Avto-GraF (25 октября 2012 - 20:15) писал:
Вы спросите у следователя,только так что бы ни кто не слышал.
Сколько ему занесли за обоюдку,и добавьте,что в УВБ и прокуратуре будет ваше заявление,
о том как он,следователь,пытается невиновного сделать виновным.
Посмотрите,как он на Вас будет кричать,НО, так-как они засранцы и трусы,
побоится и будет придерживаться букве закона.
ПЫ.СЫ. Если что,скоро будем ехать в сторону Тернополя,заедим поздороваться с Вами ,
ну и следака навестим.
Как его звание и фамилия Вы говорите?
Підтримую!
Не треба зволікати! Негайно застосовуйте засоби звуко та відео запису для подальшого їх використання при наданні скарги у прокуратуру, СБУ(корупційний відділ - "К"), МВС та у своє рідне УМВС у Вашій області. Не надійтесь що щось таке трапиться, що змусить слідчого стояти на стороні Закону.
Враховуючи наведене Вами необїхідно визначити наступні технічні умови до Вашого дорожнього випадку:
1. Ви рухались по своєї смузі руху;
2. Ви проїхали ділянку дороги на якій профіль дороги вивертав у ліво;
3. При виявлені Вами небезпеки для руху у вигляду а/м ВАЗ 21009, який несподіванно для Вас вивернув з за рухаючогося по зустрічній смузі вантажного а/м на Вашу смугу, Ви впевнено застосували п.п ПДРУ 12.3 який Вас забовязує застосовувати гальмування - сліди гальм про це впевненно свідчать.
Надавати коментар діям водія ВАЗ не має сенсу оскільки він порушив технічні вимоги ПДРУ в частині дотримання правил безпеки руху ТС.
Згідно наведеної Вами довжини сліду гальм - 17м Ваша швидкість до зіткнення складала
j t3 Sю Va
6,9 0,2 17 57,6
7,5 0,2 17 60,2
Більш точне визначенння швидкості рузу Вашого ТС до зіткнення не є можливим з за відсутності апробованих методичних інструментів. Не, Ваша швидкість була трохи більше як наведено в розрахунку, бо треба було мати ще певну кількість кінетичної енергії руху для виконання маневру розвороту Вашо а/м із наданням достатньої енергії для відкидяння зустрічного ТС в кущі. Однак це прорахувати не є можливим з за причин вказаних вище.
Таким чином порушення швидкістних режимів в Ваших діях не вбачається -
1
Наявність сліду гальм - тако ж свідчить на технічно правильний вибір реагування на зміну дорожньої обстановки. Тим більш на Вашу користь наступне:
небезпека для руху - зміна дорожньої обстановки (у тому числі поява рухомого об'єкта, який наближається до смуги руху транспортного засобу чи перетинає її) або технічного стану транспортного засобу, яка загрожує безпеці дорожнього руху і змушує водія негайно зменшити швидкість або зупинитися.
Окремим випадком небезпеки для руху є рух у межах смуги транспортного засобу іншого транспортного засобу назустріч загальному потоку;
перешкода для руху - нерухомий об'єкт у межах смуги руху транспортного засобу або об'єкт, що рухається попутно в межах цієї смуги (
за винятком транспортного засобу, що рухається назустріч загальному потоку транспортних засобів) і змушує водія маневрувати або зменшувати швидкість аж до зупинки транспортного засобу;
(пр прощения у админов за красноту)
таким чином у Вашому випадку Ви виявивши у смузі свого руху ТС який рухається Вам на зустріч могли скористуватись наданим ПДДУ правом діяти окремим чином -
2
Раджу казати що Ви нікуди керма не крутили а гальмували при встановлені у межах свого руху ТС який рухався Вам на зустріч -
3 це забезпечіть відсутність зайвих балачок на яких Вам можуть зробити проблеми.
У подальшому Вам необхідно чітко розуміти, що дії водія який виїхав на зустріч загальному потоку не є прогнозованими та вже знаходяться всуперечності іх технічними вимогами ПДРУ у частині дотримання безпечності руху. Непрогнозовані дії зустріного а/м надають Вам велику перевагу у Ваших діях оскільки це є окремим випадком та ніяким чинеом не регламентовано вимогами ПДРУ. Тим більш що не виключено що якщо Ви може і зупинитесь, то зустрічний а/м не зупиниться а рухаючись Вам на зустріч таки скоїть зіткнення із Вашим а/м.
При проведенні відтворення обставин Вашої події, може при проведенні у наступному певних слудчих дій, Вам запропонують вказати на якій відчстані Ви встановили а/м який виїхав чи вже рухався по Вашій смузі Вам на зустріч - ця відстань знаходитсья в межах - гальмівний шлях 17м + приблтзно 20м(т1+т2)= 37(оріентовно 37-42) метрів від місця зіткнення.
Як що у Вас виникли питання мій тлф у хелпі.
.