартами якості.

Учора разом із таксистами підписала відкритий лист до президента, прем‘єр-міністра, голів парламентських фракцій з вимогою негайно вирішити проблеми галузі та попередженням про всеукраїнський страйк. Шкода, що більше ніхто з лідерів фракцій не відгукнувся на прохання таксистів про допомогу.

Не можна руйнувати галузь, де працює 200 тис. водіїв, послугами яких користуються 2 млн українців на день. Моя пропозиція: разом з «Батьківщиною» і профільними асоціаціями створити робочу групу і терміново розробити законопроект, альтернативний урядовому, ухвалення якого може суттєво збільшити доходи в бюджет вже наступного року.

Якщо люди хочуть працювати легально, то держава зобов‘язана зробити все, щоб легальна праця була можливою. Адже якщо вона стає неможливою, 60% економіки так і буде – в тіні.
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

#3 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 29.904 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 12:14

Просмотр сообщенияPAN (26 Октябрь 2018 - 12:01) писал:

Влада на чолі з президентом планує запровадити надмірні ліцензійні умови для них.
З Юбером вже розібрались?
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#4 PAN

  • ПМЖСхід

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 12:28

А що там з Юбером?
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

#5 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 29.904 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 12:33

Просмотр сообщенияPAN (26 Октябрь 2018 - 12:28) писал:

А що там з Юбером?

Кожен водій ліцензований, транспортний засіб пройшов техогляд? Податки надходять до бюджету?
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#6 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 29.904 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 12:36

Просмотр сообщенияPAN (26 Октябрь 2018 - 12:01) писал:

Юлія Тимошенко
Коли вже її загратують? Воно, бідне, не знає, за кого ще взятись задурити мізки...
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#7 PAN

  • ПМЖСхід

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 13:13

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Октябрь 2018 - 12:36) писал:

Коли вже її загратують? Воно, бідне, не знає, за кого ще взятись задурити мізки...

А що не так з дописом про таксистів?
От я прочитав допис Бірюкова і допис Тимошенко. Відразу впадає в око те, що Бірюков не читав праці де Сото, а Тимошенко читала. Тези допису Юльки-воровки один в один співпадають з лейтмотивом праці де Сото "Загадка капіталу. Чому капіталізм перемагає на заході і ніде більше".
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

#8 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 29.904 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 13:19

Де Сото навчав не платит податки?
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#9 PAN

  • ПМЖСхід

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 13:27

Повернусь до де Сото, якраз його "Загадка капіталу" має безпосереднє відношення до теми. Так чи інакше Україна зараз не проходить якийся свій унікальний шлях розвитку та становлення. Багато країн це все пройшли все раніш, тож варто вчитися на чужих помилках.

Зараз під рукою немає тексту "Загадки капіталу" українською, то ж дам російською. Як бачите, Україна йде шляхом розвитку інших країн третього світу. І варто вчитися на чужих помилках. І те, як будуть вирішені проблеми, залежить від керівництва держави.

Цитата

Я с группой исследователей решил открыть, точнее, зарегистрировать небольшую швейную мастерскую на окраине Лимы (столица Перу). Мы задались целью зарегистрировать новое и совершенно легальное предприятие. Для получения необходимых согласований и разрешений люди из нашей группы принялись заполнять документы, стоять в очередях и мотаться на автобусах в центр города, в мэрию. Они тратили на это по шесть часов в день, и им удалось зарегистрировать нашу швейную мастерскую за 289 дней. Хотя в заявке на регистрацию указывалось, что в мастерской будет работать только одна швея, нам пришлось выложить 1231 дол. — в 30 раз больше ставки минимальной месячной заработной платы.

Чтобы получить разрешение на строительство частного жилого дома на земле, принадлежащей государству, потребовалось шесть лет и одиннадцать месяцев. Нам пришлось побывать в 52 канцеляриях разного рода и пройти 207 административных этапов. Для получения законного права на использование этого участка земли пришлось пройти 728 административных этапов.

