Нужно ли пристёгиваться?
#22
Отправлено 25 сентября 2012 - 11:21
Жигулист (25 сентября 2012 - 08:33) писал:
#24
Отправлено 25 сентября 2012 - 16:22
Цитата
За початку року на дорогах України в дорожньо-транспортних пригодах загинули 1261 людина і більш ніж 9000 отримали травми. У більшості цих ДТП і водій і пасажири не користувалися ременями безпеки.
Сьогодні левова часка учасників дорожнього руху продовжує ігнорувати елементарні правила, дотримання яких у багатьох випадках зберігають життя та здоров’я.
Надійно пристебнутий ремінь безпеки міцно утримує людину на сидінні і при аварії перешкоджає зіткненню з твердими елементами салону. Відзначимо, що використання ременів необхідно, як при відсутності подушок безпеки, так і при їх наявності, адже алгоритм розкриття подушок розробляється в припущенні, що водій (пасажир) в момент їх розкриття пристебнутий ременем. Спрацьовування подушок в момент неконтрольованого різкого зсуву тіла людини в момент аварії може привести до непередбачуваних наслідків. Наприклад, при фронтальному ударі не пристебнутий водій отримує подушкою безпеки удар в голову, що по силі перевершує удар об передню панель.
Між тим, події, що розгортаються у момент дорожньо-транспортної пригоди, де водій та пасажири не пристебнуті нагадують фільми жахів. Що відбувається, коли водій на швидкості 80 км / год робить наїзд на яку-небудь нерухому перешкоду, описав у своїй книжці відомий французький експерт з безпеки руху Крістіана Жерандо:
« - Через 0,026 секунди після удару вдавлюється бампер; сила, що в тридцять разів перевищує вагу автомобіля, зупиняє його рух на лінії передніх сидінь, тоді як його пасажири - якщо вони не пристебнуті ременями безпеки - продовжують рухатися в салоні автомобіля зі швидкістю 80 км / ч;
- Через 0,039 секунди водій разом із сидінням стрімко рухається вперед на 15 сантиметрів;
- Через 0,044 секунди він грудною кліткою ламає кермо. Через 0,050 секунди швидкість падає настільки, що на автомобіль і на всіх пасажирів починає діяти сила тяжіння, в 80 разів перевищує їх власну вагу;
- Через 0,068 секунди водій із силою в 9 тонн вдаряється об приладовий щиток;
- Через 0,092 секунди водій і пасажир, який сидить з ним поруч одночасно врізаються головами в переднє вітрове скло автомобіля і отримують смертельні пошкодження черепа;
- Через 0,100 секунди водій, який повис на кермі, відкидається назад; він вже мертвий;
- Через 0,110 секунди автомобіль починає злегка відкочуватися назад;
- Через 0,113 секунди пасажир, який сидить за водієм - якщо він також не пристебнутий - виявляється з ним на одній лінії, завдає йому новий удар і одночасно сам отримує смертельні ушкодження;
- Через 0,150 секунди настає повна тиша; осколки скла і уламки заліза падають на землю. Місце зіткнення огортає хмара пилу. Все відбулося менш ніж за дві десяті частки секунди…».
Не пристебнутий ремінь безпеки сам по собі не може бути причиною ДТП, так само як і не може запобігти аварії. Проте використання ременя безпеки дозволяє звести до мінімуму наслідки ДТП для її учасників.
Статистика свідчить, що вірогідність смертельного результату при фронтальному зіткненні для водіїв, які користуються ременями безпеки, зменшується в 2,3 рази, при бічному зіткненні - в 1,8 рази, а при перекиданні автомобіля - в 5 разів. По відношенню до пасажирів статистика дає ще більш обнадійливі цифри - при лобовому зіткненні ступінь ризику у пристебнутих пасажирів в 9 разів менше, ніж у не пристебнутих! За даними, отриманими фахівцями, використання ременів безпеки на 62-75% скорочує кількість травм у ДТП.
Згідно діючого законодавства України наявний в машині ремінь безпеки обов’язково повинен використовуватися водієм та пасажирами. Виняток становлять лише особи, які навчаються керуванню, водії та пасажири оперативних та спеціальних транспортних засобів і таксі в населених пунктах, а також особи, які з причини захворювання не можуть використовувати ремінь та водії-інваліди.
Недотримання цих вимог тягне за собою адміністративну відповідальність у вигляді штрафу. Та які б не були вимоги Закону, безпека водія і пасажирів перш за все залежить від самосвідомості кожного з них, від того на скільки людина дорожить своїм життям і життям інших. Не забувайте – дорога не прощає помилок.
Сообщение отредактировал Жигулист: 25 сентября 2012 - 18:54
#28
Отправлено 26 сентября 2012 - 08:23
YaAA (25 сентября 2012 - 16:22) писал:
Ремінь безпеки збереже тобі життя
+ мульен!
По видео в стартпосте. Я не пойму с чего решили, что водителю повезло? ИМХО, был бы пристегнут - просто остался бы на месте, оно не пострадало... Так что это видео, равно как и все остальные, где водитель "выходит" через лобовое или боковое, только доказывают - нужно пристегиваться.
#29 Гость_Avto-GraF_*
Отправлено 26 сентября 2012 - 19:32
gtc (26 сентября 2012 - 08:23) писал:
По видео в стартпосте. Я не пойму с чего решили, что водителю повезло? ИМХО, был бы пристегнут - просто остался бы на месте, оно не пострадало... Так что это видео, равно как и все остальные, где водитель "выходит" через лобовое или боковое, только доказывают - нужно пристегиваться.
Мне показалось,что водитель уже на торпеде ехал или на капоте за дворники держался.
Как то быстро он вывалился из кабины. />
#30
Отправлено 26 сентября 2012 - 19:55
PAN (25 сентября 2012 - 09:00) писал:
Был более трагичный случай с знакомым. Банальное городское ДТП на перекрёстке. Скорость тоже вполне городская. Водитель вылетел из машины и головой в бордюр. Скорая ничем помочь не смогла...
#32 Гость_Avto-GraF_*
Отправлено 26 сентября 2012 - 20:10
Av_m (26 сентября 2012 - 19:55) писал:
Был более трагичный случай с моим знакомым. Банальное городское ДТП на перекрёстке. Скорость тоже вполне городская. Скользящий удар,впереди сидящие живы и здоровы.Сзади женщина,моего знакомого одноклассница,ей куском оторванного металла перерезает горло и сонную артерию. Скорая ничем помочь не смогла...
Ремень безопасности не пригодился...
#33
Отправлено 29 сентября 2012 - 13:02
Из комментов:
Цитата
#34
Отправлено 09 октября 2012 - 16:16
#35
Отправлено 10 октября 2012 - 16:44
Жигулист (24 сентября 2012 - 23:28) писал:
#38
Отправлено 12 октября 2012 - 12:27
gtc (10 октября 2012 - 16:49) писал:
И в ПДД есть:
2.3. Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний:
в) на автомобілях, обладнаних засобами пасивної безпеки (підголовники, ремені безпеки), користуватися ними і не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки. Дозволяється не пристібатися особі, яка навчає водінню, якщо за кермом учень, а в населених пунктах, крім того, водіям-інвалідам, водіям і пасажирам оперативних та спеціальних транспортних засобів і таксі;
Сообщение отредактировал Виктор: 12 октября 2012 - 12:28
#39
Отправлено 12 октября 2012 - 12:29
Shumaher (10 октября 2012 - 17:07) писал:
Ничего смешного, многие ездят в ночное время с напарником, так что вполне логично.
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных