Перейти к содержимому


Зупини лося


Сообщений в теме: 3

#1 PAN

  • Модератор
    • Перейти к галерее
  • 10.048 сообщений
  • ПМЖСхід

Отправлено 11 Март 2019 - 18:55

Поки не знайшлося 2 мільярдів для цих достойників, вони наклеюють на автівки, які на думку активістів порушують ПДР, образливі наклейки.

ПРОГРАМНА МЕТА




Моя програмна мета: створення проекту "БЕЗПЕЧНА ДОРОГА". За безпеку авторуху та культуру паркування. Це всеукраїнська програма з безпеки дорожнього руху. Встановлення камер контролю швидкостей, фотофіксація порушень правил паркування, організація дорожньої розмітки. Прозорий механізм стягнення штрафів.

План капіталізації та основні статі витрат на 2018 рік

Загальний план капіталізації на 2018 рік – 2 млрд грн.

Основні статті витрат:
  • Закупівля камер фіксації швидкостей.
  • Сервери для збору інформації.
  • Система оповіщення штрафів.
  • Фотокамери для фіксації порушення правил паркування.
Що маємо сьогодні
  • Демонстраційний робочий проект.
  • Пропрацьовано бізнес-модель.
  • Юридичну особу.
  • Перевірені гіпотези.
  • Команду.
  • Перші чеки.
  • План виробництва.
  • План маркетингу.
  • Проходимо бізнес-інкубацію (акселерацію) для отримання експертних висновків.
Потенційний ринок

Пропрацьований перехресним методом та складає понад $30M.

Конкуренти

В Україні – не існує.

Аналоги

Країни шенгенської зони ЄС.

Способи монетизації та генерації прибутку

Прибуток отримують територіальні громади, у чиєму володінні перебуватимуть камери фіксації швидкості у регіонах. Весь прибуток – їм, вони утримують і охороняють камери. Держбюджет України дістає сотні мільйонів, а далі і мільярди гривень за штрафи від порушення правил паркування. Камери у місті також на відкуп міській владі.

Громадяни України можуть знімати відео, викинутого сміття з автівок попереду та недопалків.

50% вартості штрафу – премія автору відео.

Автор відео – анонімний, навіть у суді.

Горизонт окупності — 3 роки.

Автор проекту

Андріюк Костянтин Анатолійович. м. Київ. Працюю над проектом повний робочий день.

Команда налічує 5 осіб.

Соціально-важлива роль

Проект поставить Україну у один ряд з країнами ЄС, зони шенгену. В перспективі – спільна база даних із цими країнами, обмін штрафами. Додатково вирішується питання із автомобілями на литовських, польських та інших номерах, так званих євробляхах, які легко буде відстежити в Україні.

У країні різко зменшується рівень ДТП, менше постраждалих та загиблих. Загальний рівень автокультури виростає в рази, тим самим виростає і рівень вихованості та свідомості водія.
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

#2 Hamstell

    Продвинутый пользователь

  • Автохелпер
    • Перейти к галерее
  • 5.131 сообщений
  • ПМЖЧернігів

Отправлено 12 Март 2019 - 06:25

Загалом підтримую
Борітеся — поборете, Вам Бог помагає!
За вас правда, за вас слава і воля святая!

#3 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 30.818 сообщений
  • ПМЖКраїна хохлобидла

Отправлено 12 Март 2019 - 09:17

Просмотр сообщенияPAN (11 Март 2019 - 18:55) писал:

Автор відео – анонімний, навіть у суді.
Чи це не є порушенням базових принципів судочинства?
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.

#4 Жигуліст

    Родом из ФУДД

  • Администратор
    • Перейти к галерее
  • 30.818 сообщений
  • ПМЖКраїна хохлобидла

Отправлено 12 Март 2019 - 09:19

Просмотр сообщенияPAN (11 Март 2019 - 18:55) писал:

Автор проекту Андріюк Костянтин Анатолійович. м. Київ.
Цікаво, чи є в нього водійське посвідчення, і чи користується він автомобілем?
Сусідня федерація не переживе другого терміну президентства Порошенка.





Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных

Анализ сайта онлайн
Loading the player...