Мы также обнаружили, что водителю частного автобуса или такси для получения официального права на обслуживание своего маршрута требуется затратить на прохождение административных процедур 26 месяцев.

Моя исследовательская группа провела, опираясь на поддержку местных людей, подобные эксперименты еще в ряде стран. Препятствия на пути к легализации бизнеса оказались не меньшими, чем в Перу, а кое-где еще более тяжкими. На Филиппинах для регистрации жилого дома, уже возведенного в городе на государственной или частной земле, необходимо образовать товарищество жильцов и добиться включения в государственную программу финансирования жилищного строительства. Для достижения успеха приходится пройти 168 административных этапов в 53 агентствах и управлениях, на что требуется от 13 до 25 лет. Успеха можно достичь только в том случае, если у государственной программы жилищного строительства в данный момент есть необходимые фонды. А если дом возведен на земле, которая считается сельскохозяйственной, застройщику придется для изменения ее статуса пройти еще 45 бюрократических процедур в 13 административных управлениях, на что нужно затратить еще два года жизни.

В Египте человек, желающий законным образом приобрести в собственность участок пустыни, должен продраться по меньшей мере через 77 административных процедур в 31 ведомстве. На этот подвиг может потребоваться от 5 до 14 лет. Чтобы получить разрешение на строительство жилого дома на земле, выведенной из сельскохозяйственного назначения, нужно от 6 до 11 лет. Именно поэтому 4,7 млн египтян предпочли строить свои жилища внелегальным образом*. Если после завершения строительства законопослушный египтянин решит узаконить свое жилище, он рискует тем, что дом будет разрушен, а ему самому придется уплатить изрядный штраф и провести в тюрьме до 10 лет.

На Гаити рядовому гражданину для легального приобретения участка государственной земли нужно сначала взять ее у государства в аренду на 5 лет, и только после этого он получает право на ее покупку. Чтобы взять в аренду участок земли, нужно пройти 65 бюрократических процедур и затратить на это почти 2 года — и все ради пятилетней аренды. Чтобы по прошествии 5 лет выкупить эту землю, нужно пройти еще 111 процедур и затратить еще 12 лет. Чтобы стать законным владельцем земли на Гаити, нужно затратить 19 лет, но даже это не гарантирует покупателю, что его собственность будет признана законной, то есть станет юридически полноценной.

В каждой из обследованных нами стран мы обнаружили, что сохранить состояние легальности почти так же трудно, как обрести его. Совершенно очевидно, что не столько новые горожане нарушают закон, сколько последний разрушает их жизнь, так что им остается только уход за пределы легальной правовой системы.

Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

#10 PAN

  • ПМЖСхід

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 13:32

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Октябрь 2018 - 13:19) писал:

Де Сото навчав не платит податки?

Де Сото досліджував причини виникнення та існування позалегального капіталу, головною причиною його існування якраз і є дії держави, а не громадян, в тому числі надмірна зарегульованість:

Цитата

не столько новые горожане нарушают закон, сколько последний разрушает их жизнь, так что им остается только уход за пределы легальной правовой системы.


Іншими словами, не нарід поганий, як пише Бірюков, а методи управління державою.
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

#11 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 29.904 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 15:15

Тобто офіційне працевлаштування в офіційно зареєстрований таксопарк, грошові розрахунки по білому - то тягар для української економіки?
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#12 PAN

  • ПМЖСхід

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 16:10

Просмотр сообщенияЖигуліст (26 Октябрь 2018 - 15:15) писал:

Тобто офіційне працевлаштування в офіційно зареєстрований таксопарк

Все залежить від того, яку ми хочемо збудувати країну. Якщо хочемо ходити строєм, то це ліпший варіант- працювати на іншого. Навіть скажу, що для декогох так і є- головне, що "є увєрєнность в завтрашнєм днє"- сходив відпрацював 8 годин згідно КЗпП й ти вільний. Все інше за тебе зробить та подбає роботодавець, уряд, партія (непотрібне підкреслити). Звичайно, я перебільшую, бо змалював типову модель радянської економіки.
Изображение


Інший варіант- самозайнятість. Великий бізнес так само не завжди означає прозорість у сплаті податків. Не скажу відразу за всі регіони, а от за місто, де мешкаю скажу кілька слів. Регіон прийнято вважати промисловим, до сих пір кіптять небо багато промислових підприємств, на яких працює значна частина містян. А піднявши дані по сплаті податків з'ясовується, що значну частину приносять саме податки від малого бізнесу. І так по багатьом великим підприємствам. Згадаймо спротив компанії Coca-Cola введеню в Україні замість податку на прибуток ПнВК.

Стосовно тенденцій розвитку нашої економіки. Не маю ілюзій, що у разі її зростання країну чекає корпоратизація. В першу чергу це означає прихід сучасних технологій у всі галузі, що призведе до скорочення залучення робочої сили. У тому ж сільському господарстві (а тут я вірю бувшому американському амбасадору, який стверджував, що Україна стане аграрною зверхдержавою, бо наша промисловість наразі відстала від світового локомотиву назавжди) на обробку одних і тих площ знадобиться у сто разів менш робочих рук. І тут постає питання- а куди дівати інших? Або доведеться їм шукати долю на чужині, або якось їх задіяти у малому бізнесі.

Знову згадаю де Сото, бо певно кращого спеціаліста з тіньової економіки годі й шукати. Цього року він був гостем ялтинського форуму економічної стратегії Yes, де Лізі.нет вдалося взяти у нього невеличке інтерв'ю, у якому знову підняв проблему надмірного регулювання економіки, тиску на малий бізнес, що і заганяє дрібних підприємців у тінь. Що важливо, тіньова економіка розвинених країн (між іншим тіньовий сектор в США чи Західній Європі оцінюють чи не у всі 10% від усієї економіки) та країн третього світу має різну природу:

Цитата


В Европе и Соединенных Штатах доля неофициальной экономики сравнительно невелика, а что касается причин, то практически единственная — это стремление уклониться от уплаты налогов. В развивающихся странах доля "тени" высока, и там речь идет не о налогах, а в целом о законе, о том, как ему не подчиняться


А люди вне закона будут существовать всегда, отрицать закон - часть человеческой природы. Причем это та же часть, которая отвечает за воображение и умение создавать нечто новое. Свою природу надо принять.
Нелегалы, ренегаты, нарушители будут всегда. Вы можете лишь свести их число к минимуму.
<a href="http://www.liga.net/">Источник</a>


Что сдерживает украинский прогресс?
теневая экономика, нелегальный статус вынуждает людей не жить, а выживать, ведь для того, чтобы стать невидимым для фискалов, нужно иметь малый размер и малые обороты.



Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

#13 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 29.904 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 16:50

Просмотр сообщенияPAN (26 Октябрь 2018 - 16:10) писал:

Якщо хочемо ходити строєм, то це ліпший варіант- працювати на іншого.
У мене в Гадюкіні є ряд закладів торгівлі. З пів року тому в цих закладах з'явилась можливість розраховуватись за покупки карткою. Щонайменше для мене - це зручно, а бекграундом - готовність власника вести бізнес прозоро. Але одного разу я не зміг купити цигарки з-за того, що в першому-другому третьому закладі не працювали термінали. А пізнише виявилось, що під кінець місяця термінали йдуть під прилавок, щоб накопичити готівку. Чи то щоб податки заплатити менше, чи то щоб зарплату в конверті видати продавцям. Виявилось, що цим грішать і маленькі магазини, і великі супермаркети. Для себе вирішив - намагаюсь робити покупки там, де можна розрахуватись карткою, бо є надія, що мої оплати не підуть в тінь.
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#14 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 29.904 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 16:54

Цитата

Якщо хочемо ходити строєм, то це ліпший варіант- працювати на іншого.

Авжеж, економічно доцільніше працювати на себе. Таксувати по сірому. Автівку купити іноземної реєстрації. Овочі-фрукти красти в селянина з поля/городу. Гроші отримувати, підрізаючи чужі гаманці.
Хай син Порошенка платить податки! (с)
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#15 skos

    Продвинутый пользователь

  • Навигатор
  • PipPipPip
    • Перейти к галерее
  • 5.200 сообщений
  • ПМЖDnipro

Отправлено 26 Октябрь 2018 - 21:05

Ув. Жигулист! Вот про таксистов не надо. Вы очень часто лезете в те темы, которые, мягко говоря, недопонимаете (как, впрочем, и с Юлей). Все таксисты хотят платить налоги. И готовы купить лицензию (меньше 2000 грн). Но! Лицензию не получишь без таксометра и кассового аппарата, которые никогда не пригодятся, а это уже, на минуточку, около 10000 грн. Потому и будут кататься по черному, пока Юля и иже с нею не протолкнут НОРМАЛЬНЫЙ закон. "Гарант" тут, как всегда, ничего не сможет сделать. Это не принесет ему очередной лярд. А таксопарки... поверьте, совка больше не будет.

Цитата

-Когда же руснявые уйдут с наше земли?
-Они не уйдут. Они в ней останутся

#16 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 29.904 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 27 Октябрь 2018 - 08:25

Тобто - бізнес без вкладень? Тобто коли хоче заробляти таксист - це добре, а коли хоче заробляти виробник касових апаратів - то це злочинна влада?
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#17 Shumaher

    Разрушитель мифов

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 13.839 сообщений
  • ПМЖХерсон

Отправлено 27 Октябрь 2018 - 08:43

Просмотр сообщенияЖигуліст (27 Октябрь 2018 - 08:25) писал:

Тобто - бізнес без вкладень?
А що, авто вартістю приблизно одно- дворічної зарплатні вже не вкладення? :shok:

#18 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 29.904 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 27 Октябрь 2018 - 09:15

Можливо, я не розуміюсь у бізнесі, а саме так воно і є, але.
Я продовжую затяжний ремонт. Майже все, що куплено для ремонту, куплене в Новій Лінії. Розрахунок карткою. Ми з дружиною вирішили, що нехай ми придбаємо товар дорожче, але ця сума буде нашим вкладом у державний бюджет. Хай мізерним, але вкладом.
Щодо таксометрів... з огляду на викладене вище, я за те, щоб в таксі був і таксометр, і термінал для обслуговування картками.
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#19 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 29.904 сообщений
  • ПМЖне Одесса

Отправлено 27 Октябрь 2018 - 09:17

Просмотр сообщенияShumaher (27 Октябрь 2018 - 08:43) писал:

Просмотр сообщенияЖигуліст (27 Октябрь 2018 - 08:25) писал:

Тобто - бізнес без вкладень?
А що, авто вартістю приблизно одно- дворічної зарплатні вже не вкладення? :shok:

Якщо авто купляється безпосередньо для узвозу за гроші - це вкладення. Якщо своє таксує, аби не стояло і заробляло гроші на ремонт - то це не вкладення.
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#20 skos

    Продвинутый пользователь

  • Навигатор
  • PipPipPip
    • Перейти к галерее
  • 5.200 сообщений
  • ПМЖDnipro

Отправлено 27 Октябрь 2018 - 10:49

Просмотр сообщенияЖигуліст (27 Октябрь 2018 - 09:15) писал:

Щодо таксометрів... з огляду на викладене вище, я за те, щоб в таксі був і таксометр, і термінал для обслуговування картками.
И снова мимо))) Таксометры уже проходили - клиенты взвыли. Таксометр включает абослютно ВСЕ простои. Включая светофоры и пробки. Стоимость проезда увеличивается в разы. Таксисты только за. Но... валяются в багажнике за ненадобностью.
А насчет терминалов - опечатка. Имелись ввиду кассовые аппараты. Но от них уже будут отказываться даже в торговле.

Сообщение отредактировал skos: 27 Октябрь 2018 - 10:50

Цитата

-Когда же руснявые уйдут с наше земли?
-Они не уйдут. Они в ней останутся





Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных

Анализ сайта онлайн
Loading the player...